Wybór dostawcy mebli typowych na wyposażenie/uzupełnienia do placówek oraz Centrali mBank
Notice description
Szanowni Państwo,
zapraszamy do udziału w postępowaniu na wybór dostawcy mebli typowych do placówek mBanku zlokalizowanych na terenie całego kraju.
W okresie trwania umowy Zamawiający planuje zrealizować budowę lub przebudowę 50 placówek detalicznych o wielkości 100-250 m2 oraz 10 placówek typu Biuro Korporacyjne o powierzchni 100-200 m2. Zamawiający będzie dokonywał także bieżących wymian mebli w placówkach, które aktualnie użytkuje.
Z wybranym dostawcą zostanie podpisana Umowa Ramowa na okres trzech lat.
Meble typowe to meble wystandaryzowane w Specyfikacji Zamówienia.
Wybrany Dostawca powinien zapewnić pełen zakres usług obejmujący:
1. dostawę wyprodukowanych mebli,
2. tymczasowe składowanie,
3. załadunek, transport, rozładunek i transport do miejsc przeznaczenia w placówkach mBanku zlokalizowanych na terenie całego kraju zgodnie z otrzymanymi zamówieniami;
4. montaż wyposażenia;
5. usunięcie wszelkich odpadów powstałych w produkcji i w trakcie realizacji usługi;
6. świadczenie usług gwarancyjnych przez okres trwania gwarancji;
7. udział w ewentualnych spotkaniach, naradach podczas realizacji każdej z inwestycji zgodnie z potrzebami inwestora. Doradztwo techniczne w zakresie doboru i zmiany mebli.
Prosimy o zwrócenie uwagi na konieczność przygotowania wybranych i wskazanych w załączniku "Meble_typowe do mockup" mebli na ekspozycję. Meble muszą być dostarczone do siedziby Banku w Warszawie do dnia 23.04.2025r.
Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać:
1. Wypełnioną tabelę ofertową;
2. Niezbędne Oświadczenia.
3. Dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przewidzianym zamówieniem nieprzerwanie przez okres 5 lat (potwierdzone wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego).
4. Dokumentację potwierdzającą potencjał techniczny i ekonomiczny do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie całego kraju w okresie ostatnich 3 lat minimum, tj. przesłanie zestawienia w którym wyszczególnionych będzie 30 dostaw z zakresu wyposażenia meblowego wraz z robotami montażowymi, podobnych do zakresu objętego postępowaniem do obiektów biurowych lub sieciowych (retail) o wielkości od 100 do 500m2 o wartości zamówienia co najmniej 30 tys. PLN brutto każde, w minimalnym wolumenie 15 sztuk produktu. Trzy największe dostawy pod względem wartości lub wolumenu produktów powinny być potwierdzone referencjami.
5. Dokumenty stanowiące bilans i rachunek wyników za ostatnie 3 lata wraz z opinią biegłego rewidenta lub uzasadnią braku ich posiadania, a także informację czy toczą się postępowania podatkowe lub cywilne przeciwko Spółce.
6. Zestawienie ze wskazaniem kluczowych podwykonawców, którzy są zaangażowani w co najmniej 30% zakresu zamówienia.
7. Skan podpisanego Oświadczenia ESG.
Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi materiałami i załącznikami.
Do systemu prosimy wpisać kwotę brutto wartości ofertowej ogółem z załącznika cenowego.
Prosimy o zadawanie pytań za pośrednictwem platformy zakupowej.
Informujemy, że w trakcie postępowania zakupowego kontakt telefoniczny z oferentami realizujemy wyłącznie z numeru telefonu, który będzie nagrywany. Nagrania przechowujemy przez rok, od końca roku kalendarzowego, w którym odbyła się rozmowa. Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://www.mbank.pl/rodo/dla-kontrahentow/.
zapraszamy do udziału w postępowaniu na wybór dostawcy mebli typowych do placówek mBanku zlokalizowanych na terenie całego kraju.
W okresie trwania umowy Zamawiający planuje zrealizować budowę lub przebudowę 50 placówek detalicznych o wielkości 100-250 m2 oraz 10 placówek typu Biuro Korporacyjne o powierzchni 100-200 m2. Zamawiający będzie dokonywał także bieżących wymian mebli w placówkach, które aktualnie użytkuje.
Z wybranym dostawcą zostanie podpisana Umowa Ramowa na okres trzech lat.
Meble typowe to meble wystandaryzowane w Specyfikacji Zamówienia.
Wybrany Dostawca powinien zapewnić pełen zakres usług obejmujący:
1. dostawę wyprodukowanych mebli,
2. tymczasowe składowanie,
3. załadunek, transport, rozładunek i transport do miejsc przeznaczenia w placówkach mBanku zlokalizowanych na terenie całego kraju zgodnie z otrzymanymi zamówieniami;
4. montaż wyposażenia;
5. usunięcie wszelkich odpadów powstałych w produkcji i w trakcie realizacji usługi;
6. świadczenie usług gwarancyjnych przez okres trwania gwarancji;
7. udział w ewentualnych spotkaniach, naradach podczas realizacji każdej z inwestycji zgodnie z potrzebami inwestora. Doradztwo techniczne w zakresie doboru i zmiany mebli.
Prosimy o zwrócenie uwagi na konieczność przygotowania wybranych i wskazanych w załączniku "Meble_typowe do mockup" mebli na ekspozycję. Meble muszą być dostarczone do siedziby Banku w Warszawie do dnia 23.04.2025r.
Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać:
1. Wypełnioną tabelę ofertową;
2. Niezbędne Oświadczenia.
3. Dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przewidzianym zamówieniem nieprzerwanie przez okres 5 lat (potwierdzone wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego).
4. Dokumentację potwierdzającą potencjał techniczny i ekonomiczny do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie całego kraju w okresie ostatnich 3 lat minimum, tj. przesłanie zestawienia w którym wyszczególnionych będzie 30 dostaw z zakresu wyposażenia meblowego wraz z robotami montażowymi, podobnych do zakresu objętego postępowaniem do obiektów biurowych lub sieciowych (retail) o wielkości od 100 do 500m2 o wartości zamówienia co najmniej 30 tys. PLN brutto każde, w minimalnym wolumenie 15 sztuk produktu. Trzy największe dostawy pod względem wartości lub wolumenu produktów powinny być potwierdzone referencjami.
5. Dokumenty stanowiące bilans i rachunek wyników za ostatnie 3 lata wraz z opinią biegłego rewidenta lub uzasadnią braku ich posiadania, a także informację czy toczą się postępowania podatkowe lub cywilne przeciwko Spółce.
6. Zestawienie ze wskazaniem kluczowych podwykonawców, którzy są zaangażowani w co najmniej 30% zakresu zamówienia.
7. Skan podpisanego Oświadczenia ESG.
Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi materiałami i załącznikami.
Do systemu prosimy wpisać kwotę brutto wartości ofertowej ogółem z załącznika cenowego.
Prosimy o zadawanie pytań za pośrednictwem platformy zakupowej.
Informujemy, że w trakcie postępowania zakupowego kontakt telefoniczny z oferentami realizujemy wyłącznie z numeru telefonu, który będzie nagrywany. Nagrania przechowujemy przez rok, od końca roku kalendarzowego, w którym odbyła się rozmowa. Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://www.mbank.pl/rodo/dla-kontrahentow/.
Time limit for receipt of tenders
2025-03-28 17:00:00.0
Location
Brak
Category assortment
Electrical and electronic devices
Buyer details
mBank
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak