Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy

Notice description

Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:1) realizację połączeń lokalnych,2) realizację połączeń międzystrefowych,3) realizację połączeń do sieci komórkowych,4) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),5) realizację połączeń z numerami alarmowymi,6) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),7) realizację połączeń z numerami specjalnymi,8) dostęp do linii 0-800, 0-801,9) usługi faksowe10) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1. Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS i ISDN.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.e) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie traktu cyfrowego ISDN w Zarządzie Zlewni w Poznaniu, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań. 1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) dzierżawę i serwis centrali telefonicznej2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla linii ISDN PRA 30B+D  za pomocą wiązki łączy składającej się z 1 traktu ISDN PRA 30B+D doprowadzonych przez Wykonawcę i na jego koszt do centrali Zamawiającego.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.Wymóg dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie bilingu, dotyczy bilingu z całego dostępu ISDN PRA (30B+D).Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.e) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1. Zamawiający posiada w lokalizacji centrale telefoniczna.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) dzierżawę centrali telefonicznej oraz 13 szt. telefonów 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN. Poprzez doprowadzenie sygnału operatora do pomieszczenia technicznego będącego własnością obecnego dostawcy usług.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV. Zamawiający wyraża zgodę na dostarczanie szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.f) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.f) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:k) realizację połączeń lokalnych,l) realizację połączeń międzystrefowych,m) realizację połączeń do sieci komórkowych,n) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),o) realizację połączeń z numerami alarmowymi,p) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),q) realizację połączeń z numerami specjalnymi,r) dostęp do linii 0-800, 0-801,s) usługi faksowe2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych ( min. 80 numerów w usłudze SIP TRUNK przy 20 kanałach rozmównych ) Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi VOIP.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.f) Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.g) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i linii cyfrowej ISDN oraz w technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN oraz VOIP.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.g) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego w lokalizacjach jednostek organizacyjnych RZGW w Poznaniu wymienionych w tabeli nr 1.Tabela 1. Lista lokalizacji do uruchomienia usługi dostępu do InternetuL.p. Typ łącza wymagane Numer linii świadczenia usługi Lokalizacja1 C 34 3619011 Zespół Wsparcia Technicznego w Częstochowie 42-200 ul. Srebrna 43a2 C 63 2790294 Zbiornik Wodny Jeziorsko62-730 Dobra, Skęczniew 573 C 63 2790266 Zbiornik Wodny Jeziorsko – warsztaty62-730 Dobra, Skęczniew 574 C 34 3147770 Zbiornik Wodny Poraj42-360 Poraj, m. Jastrząb ul. Nadrzeczna 95 C 43 678 0894 Elektrownia Wodna Jeziorsko99-235 Pęczniew, Łyszkowice 186 C 63 2780015 EWJSpecyfikacja techniczna łączy Internetowych1. ŁĄCZE TYPU C• przepustowość do Zamawiającego (download): nie mniejsza niż 10 Mbit/s,• przepustowość od Zamawiającego (upload): nie mniejsza niż 1 Mbit/s,• udostępniona podsieć: co najmniej 4 stałych adresów IP (1 dla Zamawiającego),• brak limitów ruchu – brak ograniczenia w ilości przesyłanych danych, zarówno „do” jak i „od” Zamawiającego, brak limitów liczby sesji, itp.,• brak filtrowania ruchu – brak blokowania jakichkolwiek usług czy protokołów,• dopuszczalna technologia: światłowód, kabel miedziany, radiolinia w paśmie koncesjonowanym (radiolinia tylko w przypadku braku możliwości technicznych zastosowania pozostałych technologii),• łącze po stronie Usługobiorcy zakończone routerem 4 x fast Ethernet, skonfigurowanym w uzgodnieniu z Zamawiającym ( m. in. Adresacja LAN )Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:1) Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,2) Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-03-21 10:00:00.0

Location

Żelazna 59a
00-848 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska

Category assortment

Internet and telephone services
Technical building installation services

Buyer details

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Żelazna 59a
00-848 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska

Contact details