Sprzątanie w obiektach mBank- sieć placówek na terenie Polski
Notice description
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu przetargowym na wybór firmy sprzątającej w placówkach i obiektach mBanku S.A na terenie Polski.
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy, która w ramach 3 letniej umowy zawartej z Bankiem będzie wykonywać usługi związane z utrzymaniem czystości w obiektach i lokalach użytkowanych przez Bank i Spółki z Grupy mBanku SA.
WYMAGANIA - KRYTERIA „MUST”
a. Oferentów prosimy o przygotowanie i złożenie:
• załącznika nr 1 „Cennik – sprzątanie powierzchni wewnętrznych”
• załącznika nr 2 „Cennik – serwis dzienny”
• załącznika nr 3 „Cennik – usługi dodatkowe”;
• Załącznika nr 4 „Cennik – sprzątanie terenów zewnętrznych”
• Załącznika nr 5 „Cennik – maty wejściowe”
• Załącznika nr 6 „Cennik – parkingi podziemne”
• załącznika nr 7 „Koncepcja wykonania usługi”;
• załącznika nr 10 - „Materiały - Wykaz środków czystości” wraz z certyfikatami poświadczającymi stosowanie środków ekologicznych.
• kopii polisy OC w wysokości min. 1 000 000 PLN;
• załącznika nr 11 - oświadczenie ESG;
• bilansu finansowego wraz z opinią biegłego rewidenta lub rachunku zysków i strat z ostatnich dwóch lat;
• potwierdzenie prowadzenia minimum 5 letniej, nieprzerwanej działalności gospodarczej w zakresie profesjonalnego świadczenia usług utrzymania porządku i czystości,
• potwierdzenie doświadczenia w realizacji co najmniej 2 usług i co najmniej w skali i czasie (min. 3 lata ciągłej obsługi na przestrzeni ostatnich 6 lat kalendarzowych) analogicznym do przedmiotowego zamówienia, potwierdzonej przez wykazanie parametrów ilościowych (wyrażonych w m2), potwierdzonych referencjami udzielonymi przez klientów.
• Potwierdzenie spełnienia wymogów „MUST”:
Wsparcie klienta (Help desk) działające min. w dni robocze w godzinach 8.00-18.00,
Akceptacja regulaminu zakupowego;
Złożenie podpisanego oświadczenia ESG;
Złożenie wszystkich poprawnie wypełnionych załączników do postępowania;
Złożenie kopii polisy w wysokości min. 1 000 000 PLN;
Złożenie deklaracji utrzymania polisy przez okres trwania umowy
Złożenie bilansu finansowego wraz z opinią biegłego rewidenta lub rachunku zysków i strat z ostatnich dwóch lat;
Złożenie oświadczenia o zaangażowaniu w ramach serwisu dziennego wyłącznie osób pełnosprawnych, posiadających aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne;
Złożenie oświadczenia o utrzymaniu przez cały czas trwania umowy bezpośredniego kanału kontaktowego (telefon 24 h/dobę 7 dni w tygodniu), umożliwiających zgłaszanie awarii i reklamacji;
Oświadczenie o dotrzymaniu czasu podjęcia realizacji działań w trybie awaryjnym do 2h od momentu zgłoszenia, bez względu na rodzaj świadczonej usługi ;
Środki higieniczne muszą posiadać certyfikat ekologiczny Ecolabel EU lub równoważny (min. 75 % białości w standardzie makulatura biała);
Środki chemiczne posiadający certyfikat ekologiczny Ecolabel EU lub równoważny;
Przedstawienie standardu kompletnego ubrania roboczego, którego forma i wygląd wymaga akceptacji przez mBank (konieczny identyfikator z logo firmy);
Własne maszyny i narzędzia zadeklarowane w załączniku nr 7 „Koncepcja wykonania usługi”.
Dedykowany pracownik odpowiedzialny koordynację kontraktu realizację kontraktu w skali ogólnopolskiej oraz dedykowani koordynatorzy operacyjni odpowiedzialni za nadzór nad świadczeniem usługi, w tym obsługę zgłoszeń;
Dysponowanie certyfikatami jakości w zakresie świadczenia usług utrzymania porządku / sprzątania: PN-EN ISO 9001:2015 oraz PN-EN ISO 14001:2015,
Potwierdzenia gotowości do zawarcia umowy w treści przedstawionej przez Zamawiającego, bez prawa do wprowadzania zmian wpływających na jej wymiar merytoryczny.
Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnych w miejscu i czasie wyznaczonym przez mBank;
Z wybranym dostawcą zostanie podpisana umowa na okres trzech lat.
Przypominamy o obowiązku prowadzenia komunikacji dot. postępowania zakupowego za pośrednictwem platformy zakupowej.
