Naprawa agregatu prądotwórczego GI 176 AKS w kompleksie Klikawa
Notice description
Nazwa: Naprawa agregatu prądotwórczego GI 176 AKS w kompleksie Klikawa
Opis: proszę o podanie ogólnej zaoferowanej wartości
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Płatność przelewem w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Zamówienie należy zrealizować: w terminie 15 kalendarzowych dnia od dnia podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie ( zał nr 1a) (Dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Wykonawca może złożyć ofertę w postaci skanu podpisaną własnoręcznie.
Załącznik do pobrania znajduje się w " załącznikach do postępowania")
Wykaz osób( zał. nr 4) (Dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Wykonawca może złożyć ofertę w postaci skanu podpisaną własnoręcznie.
Załącznik do pobrania znajduje się w " załącznikach do postępowania")
Dokumenty wymagane przez Zamawiajacego (Proszę o załączenie dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków postępowania )
formularz ofertowy ( zał nr 1) (Dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Wykonawca może złożyć ofertę w postaci skanu podpisaną własnoręcznie.
Załącznik do pobrania znajduje się w " załącznikach do postępowania")
Opis i specyfikacja:
Szanowni
Państwo,
informujemy
o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem
wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy
do złożenia ofert !
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
− nie
złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
− cena
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
−
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć;
−
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia;
−
postępowanie może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie
postępowania. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane z
unieważnieniem postępowania, zgodnie z obowiązującym regulaminem postępowań,
których wartość jest mniejsza niż 130 000 zł netto.
W
przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do
zamawiającego"
Pytania odnośnie postępowania Wykonawca może zadawać najpóźniej do
dnia poprzedzającego dzień, na który przypada termin otwarcia ofert do godziny
12:00. Po upływie ww. terminu odpowiedzi nie będą udzielane.
-
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wykonawca składa ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami pod rygorem
nieważności w postaci elektronicznej opatrzoną podpisem kwalifikowanym,
osobistym lub zaufanym. Wykonawca może również złożyć ofertę w formie skanu
(podpisanej własnoręcznym podpisem).
Opis: proszę o podanie ogólnej zaoferowanej wartości
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Płatność przelewem w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Zamówienie należy zrealizować: w terminie 15 kalendarzowych dnia od dnia podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie ( zał nr 1a) (Dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Wykonawca może złożyć ofertę w postaci skanu podpisaną własnoręcznie.
Załącznik do pobrania znajduje się w " załącznikach do postępowania")
Wykaz osób( zał. nr 4) (Dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Wykonawca może złożyć ofertę w postaci skanu podpisaną własnoręcznie.
Załącznik do pobrania znajduje się w " załącznikach do postępowania")
Dokumenty wymagane przez Zamawiajacego (Proszę o załączenie dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków postępowania )
formularz ofertowy ( zał nr 1) (Dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Wykonawca może złożyć ofertę w postaci skanu podpisaną własnoręcznie.
Załącznik do pobrania znajduje się w " załącznikach do postępowania")
Opis i specyfikacja:
Szanowni
Państwo,
informujemy
o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem
wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy
do złożenia ofert !
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
− nie
złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
− cena
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
−
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć;
−
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia;
−
postępowanie może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie
postępowania. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane z
unieważnieniem postępowania, zgodnie z obowiązującym regulaminem postępowań,
których wartość jest mniejsza niż 130 000 zł netto.
W
przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do
zamawiającego"
Pytania odnośnie postępowania Wykonawca może zadawać najpóźniej do
dnia poprzedzającego dzień, na który przypada termin otwarcia ofert do godziny
12:00. Po upływie ww. terminu odpowiedzi nie będą udzielane.
-
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wykonawca składa ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami pod rygorem
nieważności w postaci elektronicznej opatrzoną podpisem kwalifikowanym,
osobistym lub zaufanym. Wykonawca może również złożyć ofertę w formie skanu
(podpisanej własnoręcznym podpisem).
Time limit for receipt of tenders
2025-02-06 09:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
41 Baza Lotnictwa Szkolnego