Dostawa asortymentu PROTECTA
» Opis zapytania
Oferta powinna zawierać:
1. Dostawa jednorazowa.
2. Termin dostawy - do 30 dni roboczych od otrzymania zamówienia.
3. Termin płatności - 60 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT oraz towaru.
4. Warunki gwarancji - 24 miesiące od daty dostawy do użytkownika, lecz nie dłużej niż 27 miesięcy od daty zakupu.
5. Transport na koszt i ryzyko Dostawcy.
6. Miejsce świadczenia : magazyn Mercus Logistyka sp. z o.o. wskazane w zamówieniu.
7. Odbiorca ma prawo naliczyć Dostawcy karę umowną za zwłokę w realizacji zamówień w wysokości 0,5 % wartości netto niezrealizowanych w terminie pozycji zamówień za każdy dzień zwłoki.
8. Odbiorca ma prawo naliczyć Dostawcy karę umowną za zwłokę w załatwieniu reklamacji w wysokości 0,5 % wartości netto przedmiotu reklamacji za każdy dzień zwłoki ponad termin jej realizacji.
9. Wypełnienie formularza ofertowego.
10. Załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis KRS.
11. Karty produktu, deklaracje zgodności.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
24.03.2025 | 13:00
» Lokalizacja
59-101 Polkowice
» Kategoria asortymentowa
- Sprzęt ratowniczy
» Dane nabywcy
Centrum Logistyki Materiałowej
ul. Kopalniana 11
59-101 Polkowice
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii BHP i higiena osobista z ostatnich 10 dni.