Dostawa druków i formularzy dla KWP, KMP/KPP woj. dolnośląskiego oraz BSW i CBZC
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa druków i formularzy dla KWP, KMP/KPP woj. dolnośląskiego oraz BSW i CBZC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis, specyfikacja, wymagania, liczba druków) zawarto w załączniku nr 1A do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy – dalej ,,PPU’’.2. Przedmiot zamówienia stanowi jedną część. Zamawiający nie dzieli przedmiotu zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie pozycje asortymentowe w ramach ww. zamówienia (brak wyceny jakiejś pozycji spowoduje odrzucenie oferty). Asortyment stanowi zamówienie o jednakowym przeznaczeniu – druki resortowe, istnieje możliwość uzyskania zamówienia u jednego wykonawcy, co nie powoduje trudności w skoordynowaniu dostaw ze strony różnych wykonawców i nie generuje dodatkowych kosztów. Brak podziału przedmiotu zamówienia na części nie utrudnia uczciwej konkurencji – zamówienie ze względu na zakres i wartość szacunkową skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z motywem 78 dyrektywy 2014/24/UE należy umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom ubieganie się o udzielenie zamówień publicznych oraz zwiększyć konkurencyjność. Z motywu 78 dyrektywy 2014/24/UE nie wynika natomiast obowiązek podziału zamówienia na części w każdym przypadku.3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ – PPU.4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22000000-0 – Druki i produkty podobne, 22458000-5 – pozostałe druki, 22900000-9 – Różne druki, 30199740-9 – Druki okazjonalne.5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław.6. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz. U. UE. L 94/65 z 28 marca 2014 r.), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Oferty równoważne. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach do niej, przedmiot zamówienia lub jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując w opisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.8. Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (załącznik nr 4 do SWZ), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców. 9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277). 10. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, przy czym ulegnie wcześniejszemu wygaśnięciu w razie pełnego wykorzystania kwoty, o której mowa w § 1 ust. 1 PPU, przed upływem okresu jej obowiązywania.10.1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy w formie zamówień cząstkowych zgodnie z indywidualnymi zamówieniami wystawionymi przez Wydział Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu w terminie 10 dni roboczych (tj. dni bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) od daty przesłania zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia jest uzależniona od akceptacji wzoru druku przez Zamawiającego, powyższy termin liczy się od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego przedstawionego przez Wykonawcę wzoru druku.
Time limit for receipt of tenders
2025-03-25 09:00:00.0
Location
Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Polska
50-040 Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Polska
Category assortment
Stationery (paper)
Books, magazines, educational publications
Books, magazines, educational publications
Buyer details
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Polska
Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Polska