„Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich niezbędnych do udziału w szychcie Górniczej oraz różnych akcesoriów materiałowych”.
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa prania chemicznego, wodnego asortymentu pralniczego w postaci ubrań roboczych: strojów sztygarskich (kurtka, spodnie) z tkaniny typu kilof oraz koszul flanelowych dużych oraz usługa suszenia, prasowania i sortowania wraz z transportem w/w asortymentu.
2. Zamówienie obejmuje również kompleksowe wybielanie, pranie chemiczne oraz wodne asortymentu pralniczego w postaci: kompletów bielizny pościelowej (kołdra, poduszka, prześcieradło, poszewka na poduszkę, poszwa na kołdrę, ręczniki małe oraz duże w większości materiały z bawełny), ręczniki typu „stopka” oraz koce wraz z usługą maglu lub prasowania, suszenia i sortowania zapewniając transport w/w asortymentu.
3. Zamawiający, w ramach zgłaszanych potrzeb będzie wysyłał pranie do naprawy / usługi krawieckiej, w tym: wymiany uszkodzonych zamków błyskawicznych, wszycie brakujących guzików, czy też naprawa rozdartej pościeli.
4. Nieregularnie do prania będą wysyłane akcesoria z materiału typu: mundur górniczy, parasole, leżaki, flagi oraz batfany, pokrowce na materace, strój maskotka „szczurek”, strój Skarbnika oraz Barbary oraz Tunele i chusty animacyjne. Kwalifikujące się również do prania chemicznego oraz wodnego wraz z suszeniem, sortowaniem i transportem.
5. Usługi obejmują : pranie, sortowanie, suszenie, prasowanie, krochmalenie, maglowanie asortymentu pralniczego wraz z dezynfekcją ( w zależności od rodzaju asortymentu pralniczego) oraz usługi krawieckie
6. Opis przedmiotu zamówienia i istotne warunki umowy:
• Transport asortymentu pralniczego z miejsca wskazanego w umowie do pralni oraz czystego asortymentu pralniczego z pralni do miejsca odbioru należy do Wykonawcy, odbywa się na koszt Wykonawcy i jego środkami transportu.
• Wykonawca zapewnia pojemniki lub opakowania typu worki do odbioru zamówienia, zapewniające bezpieczny transport, nie uszkadzając asortymentu.
• Zamawiający wskaże do trzech miejsc odbioru i dostawy asortymentu pralniczego.
a. ul. 3 go Maja 93 A- Zabrze -HOSTEL GUIDO
b. ul. 3 go Maja 93 Zabrze- KOPALNIA GUIDO
c. ul. Mochnackiego 12, Zabrze –SZTOLNIA KRÓLOWA LUIZA
• Zlecenie poszczególnych usług pralniczych w ramach zadania, odbywać się będzie zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego na podstawie ustalonego harmonogramu oraz zamówień składanych drogą mailową, SMS-ową lub telefoniczną .
• Wykonawca zobowiązuje się do odbierania brudnego asortymentu od poniedziałku do piątku w godzinach:
7:00 –15:30 – odbiór brudnego asortymentu pralniczego,
7:00–15:30 – dostarczanie czystego asortymentu pralniczego, przy czym dostarczanie asortymentu pralniczego następować będzie w terminie do 48 godzin, w którym został on odebrany przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania usług w trybie ekspresowym (odbiór i dostawa asortymentu na drugi dzień, w czasie do 24 godzin), bez zmiany warunków cenowych z wyłączeniem sobót i niedziel
• Zamawiający wymaga zabezpieczenia przez Wykonawcę odpowiedniej ilości urządzeń pralniczych przy zróżnicowaniu źródeł energii i wody, co będzie gwarantować nieprzerwaną pracę pralni. W razie wystąpienia awarii lub innej przeszkody uniemożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie pralni, Wykonawca może za zgodą Zamawiającego zlecić usługę pralniczą innej firmie. Zlecenie takie odbywa się na koszt Wykonawcy i jest przez niego zorganizowane.
CD szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 OZP do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje również kompleksowe wybielanie, pranie chemiczne oraz wodne asortymentu pralniczego w postaci: kompletów bielizny pościelowej (kołdra, poduszka, prześcieradło, poszewka na poduszkę, poszwa na kołdrę, ręczniki małe oraz duże w większości materiały z bawełny), ręczniki typu „stopka” oraz koce wraz z usługą maglu lub prasowania, suszenia i sortowania zapewniając transport w/w asortymentu.
3. Zamawiający, w ramach zgłaszanych potrzeb będzie wysyłał pranie do naprawy / usługi krawieckiej, w tym: wymiany uszkodzonych zamków błyskawicznych, wszycie brakujących guzików, czy też naprawa rozdartej pościeli.
4. Nieregularnie do prania będą wysyłane akcesoria z materiału typu: mundur górniczy, parasole, leżaki, flagi oraz batfany, pokrowce na materace, strój maskotka „szczurek”, strój Skarbnika oraz Barbary oraz Tunele i chusty animacyjne. Kwalifikujące się również do prania chemicznego oraz wodnego wraz z suszeniem, sortowaniem i transportem.
5. Usługi obejmują : pranie, sortowanie, suszenie, prasowanie, krochmalenie, maglowanie asortymentu pralniczego wraz z dezynfekcją ( w zależności od rodzaju asortymentu pralniczego) oraz usługi krawieckie
6. Opis przedmiotu zamówienia i istotne warunki umowy:
• Transport asortymentu pralniczego z miejsca wskazanego w umowie do pralni oraz czystego asortymentu pralniczego z pralni do miejsca odbioru należy do Wykonawcy, odbywa się na koszt Wykonawcy i jego środkami transportu.
• Wykonawca zapewnia pojemniki lub opakowania typu worki do odbioru zamówienia, zapewniające bezpieczny transport, nie uszkadzając asortymentu.
• Zamawiający wskaże do trzech miejsc odbioru i dostawy asortymentu pralniczego.
a. ul. 3 go Maja 93 A- Zabrze -HOSTEL GUIDO
b. ul. 3 go Maja 93 Zabrze- KOPALNIA GUIDO
c. ul. Mochnackiego 12, Zabrze –SZTOLNIA KRÓLOWA LUIZA
• Zlecenie poszczególnych usług pralniczych w ramach zadania, odbywać się będzie zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego na podstawie ustalonego harmonogramu oraz zamówień składanych drogą mailową, SMS-ową lub telefoniczną .
• Wykonawca zobowiązuje się do odbierania brudnego asortymentu od poniedziałku do piątku w godzinach:
7:00 –15:30 – odbiór brudnego asortymentu pralniczego,
7:00–15:30 – dostarczanie czystego asortymentu pralniczego, przy czym dostarczanie asortymentu pralniczego następować będzie w terminie do 48 godzin, w którym został on odebrany przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania usług w trybie ekspresowym (odbiór i dostawa asortymentu na drugi dzień, w czasie do 24 godzin), bez zmiany warunków cenowych z wyłączeniem sobót i niedziel
• Zamawiający wymaga zabezpieczenia przez Wykonawcę odpowiedniej ilości urządzeń pralniczych przy zróżnicowaniu źródeł energii i wody, co będzie gwarantować nieprzerwaną pracę pralni. W razie wystąpienia awarii lub innej przeszkody uniemożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie pralni, Wykonawca może za zgodą Zamawiającego zlecić usługę pralniczą innej firmie. Zlecenie takie odbywa się na koszt Wykonawcy i jest przez niego zorganizowane.
CD szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 OZP do SWZ.
Time limit for receipt of tenders
2025-02-21 11:00:00.0
Location
41-800 Zabrze
Category assortment
Textiles and leather
Plastic
Laundry washing and dry-cleaning
Plastic
Laundry washing and dry-cleaning
Buyer details
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Jodłowa 59
41-800 Zabrze
telefon: null
Jodłowa 59
41-800 Zabrze
telefon: null