Remont wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach na terenie miasta Krosna w 2025 roku

Notice description

Nazwa: Remont wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach na terenie miasta Krosna w 2025 roku
Opis: jw
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Do 30 dni od otrzymania zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

800x600

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

st1\:*{behavior:url(#ieooui) }

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman","serif";}

KSL.7021.2.1.2025.DN Krosno,
dnia 7 stycznia 2025 r.

OGŁOSZENIE

dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie
przekraczającej 130 000 złotych

w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia
nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie
ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie
przekraczającej 130 000 złotych.

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798

ogłasza

że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.:

„Remont wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż
tabliczek informacyjnych na przystankach na terenie miasta Krosna w 2025 roku.”

1. Przedmiot zamówienia

1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

50800000 – 3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bieżących prac remontowych wiat przystankowych
oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach na terenie
miasta Krosna w 2025 roku zgodnie z poniższym zakresem prac:

Montaż nowych blach
trapezowych.Montaż nowych blach płaskich.Prostowanie zdeformowanych
powyginanych blach trapezowych i płaskich na wiatach.Montaż nowych płyt z
poliwęglanu 2 komorowego o grubości 12 mm.Wykonanie nowych listew
drewnianych na siedzisku ławki.Przeniesienie wiat
przystankowych na nowo wyznaczone miejsca na terenie Gminy Miasto Krosno
wg. wskazań Zamawiającego.Demontaż wiat przystankowych,
przewiezienie zdemontowanych elementów metalowych do skupu złomu.Montaż nowych szyb (szkło
bezpieczne dwukrotnie foliowane o grubości 6,5 mm i 8,5 mm).Malowanie konstrukcji wiat
(słupki, kątowniki, płaskowniki).Malowanie blach usytuowanych
na bocznych i tylnych ścianach oraz na zadaszeniu wiat.Malowanie listew drewnianych
przytwierdzonych do ławeczek (średnie wymiary 1 listwy: 360 cm x 8cmx 3cm).Ułożenie kostki brukowej o
grubości 6 cm
w obrębie wiaty przystankowej.Montaż nowych tablic
informacyjnych z nadrukowanymi nazwami i numerami przystanków, z płyty
kompozytowej, aluminiowej o gr. 3 mm, o wymiarach 12 x 120 cm, napis
zabezpieczony laminatem.Montaż rozkładów jazdy
przekazanych przez Zamawiającego. Oklejanie szyb folią z logo
Krosno Miasto Szkła.

Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Szczegółowa
Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 1.

Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz zgodność
ze ST i poleceniami Inspektora.

2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert częściowych ani wariantowych.

4. Termin wykonania zamówienia.

1) rozpoczęcie
zadania: od dnia podpisania umowy,

2) zakończenie
zadania: 31.12.2025 r.

5. Warunki udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna warunek
za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co
najmniej 2 podobnych robót budowlanych o wartości co najmniej 30 000 zł brutto,
realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert.

Wykonawcy, którzy
nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z
przedmiotowego postępowania.

5.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i
dokumenty:

a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 2),

b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi
należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 3),

c) wypełniony formularz wykazu cen czynników produkcji do
oferty (załącznik nr 4)

5.3. Dokumenty
wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego
potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest
formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.

6. Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia
wadium.

8. Kryterium oceny ofert: cena 100%

9. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej
przedmiotowego postępowania do dnia 17 stycznia 2025 r., do godziny 12.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 stycznia 2025 r. o godz. 12.05

10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.

1) Osobą upoważnioną
do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny,
Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno tel.
13 47 43 665

2) Sposób
porozumiewania się:

a) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul.
Bieszczadzka 5,

b) drogą elektroniczną przez platformę zakupową.

11. Termin związania ofertą wynosi 30
dni od upływu terminu składania ofert.

12. Zmiana umowy:

Zamawiający
przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku zmiany
stawki urzędowej podatku VAT.

13. Postępowanie prowadzone jest w języku
polskim.

14. Wykaz załączników:

1. Załącznik
nr 1 – Specyfikacja techniczna,

2. Załącznik
nr 2 – Druk oferty,

3. Załącznik
nr 3 – Wykaz doświadczenia,

4. Załącznik
nr 4 – Wykaz cen czynników produkcji do oferty.

15. Uwagi:

1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez
podania przyczyn, na każdym jego etapie.

2. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez
podania przyczyn, na każdym jego etapie.

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-01-17 12:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

Gmina Miasto Krosno

Contact details