Świadczenie usług serwisowych, kalibracji oraz legalizacji urządzeń do rejestrowania prędkości w ruchu drogowym (videorejestratorów) typu Videorapid 2A przez okres 24 miesięcy
Notice description
Nazwa: Świadczenie usług serwisowych urządzeń typu Videorapid 2A
Opis: wykaz usług w załączniku nr 1 do umowy
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (do 3 dni roboczych.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Projekt umowy (Proszę potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług serwisowych, kalibracji oraz legalizacji urządzeń do rejestrowania prędkości w ruchu drogowym (videoorejestratorów) typu Videorapid 2A przez okres 24 miesięcy
3. Termin realizacji usługi: - do 30 dni
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający
wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych tj. wyłącznie na
wybrane przez siebie usługi
6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie
wymaganych dokumentów i
oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:
- oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiedni potencjał techniczny
umożliwiający realizację
przedmiotu zamówienia oraz stosowną wiedzę i doświadczenie i co najmniej
dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych dla urządzeń typu Videorapid 2A.
7.
Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej
treści*: w załączniku
8. Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*:
nie dotyczy
9. Warunki
gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy):
-co najmniej 6 miesięcy na wykonaną usługę
naprawy, oraz 12 miesięcy na wymienione części,
10. Sposób przygotowania
oferty: pisemnie w języku polskim.
Kompletną ofertę stanowić będą:
1. Oświadczenie o którym mowa w pkt. 6
niniejszego zaproszenia,
2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do projektu umowy
Zamawiający
nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy
Zakupowej Open Nexus.
W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za
pośrednictwem poczty
e-mail.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia leżą po stronie Wykonawcy.
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury
VAT wraz z towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres w zamówieniu.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona
niekompletna
Zamawiający
zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do
Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający przewiduje
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części
zamówienia.
Po
zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia drugiego II etapu -negocjacji
Opis: wykaz usług w załączniku nr 1 do umowy
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (do 3 dni roboczych.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Projekt umowy (Proszę potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług serwisowych, kalibracji oraz legalizacji urządzeń do rejestrowania prędkości w ruchu drogowym (videoorejestratorów) typu Videorapid 2A przez okres 24 miesięcy
3. Termin realizacji usługi: - do 30 dni
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający
wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych tj. wyłącznie na
wybrane przez siebie usługi
6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie
wymaganych dokumentów i
oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:
- oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiedni potencjał techniczny
umożliwiający realizację
przedmiotu zamówienia oraz stosowną wiedzę i doświadczenie i co najmniej
dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych dla urządzeń typu Videorapid 2A.
7.
Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej
treści*: w załączniku
8. Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*:
nie dotyczy
9. Warunki
gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy):
-co najmniej 6 miesięcy na wykonaną usługę
naprawy, oraz 12 miesięcy na wymienione części,
10. Sposób przygotowania
oferty: pisemnie w języku polskim.
Kompletną ofertę stanowić będą:
1. Oświadczenie o którym mowa w pkt. 6
niniejszego zaproszenia,
2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do projektu umowy
Zamawiający
nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy
Zakupowej Open Nexus.
W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za
pośrednictwem poczty
e-mail.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia leżą po stronie Wykonawcy.
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury
VAT wraz z towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres w zamówieniu.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona
niekompletna
Zamawiający
zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do
Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający przewiduje
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części
zamówienia.
Po
zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia drugiego II etapu -negocjacji
Time limit for receipt of tenders
2025-03-14 14:22:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu