Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach

Opis zapytania

I. Przedmiotem zamówienia jest częściowy remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:1. Remont nawierzchni asfaltowej alejki,2. Wykonanie nakładki asfaltowej na alejce,3. Przełożenie i wyprofilowanie na istniejących siedmiu skrzyżowaniach dwóch alejek z kostki brukowej,4. Prace naprawcze terenu po zakończeniu robót/prac, tj. rekultywacja terenu, założenie trawników.Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4Zamawiający informuje, iż przedmiar robót budowlanych stanowi tylko i wyłącznie dokument pomocniczy, tj. podstawę informacyjną do wyceny przedmiotowej inwestycjiII. C.d. sekcji IXb) wniesieniem odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej – o okres trwania postępowania odwoławczego liczony od dnia wniesienia odwołania do dnia wydania orzeczenia przez Krajową Izbę Odwoławczą.- ograniczenia przez Zam. zakresu przedm. zam. z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy;- zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec;- niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zam. oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;- zaistniały nieprzewidziane okoliczności, w wyniku których Zamawiający nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań finansowych wobec Wykonawcy wynikających z umowy;- jeżeli wystąpi brak możliwości wykon. robót z powodu ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykon.;- w razie zlecenia dodatkowych prac na podstawie art. 455 PZP albo innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego;- zaistniała konieczność zmiany osób do koordynacji obowiązków wskazanych w § 9 ust. 1 i 2.2. Strony ustalają nowe terminy wykonania przedm. umowy uwzględniające wpływ tych okoliczności na termin realizacji przedm. umowy, tj.: 1) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust.1 pkt 1) - 5) oraz w pkt 14) termin może zostać zmieniony o ilość dni opóźnienia w pracach spowodowanych tymi okolicznościami;2) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 pkt 14) termin może zostać zmieniony o ilość dni, w których wykonywanie całości lub części prac mających wpływ na termin realizacji, było niemożliwe lub znacznie utrudnione w skutek działań organów adm. publicznej,3) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 pkt 9) termin może zostać zmieniony o ilość dni wydłużenia postępowania o udz. zam. publicznego, w tym postępowania odwoławczego przed KIO w stosunku do normalnego, przewidywalnego lub wynikającego z przepisów prawa czasu trwania tych postępowań.3. Na wniosek Wykonawcy skierowany do Zam. w formie pisemnej lub z własnej inicjatywy - w uzasadnionych przypadkach - Zam. może zmienić technologię wykon. robot budowlanych, sposobu wykonania przedm. umowy w następujących przypadkach:1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedm. umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań techn. lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze zmian w technologii wykon. robót będących przedm. niniejszej Umowy lub zmiany stanu prawnego, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedm. umowy;2) konieczności zrealizowania przedm. umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań techn. lub materiałowych ze względu na zamianę obowiązującego prawa lub zmianę technologii wykon. robót będących przedm. niniejszej Umowy lub w przypadku ujawnienia się innych okoliczności mogących mieć wpływ na sposób wykonania Umowy;4. Przesunięcie terminu wykonania umowy wynikłe z przyczyn wskazanych w ust. 3 jest podstawą do zmiany postanowień umowy stosownie do brzmienia art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp.5. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, będzie potw. powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez Zam.6. Zamawiający przewiduje ponadto: możliwość dokonania zmian post. zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykon., zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1) ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) zmiany zakresu rzeczowego umowy poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zam. w związku z dokonanymi u Zam. zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych i ekon.;2) rezygnacji przez Zam. z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wyk. zostanie pomniejszone, przy czym Zam. zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykon. poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami, z zastrzeżeniem brzmienia ust. 7.7. Wszelkie przewidziane w niniejszym paragrafie możl. ograniczenia zakresu zamówienia nie mogą̨ spowodować́ obniżenia wynagrodzenia przysługującego Wykon. w ten sposób, że wynagrodzenie to będzie niższe niż 30% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 3 ust. 1.8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu obustronnie podpisanego pod rygorem nieważności.

Złóż ofertę

Termin składania ofert

2025-03-19 09:00:00.0

Lokalizacja

al. Niepodległości 49
43-100 Tychy
Województwo: śląskie
Polska

Kategoria asortymentowa

Nadzór budowlany i inne usługi budowlane
Pozostałe prace budowlano-remontowe
Usługi aranżacji terenów
Usługi budowy instalacji
Usługi demontażu
Usługi drogowe i kolejowe
Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
Usługi projektowe
Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów

Dane nabywcy

GMINA MIASTA TYCHY
al. Niepodległości 49
43-100 Tychy
Województwo: śląskie
Polska

Dane kontaktowe