Wybór usługi w zakresie świadczenia przeglądu lokalnego technologii dla stacji tankowania wodorem pojazdów mechanicznych w w 3 lokalizacjach: Warszawa, Rybnik, Gdańsk/Gdynia.

Notice description

W celu rozliczenia prac interwencyjnych, prosimy o podanie wszystkich składowych związanych z tymi pracami. 2. Termin realizacji usługi. Od dnia uruchomienia stacji tankowania wodoru przez okres co najmniej 1 roku. Zamawiający zakłada możliwość zawarcia umowy na okres dłuższy niż rok lub na czas nieokreślony. Termin obowiązywania umowy zostanie uzgodniony w późniejszym terminie (po otrzymaniu oferty). 3. Miejsce realizacji usługi.  Zgodnie z Załącznikiem nr 2. 4. Warunki i sposób płatności. Przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Wykonawca będzie otrzymywał w miesięcznych okresach rozliczeniowych wynagrodzenie, w polskich złotych: 1) Wynagrodzenie ryczałtowe z tytułu wykonanych prac cyklicznych. 2) Wynagrodzenie kalkulowane powykonawczo i rozliczane na podstawie ilości interwencji i ilości przepracowanych rbh. Przedmiotowe wynagrodzenie będzie powiększone o należny podatek od towarów i usług VAT. 5. Termin składania ofert. 1) Oferty można składać do dnia 28.01.2025r. godz. 12.00 6. Sposób przygotowania oferty. 1) Oferty w formie i terminie określonym niniejszym zapytaniem należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej. 2) Oferta musi zawierać propozycję wynagrodzenia w PLN plus określenie wysokości podatku VAT, ze wszystkimi kosztami Wykonawcy. 3) Do oferty (z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej) należy załączyć: - Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) wraz z kalkulacją wynagrodzenia, - Zaakceptowany zakres prac, - Referencje z co najmniej 2 letniego okresu serwisowania obiektów budowlanych lub infrastruktury w branży przemysłowej, teletechnicznej, gazowej, paliwowej lub energetycznej. Uwaga! Składając ofertę na Platformie zakupowej w tabeli na Platformie zakupowej należy zadeklarować łączne wynagrodzenie ryczałtowe za 12 miesięcy za lokalizację w Warszawie, Rybniku oraz Gdańsku/Gdyni o których mowa w pkt 1 Formularza ofertowego, tj. ryczałtowe z tytułu wykonanych prac cyklicznych za 12 miesięcy. 7. Otwarcie ofert. Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej bez obecności Oferentów. 8. Koszty przygotowania oferty. 1) Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z opracowaniem ofert. 2) Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem Dostawcy w niniejszym postępowaniu aż do udzielenia zamówienia są również ponoszone przez Dostawcę i nie będą zwracane przez Zamawiającego. 9. Okres związania Ofertą. Dostawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. 5 Zapytania Ofertowego. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu. 10. Gwarancja. Zgodnie z umową. 11. Warunki formalne udziału w postępowaniu. 1) Złożenie oferty zgodnej z wymaganiami Zamawiającego, w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem. 2) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami o odpowiednich kwalifikacjach, umiejętnościach zawodowych, posiadającymi uprawnienia wymagane do pracy przy urządzeniach energetycznych. Wobec Dostawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dostawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3) Dostawca ubiegający się o zamówienie, winien mieć pełne i niezaprzeczalne prawo do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania na terenie Polski i ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich. W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, wynalazczych i innych związanych z wykonaniem zamówienia, roszczenia te przejmuje Dostawca/Wykonawca. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego jakichkolwiek strat wynikłych z tego tytułu, straty te będą rekompensowane przez Dostawcę/Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich kosztów dodatkowych, sądowych i prawniczych. 4) W celu spełnienia powyższych warunków Dostawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w trakcie składania oferty poprzez platformę zakupową. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania od Dostawcy dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych wymagań (np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z „CEIDG” (Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, stosowne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS, referencje, wykazy pracowników). 12. Wyjaśnienia do Zapytania Ofertowego. 1) Do dnia 24.01.2025r. do godz. 12.00 Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. 2) Pytania należy przesłać poprzez platformę zakupową. 3) Treść wyjaśnień będzie przekazana przez platformę zakupową, 4) W przypadku, gdy Dostawca złoży ofertę przed aktualizacją Zapytania Ofertowego, musi ona zostać złożona ponownie. 5) Informacje w zakresie formalnym: Kiełducki Andrzej, tel. 63 247 37 71. 13. Istotne postanowienia umowy. Zapisy umowy zostaną uzgodnione w późniejszym terminie po zapoznaniu się ze złożonymi ofertami. Zamawiający może wystąpić do Wykonawców o przedłożenie propozycji zapisów umownych. 14. Zastrzeżenia. 1) Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany treści Zapytania ofertowego. 2) Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania zakupowego w dowolnym momencie bez wybrania oferty i bez podania przyczyn takiej decyzji. 3) Zamawiający po zakończeniu postępowania zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonej oferty. 15. Pozostałe postanowienia. 1) Zamawiający nie zwraca materiałów przesłanych w związku z postępowaniem zakupowym. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty alternatywnej zgodnej z Zakresem rzeczowym. 4) Oferta, której treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego zostanie odrzucona. 5) Zamawiający może wykluczyć z niniejszego postępowania Wykonawcę/Dostawcę, który w okresie 3 lat przed rozpoczęciem postępowania nie wykonał lub nienależycie wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6) W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dostępna jest na stronie internetowej https://www.zepak.com.pl/pl/o-firmie/rodo.html. Dostawcy/Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej. 7) Dostawca/Wykonawca/ podwykonawca/ podmiot trzeci, ma obowiązek, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. 8) Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów, a także klauzuli informacyjnej o ochronie danych osobowych umieszczonych na stronie internetowej https://zepak.logintrade.net/rejestracja/. 9) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego. 10) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania ofert przez osobę zamieszczającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego. 11) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie wewnętrznych przepisów Zamawiającego, tj. zgodnie z Regulaminem Wyboru Dostawców ZE PAK S.A. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i ta Ustawa nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu. 12) Zamawiający przewiduje zastosowanie negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej (aukcje nie są aukcjami elektronicznymi w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) w drugim etapie postępowania, do którego zostaną zakwalifikowane najkorzystniejsze oferty. Zamawiający poinformuje Dostawców o wszelkich postanowieniach dotyczących przeprowadzenia drugiego etapu poprzez Internetową Platformę Zakupową, e-mailem lub faksem.

Produkty
1. Serwis lokalny stacji tankowania wodorem - Warszawa - 1 usługa
2. Serwis lokalny stacji tankowania wodorem - Rybnik - 1 usługa
3. Serwis lokalny stacji tankowania wodorem - Gdańsk/Gdynia - 1 usługa

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-01-28 12:00:00.0

Location

Kazimierska 45
62-510 Konin

Category assortment

OSH and personal hygiene

Buyer details

ZE PAK SPÓŁKA AKCYJNA
Kazimierska 45
62-510 Konin
NIP: 6650001645

Contact details