Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Miedzyrzec ul. Warszawska 53 21-560 Międzyrzec Podlaski Województwo lubelskie
Notice description
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku biurowym i magazynowo - garażowym Nadleśnictwa Międzyrzec położonych w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Warszawskiej 53, we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątki w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2016 roku.
Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 707,71 m2, w tym:
1) BIURO NADLEŚNICTWA o łącznej powierzchni 557,80 m2, w tym:
a) 21 pomieszczeń biurowych o powierzchni 406,51 m2,
b) 3 korytarze o powierzchni 90,80 m2,
c) 4 łazienki o powierzchni 24,68 m2,
d) pokój socjalny z zapleczem kuchennym o powierzchni 19,41 m2,
d) klatka schodowa o powierzchni 16,40 m2,
oraz 50 okien o powierzchni 75,19 m2;
2) BUDYNEK MAGAZYNOWO-GARAŻOWY o łącznej powierzchni 149,91 m2, w tym:
a) 3 pomieszczenia archiwum o powierzchni 24,85 m2,
b) sala edukacyjna o powierzchni 82,37 m2,
c) 2 łazienki o powierzchni 9,70 m2,
d) zaplecze kuchenne o powierzchni 8,10 m2,
e) klatka schodowa i hole o powierzchni 24,89 m2
oraz 8 okien o powierzchni 13,20 m2.
Ogólne wymagania stawiane wykonawcy:
1. Kompleksowe utrzymanie czystości będzie wykonywane sprzętem i środkami chemicznymi Wykonawcy w szczególności środkami dezynfekującymi, zapachowymi, czyszczącymi, higienicznymi. Wykonawca zapewni niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne, środki myjąco-czyszczące, środki dezynfekujące zapachowe do muszki klozetowych i zapachowe odświeżacze powietrza oraz worki na śmieci we własnym zakresie i na własny koszt, w ilości zapewniającej pełne bieżące zapotrzebowanie.
Artykuły muszą spełniać poniższe kryteria:
papier toaletowy - celulozowy, biały, dwuwarstwowy, niepylący, miękki,
mydło w płynie - żelowe, gęste, glicerynowe,
ręczniki papierowe - celulozowe, dwuwarstwowe, niepylące, miękkie, koloru białego.
2. Otwieranie i zamykanie budynku biura Nadleśnictwa Międzyrzec w dni robocze o godzinie 6:45 (otwieranie) i o godzinie 15:00 (zamykanie).
3. Sprzątane pomieszczeń odbywać będzie się w dni robocze między godzinami 15:00 a 20:00. W pomieszczeniach szczególnie chronionych (Posterunek Straży Leśnej, magazyn broni, kasa, pokój spec. d/s pracowniczych, serwerownia, archiwum) wyłącznie w godzinach pracy pracowników sprawujących nadzór nad danym pokojem. Podczas godzin urzędowania Zamawiającego (7:00 do 15:00) Wykonawca zapewni dyżur jednej osoby w godz. 10:30 do 11:30.
4. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w związku z realizacją usług.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie kluczy i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu kodem wyjściowym. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, a za ich działania i zaniechania działań będzie odpowiadał jak za działania bądź zaniechania własne.
6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu, urządzeń, pomieszczeń, budynku lub zagrożeniach (m.in. pożarach, zalaniu, pojawieniu się gryzoni).
Prace wykonywane codziennie:
- opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci i pojemników niszczarek na dokumenty, usuwanie śmieci i ich segregowanie do odpowiednich pojemników znajdujących się na zewnątrz budynku,
- odkurzanie wykładzin dywanowych oraz bieżące usuwanie miejscowych zabrudzeń z wykładzin dywanowych,
- mycie na mokro powierzchni podłogowych (panele, terakota, parkiet),
- wycieranie na mokro klamek drzwi, balustrad na klatkach schodowych, tabliczek informacyjnych, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych, a także gaśnic,
- wycieranie na mokro z mebli biurowych i sprzętu biurowego (dziurkacz, zszywacz itp.), parapetów właściwymi do rodzaj sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
- wycieranie z kurzu sprzętu komputerowego środkami antystatycznymi,
- mycie umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia, odkamieniania i dezynfekcji,
- czyszczenie sedesów i desek sedesowych oraz spłuczek środkami dezynfekującymi,
- mycie luster,
- utrzymanie w stałej czystości przeszkleń strefie wejściowej,
- mycie zastawy stołowej.
Prace wykonywane co najmniej raz w tygodniu:
- mycie lodówki i mikrofalówki,
- odkurzanie, mycie foteli i krzeseł obrotowych,
- przecieranie aparatów telefonicznych, w tym słuchawek płynem dezynfekującym,
- omiatanie pajęczyn.
Prace wykonywane okresowo:
- mycie okien raz w miesiącu,
- mycie kaloryferów w sezonie zimowym (styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopad grudzień) dwa razy w miesiącu; w sezonie letnim (kwiecień, maj czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień) raz w miesiącu,
- mycie boazerii raz w miesiącu,
- mycie glazury ściennej raz w miesiącu,
- mycie drzwi wraz z futrynami raz w miesiącu,
- odkamienianie czajników raz w miesiącu,
- sprzątanie archiwum raz na kwartał,
- usuwanie miejscowych zabrudzeń z wykładziny dywanowej.
Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 707,71 m2, w tym:
1) BIURO NADLEŚNICTWA o łącznej powierzchni 557,80 m2, w tym:
a) 21 pomieszczeń biurowych o powierzchni 406,51 m2,
b) 3 korytarze o powierzchni 90,80 m2,
c) 4 łazienki o powierzchni 24,68 m2,
d) pokój socjalny z zapleczem kuchennym o powierzchni 19,41 m2,
d) klatka schodowa o powierzchni 16,40 m2,
oraz 50 okien o powierzchni 75,19 m2;
2) BUDYNEK MAGAZYNOWO-GARAŻOWY o łącznej powierzchni 149,91 m2, w tym:
a) 3 pomieszczenia archiwum o powierzchni 24,85 m2,
b) sala edukacyjna o powierzchni 82,37 m2,
c) 2 łazienki o powierzchni 9,70 m2,
d) zaplecze kuchenne o powierzchni 8,10 m2,
e) klatka schodowa i hole o powierzchni 24,89 m2
oraz 8 okien o powierzchni 13,20 m2.
Ogólne wymagania stawiane wykonawcy:
1. Kompleksowe utrzymanie czystości będzie wykonywane sprzętem i środkami chemicznymi Wykonawcy w szczególności środkami dezynfekującymi, zapachowymi, czyszczącymi, higienicznymi. Wykonawca zapewni niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne, środki myjąco-czyszczące, środki dezynfekujące zapachowe do muszki klozetowych i zapachowe odświeżacze powietrza oraz worki na śmieci we własnym zakresie i na własny koszt, w ilości zapewniającej pełne bieżące zapotrzebowanie.
Artykuły muszą spełniać poniższe kryteria:
papier toaletowy - celulozowy, biały, dwuwarstwowy, niepylący, miękki,
mydło w płynie - żelowe, gęste, glicerynowe,
ręczniki papierowe - celulozowe, dwuwarstwowe, niepylące, miękkie, koloru białego.
2. Otwieranie i zamykanie budynku biura Nadleśnictwa Międzyrzec w dni robocze o godzinie 6:45 (otwieranie) i o godzinie 15:00 (zamykanie).
3. Sprzątane pomieszczeń odbywać będzie się w dni robocze między godzinami 15:00 a 20:00. W pomieszczeniach szczególnie chronionych (Posterunek Straży Leśnej, magazyn broni, kasa, pokój spec. d/s pracowniczych, serwerownia, archiwum) wyłącznie w godzinach pracy pracowników sprawujących nadzór nad danym pokojem. Podczas godzin urzędowania Zamawiającego (7:00 do 15:00) Wykonawca zapewni dyżur jednej osoby w godz. 10:30 do 11:30.
4. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w związku z realizacją usług.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie kluczy i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu kodem wyjściowym. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, a za ich działania i zaniechania działań będzie odpowiadał jak za działania bądź zaniechania własne.
6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu, urządzeń, pomieszczeń, budynku lub zagrożeniach (m.in. pożarach, zalaniu, pojawieniu się gryzoni).
Prace wykonywane codziennie:
- opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci i pojemników niszczarek na dokumenty, usuwanie śmieci i ich segregowanie do odpowiednich pojemników znajdujących się na zewnątrz budynku,
- odkurzanie wykładzin dywanowych oraz bieżące usuwanie miejscowych zabrudzeń z wykładzin dywanowych,
- mycie na mokro powierzchni podłogowych (panele, terakota, parkiet),
- wycieranie na mokro klamek drzwi, balustrad na klatkach schodowych, tabliczek informacyjnych, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych, a także gaśnic,
- wycieranie na mokro z mebli biurowych i sprzętu biurowego (dziurkacz, zszywacz itp.), parapetów właściwymi do rodzaj sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
- wycieranie z kurzu sprzętu komputerowego środkami antystatycznymi,
- mycie umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia, odkamieniania i dezynfekcji,
- czyszczenie sedesów i desek sedesowych oraz spłuczek środkami dezynfekującymi,
- mycie luster,
- utrzymanie w stałej czystości przeszkleń strefie wejściowej,
- mycie zastawy stołowej.
Prace wykonywane co najmniej raz w tygodniu:
- mycie lodówki i mikrofalówki,
- odkurzanie, mycie foteli i krzeseł obrotowych,
- przecieranie aparatów telefonicznych, w tym słuchawek płynem dezynfekującym,
- omiatanie pajęczyn.
Prace wykonywane okresowo:
- mycie okien raz w miesiącu,
- mycie kaloryferów w sezonie zimowym (styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopad grudzień) dwa razy w miesiącu; w sezonie letnim (kwiecień, maj czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień) raz w miesiącu,
- mycie boazerii raz w miesiącu,
- mycie glazury ściennej raz w miesiącu,
- mycie drzwi wraz z futrynami raz w miesiącu,
- odkamienianie czajników raz w miesiącu,
- sprzątanie archiwum raz na kwartał,
- usuwanie miejscowych zabrudzeń z wykładziny dywanowej.
Time limit for receipt of tenders
2016-03-14 11:00:00.0
Location
lubelskie
Category assortment
Cleaning services
Buyer details
Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec
ul. Warszawska 53 53
21-560 Międzyrzec Podlaski
lubelskie
083 3714206
083 3714206
http://www.miedzyrzec.lublin.lasy.gov.pl
03001102600000
nadlesnictwo.miedzyrzec@lublin.lasy.gov.pl
ul. Warszawska 53 53
21-560 Międzyrzec Podlaski
lubelskie
083 3714206
083 3714206
http://www.miedzyrzec.lublin.lasy.gov.pl
03001102600000
nadlesnictwo.miedzyrzec@lublin.lasy.gov.pl