Modernizacja instalacji elektrycznej dla budynku Zespołu Szkół Technicznych w Pile
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji elektrycznej dla budynku Zespołu Szkół Technicznych w Pile wraz z koniecznymi robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną, będącymi załącznikami do SWZ.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:1) demontażu części istniejącej instalacji oraz montażu nowej instalacji wraz z koniecznymi robotami m.in.:a) zabezpieczeniem przez uszkodzeniem lub zabrudzeniem m.in. ścian, podłóg, mebli, urządzeń, wyposażenia itp.b) wykonaniem i zaprawieniem bruzd układanych przewodów,c) wykonaniem przebić przez ściany i stropy na układane przewody,d) gipsowaniem i szpachlowaniem na gładko miejsc po bruzdach i przebiciach,e) wciąganiem przewodów do rur i kanałów zamkniętych,f) układaniem przewodów w tynku,g) wykonaniem niezbędnych robót budowlanych związanych z montażem rozdzielnic,h) wywiezieniem i utylizacją: gruzu, zdemontowanych przewodów, urządzeń, osprzętu instalacyjnego, aparatów elektrycznych, bezpieczników, opraw oświetleniowych, źródeł światła, łączników, gniazd i innych elementów istniejącej instalacji,2) wykonaniu: a) szafki SWG z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu,b) wewnętrznych linii zasilających,c) tablic rozdzielczych,d) instalacji oświetlenia podstawowego oraz awaryjno-ewakuacyjnego,e) instalacji odbiorczej,f) instalacji dedykowanej 230V,g) instalacji logicznej,h) instalacji dzwonkowej, i) instalacji dodatkowej ochrony od porażeń oraz ochrony przeciwprzepięciowej,j) zabezpieczenia przeciwpożarowego instalacji,k) wyłączników przeciwpożarowych,3) ułożeniu podtynkowo przewodów istniejących instalacji:a) monitoringu,b) sygnalizacji przeciwwłamaniowej,4) wykonaniu pomiarów.3. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół Technicznych w Pile, ul. Ceglana 4, 64-920 Piła.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 3 do SWZ.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem robót elektrycznych (z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń). 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dane kierownika robót elektrycznych niezwłocznie przed zawarciem umowy.7. Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia – minimum 24 miesiące (okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 16 SWZ).8. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną.9. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych). Dopuszcza się równoważne materiały pod warunkiem, że:1) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej i SWZ,2) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji projektowej i SWZ.Wykonawca będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że materiały przeznaczone do wbudowania są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Jeżeli materiały nie potwierdzą równoważności, Wykonawca nie będzie uprawniony do ich zastosowania i na własny koszt wymieni na materiały spełniające warunki równoważności.10. Ze względu na to, że wykonywanie zamówienia będzie na funkcjonującym obiekcie, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac:1) stały nadzór prowadzonych prac, 2) szczegółowy harmonogram prowadzenia prac będzie uzgadniany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia z dyrektorem Zespołu Szkół Technicznych w Pile, 3) należy prawidłowo zabezpieczyć teren,4) należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt przed dostępem osób niepowołanych, 5) po zakończeniu prac wszystkie nie podlegające robotom miejsca i wyposażenie należy doprowadzić do stanu pierwotnego,6) każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren,7) istnieje możliwość wykonywania prac w soboty.11. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.12. Użycie materiałów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiału, który nie będzie spełniać ww. wymagań wykonawca będzie zobowiązany do ich demontażu, a odmowa wykonania takich działań będzie skutkować bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.13. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mogą być certyfikaty lub sprawozdania z badań, deklaracje zgodności CE lub równoważne lub deklaracje właściwości użytkowych.14. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia – do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez przedstawiciela Zamawiającego. 15. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.16. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza równoważne normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych.18. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.22. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.1) Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.2) Miejsce wizji lokalnej: Zespół Szkół Technicznych w Pile, ul. Ceglana 4, 64-920 Piła.3) Odbycie wizji lokalnej jest możliwe po wcześniejszym ustaleniu terminu, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.4) W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Wydziałem Zamówień Publicznych i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Pile, tel. +48 67 210 93 37 lub +48 606 824 477 lub poprzez e-mail: bartosz.guzik@powiat.pila.pl.5) Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona informacja z odbycia wizji lokalnej – wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.6) Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty.
Time limit for receipt of tenders
2025-04-07 10:00:00.0
Location
aleja Niepodległości 33/35
64-920 Piła
Województwo: wielkopolskie
Polska
64-920 Piła
Województwo: wielkopolskie
Polska
Category assortment
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Buyer details
Powiat Pilski
aleja Niepodległości 33/35
64-920 Piła
Województwo: wielkopolskie
Polska
aleja Niepodległości 33/35
64-920 Piła
Województwo: wielkopolskie
Polska