Zakup i dostawa ekranów strzeleckich i podstaw pod figury bojowe

Notice description

Nazwa: Zakup i dostawa ekranów strzeleckich i podstaw pod figury bojowe
Opis: Zakup i dostawa ekranów strzeleckich i podstaw pod figury bojowe
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (20 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
RODO (Proszę zapoznać się z załącznikiem i potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.1. Zamawiający:

21
Wojskowy Oddział Gospodarczy

82-300
Elbląg

ul.
Kwiatkowskiego 15

tel.
261 313 074

e-mail:j.ozarowski@ron.mil.pl

Godziny pracy:

Poniedziałek – czwartek: 7:00 –
15:00, piątek: 7:00 – 13:00

2. Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa
ekranów strzeleckich i podstaw pod figury bojowe

3. Termin wykonania usługi: zgodny z
umową, 20 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia

4. Miejsce
dostawy: dla ilości minimalnych zgodnie z planem dostaw zał. nr 6

5. Z wybranym Wykonawcą zostanie
podpisana umowa – Projektowe postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3.

6. Wybrany Wykonawca zobligowany jest
do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi w Opisie przedmiotu
zamówienia – załącznik nr 1.

7. Warunki płatności: przelew 30 dni
od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

8. Wymagania dodatkowe:

a). 21.WOG nie rozpatruje ofert
składanych w inny sposób niż za pośrednictwem OPEN NEXUS

b). 21. WOG nie rozpatruje ofert
częściowych,

c). 21. WOG wybierze ofertę
najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru
oferty: cena

9. Zamawiający
zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących,
zależnie od potrzeb, cen zaoferowanych w przesłanych ofertach czy zakresu
zamówienia.

10. Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważniania procedury bez podawania przyczyny.

11. Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.

12. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego, podania cen jednostkowych netto za poszczególne pozycje oraz wartości dla ilości minimalnych i maksymalnych, a w formularzu elektronicznym do podania wartości dla ilości minimalnych.

14. Akceptując powyższe warunki Oferent
wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich
przestrzegania.

15. Wykonawca
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu
terminu składania ofert.

Jeżeli nie wyrażasz
zgody na powyższe warunki – proszę nie składaj oferty. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 313 074 lub 782 930 933- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-03-25 13:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

Contact details