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu przetargowym na wybór firmy sprzątającej w placówkach i obiektach mBanku S.A na terenie Polski.
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy, która w ramach 3 letniej umowy zawartej z Bankiem będzie wykonywać usługi związane z utrzymaniem czystości w obiektach i lokalach użytkowanych przez Bank i Spółki z Grupy mBanku SA.
WYMAGANIA - KRYTERIA „MUST”
a. Oferentów prosimy o przygotowanie i złożenie:
• załącznika nr 1 „Cennik – sprzątanie powierzchni wewnętrznych”
• załącznika nr 2 „Cennik – serwis dzienny”
• załącznika nr 3 „Cennik – usługi dodatkowe”;
• Załącznika nr 4 „Cennik – sprzątanie terenów zewnętrznych”
• Załącznika nr 5 „Cennik – maty wejściowe”
• Załącznika nr 6 „Cennik – parkingi podziemne”
• załącznika nr 7 „Koncepcja wykonania usługi”;
• załącznika nr 10 - „Materiały - Wykaz środków czystości” wraz z certyfikatami poświadczającymi stosowanie środków ekologicznych.
• kopii polisy OC w wysokości min. 1 000 000 PLN;
• załącznika nr 11 - oświadczenie ESG;
• bilansu finansowego wraz z opinią biegłego rewidenta lub rachunku zysków i strat z ostatnich dwóch lat;
• potwierdzenie prowadzenia minimum 5 letniej, nieprzerwanej działalności gospodarczej w zakresie profesjonalnego świadczenia usług utrzymania porządku i czystości,
• potwierdzenie doświadczenia w realizacji co najmniej 2 usług i co najmniej w skali i czasie (min. 3 lata ciągłej obsługi na przestrzeni ostatnich 6 lat kalendarzowych) analogicznym do przedmiotowego zamówienia, potwierdzonej przez wykazanie parametrów ilościowych (wyrażonych w m2), potwierdzonych referencjami udzielonymi przez klientów.
• Potwierdzenie spełnienia wymogów „MUST”:
Wsparcie klienta (Help desk) działające min. w dni robocze w godzinach 8.00-18.00,
Akceptacja regulaminu zakupowego;
Złożenie podpisanego oświadczenia ESG;
Złożenie wszystkich poprawnie wypełnionych załączników do postępowania;
Złożenie kopii polisy w wysokości min. 1 000 000 PLN;
Złożenie deklaracji utrzymania polisy przez okres trwania umowy
Złożenie bilansu finansowego wraz z opinią biegłego rewidenta lub rachunku zysków i strat z ostatnich dwóch lat;
Złożenie oświadczenia o zaangażowaniu w ramach serwisu dziennego wyłącznie osób pełnosprawnych, posiadających aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne;
Złożenie oświadczenia o utrzymaniu przez cały czas trwania umowy bezpośredniego kanału kontaktowego (telefon 24 h/dobę 7 dni w tygodniu), umożliwiających zgłaszanie awarii i reklamacji;
Oświadczenie o dotrzymaniu czasu podjęcia realizacji działań w trybie awaryjnym do 2h od momentu zgłoszenia, bez względu na rodzaj świadczonej usługi ;
Środki higieniczne muszą posiadać certyfikat ekologiczny Ecolabel EU lub równoważny (min. 75 % białości w standardzie makulatura biała);
Środki chemiczne posiadający certyfikat ekologiczny Ecolabel EU lub równoważny;
Przedstawienie standardu kompletnego ubrania roboczego, którego forma i wygląd wymaga akceptacji przez mBank (konieczny identyfikator z logo firmy);
Własne maszyny i narzędzia zadeklarowane w załączniku nr 7 „Koncepcja wykonania usługi”.
Dedykowany pracownik odpowiedzialny koordynację kontraktu realizację kontraktu w skali ogólnopolskiej oraz dedykowani koordynatorzy operacyjni odpowiedzialni za nadzór nad świadczeniem usługi, w tym obsługę zgłoszeń;
Dysponowanie certyfikatami jakości w zakresie świadczenia usług utrzymania porządku / sprzątania: PN-EN ISO 9001:2015 oraz PN-EN ISO 14001:2015,
Potwierdzenia gotowości do zawarcia umowy w treści przedstawionej przez Zamawiającego, bez prawa do wprowadzania zmian wpływających na jej wymiar merytoryczny.
Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnych w miejscu i czasie wyznaczonym przez mBank;
Z wybranym dostawcą zostanie podpisana umowa na okres trzech lat.
Przypominamy o obowiązku prowadzenia komunikacji dot. postępowania zakupowego za pośrednictwem platformy zakupowej.
Time limit for receipt of tenders
2024-12-16 10:00:00.0
Location
Brak
Category assortment
Waste management
Buyer details
mBank
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak