DOSTAWA ŚRODKOW DO DEZYNFEKCJI

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr 2÷17 (arkusz excel) tj. w formularzach asortymentowo – cenowych) do SWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 pakietów (zadań/części):
PAKIET NR I – ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK ORAZ PIELĘGNACJA SKÓRY, BŁON ŚLUZOWYCH I RAN (Załączniki Nr 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5)
PAKIET NR II – PREPARATY DO MYCIA, DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI RĄK. DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WRAŻLIWYCH (Załączniki Nr 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7)
PAKIET NR III – DEZYNFEKCJA SPRZETU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI DUŻYCH (Załączniki Nr 4, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7)
PAKIET NR IV – MYCIE I DEZYNFEKCJA RĄK I SPRZĘTU MEDYCZNEGO (Załączniki Nr 5, 5.1, 5.2, 5.3)
PAKIET NR V – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI (Załącznik Nr 6)
PAKIET NR VI – ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU WIELOKROTNEGO UŻYTKU, ENDOSKOPÓW (Załączniki Nr 7, 7.1, 7.2, 7.3)
PAKIET NR VII – DEZYNFEKCJA I MYCIE ENDOSKOPÓW W MYJNI AUTOMATYCZNEJ (Załączniki Nr 8, 8.1)
PAKIET NR VIII – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI O DZIAŁANIU SPOROBÓJCZYM (Załączniki Nr 9, 9.1,)
PAKIET NR IX – ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W CHUSTECZKACH (Załącznik Nr 10)
PAKIET NR X – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI I PŁUKANIA RAN (Załączniki Nr 11, 11.1)
PAKIET XI – ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU WIELOKROTNEGO UŻYTKU (Załączniki Nr 12, 12.1, 12.2, 12.3)
PAKIET NR XII– PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK (Załączniki Nr 13, 13.1, 13.2, 13.3)
PAKIET NR XIII - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 1 (Załącznik Nr 14)
PAKIET NR XIV - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 2 (Załącznik Nr 15)
PAKIET NR XV - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 3 (Załącznik Nr 16)
PAKIET NR XVI – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE NR 1 (Załączniki Nr 17)
Oferty częściowe:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety (zadania, części).
2. W poszczególnym pakiecie, czyli w każdym formularzu asortymentowo – cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym Załączniku Nr 2÷17 spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej.
4. Oferty można składać do jednej lub więcej lub wszystkich części.
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) i warunki realizacji zamówienia:
1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z formularzami asortymentowo – cenowymi w formie dostaw cząstkowych.
Termin, forma płatności:
1. Termin płatności – płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie
dokonywana przelewem terminie od 30 do 60 dni (minimalny termin płatności do 30 dni, natomiast maksymalny termin płatności do 60 dni – termin płatności zobowiązany jest określić Wykonawca w formularzu ofertowym) po dostawie i otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Forma płatności – przelew.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

19.02.2025 | 10:00


» Lokalizacja

37-100 Łańcut


» Kategoria asortymentowa

  • Leki i produkty lecznicze

» Dane nabywcy

Centrum Medyczne w Łańcucie" sp. z o.o.
Paderewskiego 5
37-100 Łańcut
telefon: null
email: a.uchman@cm-lancut.pl
nip: 8151763728


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się