Ustniki jednorazowe do Pracowni Gastroskopii
Notice description
Nazwa: Ustniki jednorazowe do Pracowni Gastroskopii
Opis: Ustniki jednorazowe do Pracowni Gastroskopii - Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym, który jest dołączony do postępowania jako załącznik. - Należy wypełnić formularz i w edytowalnej wersji dołączyć do oferty. Uwaga : Cena brutto zawiera podatek VAT naliczony zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu sprzedaży oraz wszelkie inne koszty związane z należytą realizacją Umowy, w szczególności koszt pakowania, znakowania i transportu do Zamawiającego oraz koszt gwarancji liczonej od daty dostawy do Zamawiającego. Po stronie Zamawiającego nie mogą powstać żadne dodatkowe koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponad tymi, jakie Wykonawca poda i uwzględni w cenie oferty.
Ilość: 1200 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (2 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis: Ustniki jednorazowe do Pracowni Gastroskopii - Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym, który jest dołączony do postępowania jako załącznik. - Należy wypełnić formularz i w edytowalnej wersji dołączyć do oferty. Uwaga : Cena brutto zawiera podatek VAT naliczony zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu sprzedaży oraz wszelkie inne koszty związane z należytą realizacją Umowy, w szczególności koszt pakowania, znakowania i transportu do Zamawiającego oraz koszt gwarancji liczonej od daty dostawy do Zamawiającego. Po stronie Zamawiającego nie mogą powstać żadne dodatkowe koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponad tymi, jakie Wykonawca poda i uwzględni w cenie oferty.
Ilość: 1200 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (2 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Time limit for receipt of tenders
2025-01-23 11:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego sp. z o.o.