SM / zapytanie na dostawę mebli biurowych do nowego biurowca w Siemianowicach Śląskich

» Opis zapytania

Dzień dobry,
Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowo terminowej, na dostawę zestawu mebli do nowego biurowca w Siemianowicach Śląskich:
Zakup, dostawa i montaż mebli zgodnych z załącznikiem „Meble zestawienie do przetargu”. Dodatkowe rzuty, rysunki mebli oraz wizualizacje są do pobrania z poniższego linku:
https://sharefile2.cognor.net:20443/share.cgi?ssid=000ccd106ad64d38ba7476c374e5d59e
hasło do otwarcia linku oraz pobrania dokumentacji:         Cognor_LSM_2025 Dopuszcza się meble innego producenta o takim samym wyglądzie, Meble będące przedmiotem niniejszego zapytania muszą być przez Wykonawcę:
a) dostarczone,
b) wniesione,
c) zamontowane
d) i wypoziomowane po ustawieniu w pomieszczeniach.
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty do realizacja zamówienia. Zapytanie nie uwzględnia sprzętu RTV i AGD. Termin realizacji zamówienia: od ok. II połowy lutego 2025 Miejsce realizacji zamówienia:
COGNOR S.A. Oddział Ferrostal w Siemianowicach Śląskich,
ul. Pawła Stalmacha 8,
41-106 Siemianowice Śląskie
Termin składania ofert do dnia 31.01.2025. koszty usługi dostawy mebli i montażu proszę podać w osobnej linii w ofercie, sprzęt RTV i AGD nie podlega zapytaniu, Termin realizacji: od II połowy lutego 2025, SKŁADAJĄC OFERTĘ, PROSZĘ DOŁĄCZYĆ PLIK EXCEL PT. Meble zestawienie do przetargu,W którym należy podać ceny netto za poszczególne meble oraz w osobnej linii pozostałe koszty jak dostawy, wniesienia i montażu.
Uwaga:
Nadmieniamy, że udostępniona dokumentacja może być przez Państwa wykorzystana wyłącznie w celu przygotowania oferty na niniejsze zapytanie lub w celu wykonania umowy, jeśli dojdzie do jej zawarcia.
Zakazujemy wykorzystywania jej w jakichkolwiek innych celach poza podanymi w treści tej wiadomości.
W ofercie proszę podać:
- termin dostawy i montażu mebli,
- termin płatności,
- czy oferta jest kompleksowa czy obejmuje tylko wybraną część mebli,
- termin i warunki gwarancji.
W razie dodatkowych pytań, proszę o kontakt.
Z poważaniem
Konrad Kostecki
Manager Zakupów
Tel. +48 510 223 218
e-mail:kkostecki@ferrostal.com.pl

Produkty
1. inżzapytanie na dostawę mebli biurowych do nowego biurowca w Siemianowicach Śląskich zgodnie z zapytaniem - 1 komplet

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

31.01.2025 | 12:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Meble i wyposażenie pomieszczeń

» Dane nabywcy

Cognor SA oddział Ferrostal Łabędy w Gliwicach
NIP: 1181234296


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się