Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy
Notice description
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:1) realizację połączeń lokalnych,2) realizację połączeń międzystrefowych,3) realizację połączeń do sieci komórkowych,4) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),5) realizację połączeń z numerami alarmowymi,6) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),7) realizację połączeń z numerami specjalnymi,8) dostęp do linii 0-800, 0-801,9) usługi faksowe10) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1. Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS i ISDN.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.e) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie traktu cyfrowego ISDN w Zarządzie Zlewni w Poznaniu, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań. 1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) dzierżawę i serwis centrali telefonicznej2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla linii ISDN PRA 30B+D za pomocą wiązki łączy składającej się z 1 traktu ISDN PRA 30B+D doprowadzonych przez Wykonawcę i na jego koszt do centrali Zamawiającego.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.Wymóg dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie bilingu, dotyczy bilingu z całego dostępu ISDN PRA (30B+D).Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.e) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1. Zamawiający posiada w lokalizacji centrale telefoniczna.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) dzierżawę centrali telefonicznej oraz 13 szt. telefonów 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN. Poprzez doprowadzenie sygnału operatora do pomieszczenia technicznego będącego własnością obecnego dostawcy usług.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV. Zamawiający wyraża zgodę na dostarczanie szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.f) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.f) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:k) realizację połączeń lokalnych,l) realizację połączeń międzystrefowych,m) realizację połączeń do sieci komórkowych,n) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),o) realizację połączeń z numerami alarmowymi,p) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),q) realizację połączeń z numerami specjalnymi,r) dostęp do linii 0-800, 0-801,s) usługi faksowe2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych ( min. 80 numerów w usłudze SIP TRUNK przy 20 kanałach rozmównych ) Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi VOIP.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.f) Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.g) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i linii cyfrowej ISDN oraz w technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN oraz VOIP.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.g) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego w lokalizacjach jednostek organizacyjnych RZGW w Poznaniu wymienionych w tabeli nr 1.Tabela 1. Lista lokalizacji do uruchomienia usługi dostępu do InternetuL.p. Typ łącza wymagane Numer linii świadczenia usługi Lokalizacja1 C 34 3619011 Zespół Wsparcia Technicznego w Częstochowie 42-200 ul. Srebrna 43a2 C 63 2790294 Zbiornik Wodny Jeziorsko62-730 Dobra, Skęczniew 573 C 63 2790266 Zbiornik Wodny Jeziorsko – warsztaty62-730 Dobra, Skęczniew 574 C 34 3147770 Zbiornik Wodny Poraj42-360 Poraj, m. Jastrząb ul. Nadrzeczna 95 C 43 678 0894 Elektrownia Wodna Jeziorsko99-235 Pęczniew, Łyszkowice 186 C 63 2780015 EWJSpecyfikacja techniczna łączy Internetowych1. ŁĄCZE TYPU C• przepustowość do Zamawiającego (download): nie mniejsza niż 10 Mbit/s,• przepustowość od Zamawiającego (upload): nie mniejsza niż 1 Mbit/s,• udostępniona podsieć: co najmniej 4 stałych adresów IP (1 dla Zamawiającego),• brak limitów ruchu – brak ograniczenia w ilości przesyłanych danych, zarówno „do” jak i „od” Zamawiającego, brak limitów liczby sesji, itp.,• brak filtrowania ruchu – brak blokowania jakichkolwiek usług czy protokołów,• dopuszczalna technologia: światłowód, kabel miedziany, radiolinia w paśmie koncesjonowanym (radiolinia tylko w przypadku braku możliwości technicznych zastosowania pozostałych technologii),• łącze po stronie Usługobiorcy zakończone routerem 4 x fast Ethernet, skonfigurowanym w uzgodnieniu z Zamawiającym ( m. in. Adresacja LAN )Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:1) Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,2) Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie traktu cyfrowego ISDN w Zarządzie Zlewni w Poznaniu, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań. 1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) dzierżawę i serwis centrali telefonicznej2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla linii ISDN PRA 30B+D za pomocą wiązki łączy składającej się z 1 traktu ISDN PRA 30B+D doprowadzonych przez Wykonawcę i na jego koszt do centrali Zamawiającego.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.Wymóg dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie bilingu, dotyczy bilingu z całego dostępu ISDN PRA (30B+D).Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.e) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1. Zamawiający posiada w lokalizacji centrale telefoniczna.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) dzierżawę centrali telefonicznej oraz 13 szt. telefonów 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN. Poprzez doprowadzenie sygnału operatora do pomieszczenia technicznego będącego własnością obecnego dostawcy usług.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV. Zamawiający wyraża zgodę na dostarczanie szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.f) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.f) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:k) realizację połączeń lokalnych,l) realizację połączeń międzystrefowych,m) realizację połączeń do sieci komórkowych,n) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),o) realizację połączeń z numerami alarmowymi,p) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),q) realizację połączeń z numerami specjalnymi,r) dostęp do linii 0-800, 0-801,s) usługi faksowe2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych ( min. 80 numerów w usłudze SIP TRUNK przy 20 kanałach rozmównych ) Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi VOIP.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.f) Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.g) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS przejętych przez Wykonawcę. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i linii cyfrowej ISDN oraz w technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:a) realizację połączeń lokalnych,b) realizację połączeń międzystrefowych,c) realizację połączeń do sieci komórkowych,d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,h) dostęp do linii 0-800, 0-801,i) usługi faksowej) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się: Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę. Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych. Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN oraz VOIP.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel. c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń: lokalnych i strefowych międzystrefowych do krajowych sieci mobilnych międzynarodowych stacjonarnych międzynarodowych komórkowych infolinii 080x telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x specjalnych, z siecią inteligentną itp.Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.g) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.4. SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego w lokalizacjach jednostek organizacyjnych RZGW w Poznaniu wymienionych w tabeli nr 1.Tabela 1. Lista lokalizacji do uruchomienia usługi dostępu do InternetuL.p. Typ łącza wymagane Numer linii świadczenia usługi Lokalizacja1 C 34 3619011 Zespół Wsparcia Technicznego w Częstochowie 42-200 ul. Srebrna 43a2 C 63 2790294 Zbiornik Wodny Jeziorsko62-730 Dobra, Skęczniew 573 C 63 2790266 Zbiornik Wodny Jeziorsko – warsztaty62-730 Dobra, Skęczniew 574 C 34 3147770 Zbiornik Wodny Poraj42-360 Poraj, m. Jastrząb ul. Nadrzeczna 95 C 43 678 0894 Elektrownia Wodna Jeziorsko99-235 Pęczniew, Łyszkowice 186 C 63 2780015 EWJSpecyfikacja techniczna łączy Internetowych1. ŁĄCZE TYPU C• przepustowość do Zamawiającego (download): nie mniejsza niż 10 Mbit/s,• przepustowość od Zamawiającego (upload): nie mniejsza niż 1 Mbit/s,• udostępniona podsieć: co najmniej 4 stałych adresów IP (1 dla Zamawiającego),• brak limitów ruchu – brak ograniczenia w ilości przesyłanych danych, zarówno „do” jak i „od” Zamawiającego, brak limitów liczby sesji, itp.,• brak filtrowania ruchu – brak blokowania jakichkolwiek usług czy protokołów,• dopuszczalna technologia: światłowód, kabel miedziany, radiolinia w paśmie koncesjonowanym (radiolinia tylko w przypadku braku możliwości technicznych zastosowania pozostałych technologii),• łącze po stronie Usługobiorcy zakończone routerem 4 x fast Ethernet, skonfigurowanym w uzgodnieniu z Zamawiającym ( m. in. Adresacja LAN )Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:1) Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta” i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego,2) Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.SLA:Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze: czas reakcji: 2 godziny czas naprawy: 4 godzinCzasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie: czas reakcji: 4 godzin czas naprawy: 8 godzinSzczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Time limit for receipt of tenders
2025-03-21 10:00:00.0
Location
Żelazna 59a
00-848 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
00-848 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
Category assortment
Internet and telephone services
Technical building installation services
Technical building installation services
Buyer details
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Żelazna 59a
00-848 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
Żelazna 59a
00-848 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska