USŁUGA DRUKU I ZAKUP PAPIERU dla sieci sklepów Intermarche i Bricomarche

Notice description

Nazwa: Cennik
Opis: Prośba o wpisanie 1, cennik proszę załączyć oddzielnie zgodnie z załacznikiem nr 2_Formuarz ofertowy_DRUK_2025
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
DOŚWIADCZENIE (Doświadcznie firmy, referencje, pozycja na rynku w danym zakresie)
JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG (Jakość świadczonych usług - należy załączyć próbki papieru i rekomendowanych formatów)
Pytania i odpowiedzi (Wszelkie pytania proszę zamieścic w załączonym formularzu - załącznik nr 3 i wysłać poprzez platformę. Następnie zostaną one omówione na spotkaniach zgodnie z harmonogramem)
DOKUMENTY REJESTROWE FIRMY (Obligatoryjne załączniki: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON )
KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY (Należy dosłać wypełniony kwestionariusz Dostawcy)
OŚWIADCZENIE (Oferent jest zobowiązany do złożenia podpisanego oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.)
OŚWIADCZENIE (Oferent jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenie Oferenta o niezaleganiu ZUS i US)
SPRAWOZDANIE FINANSOWE (Oferent jest zobowiązany do złożenia sprawozdania finansowego za ostatni rok)
POLISA OC (Oferent zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą potwierdzonej kopii dokumentu polisy od odpowiedzialności cywilnej (OC).)
TERMIN PŁATNOŚCI (45 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury)

Opis i specyfikacja:

ZAPYTANIE OFERTOWEUSŁUGA DRUKU I ZAKUP PAPIERU dla sieci sklepów
Intermarche i Bricomarche Swadzim 22.10.20241
WstępGrupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 396 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane
w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, 6 składów budowlanych oraz 68 stacji
paliw działających przy wybranych sklepach.Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/2
Informacje
dotyczące przedmiotu zamówienia1.
Celem zapytania ofertowego jest
wyłonienie Dostawcy na zakup usługi druku materiałów reklamowych (gazetki,
katalogi etc.) wraz z zakupieniem papieru pod realizację usługi oraz
przygotowaniem materiałów do spedycji (m.in. pakowanie
wydrukowanych materiałów na palety według naszej specyfikacji).2.
Wymagane jest dostarczenie próbek papieru oraz proponowanych
formatów do centrali Zamawiającego.3.
Zamawiający: „ITM POLSKA” sp. z o.o.,
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne4.
„ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej
„Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju
sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche oraz stacji paliw. W niniejszym zapytaniu
reprezentuje interesy spółki SCA PR sp. z o.o. (szyld Intermarche), MGI Polska
Sp. z o.o. (szyld Bricomarche) oraz powyższych spółek sklepowych oraz bierze
udział jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla
powyższych spółek.5.
Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały
zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością
Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z
zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga
uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.3
Zastrzeżenia1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.2. Do niniejszego zapytania nie mają
zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych.3.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest
podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub
innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z
podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności
niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC.4. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe
nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli.5. ITM Polska zastrzega, że Oferent może być
poproszony o podpisanie umowy o zachowaniu poufności (NDA) na dalszych etapach
postępowania.6.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na
zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w
stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa
handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu
umowy w trybie ofertowym;7.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wycofania zapytania w dowolnym czasie.8.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;9. Ostatecznie oferta musi być podpisana
przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku
podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć
pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku
polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf oraz excel należy załączyć do
postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.10.
Propozycja
finansowa musi być zgodna z przedstawionymi tabelami cenowymi, przy czym
przyjmuje się, że oferenci mogą przedstawić dodatkowe informacje, które uznają za niezbędne do zrozumienia ich ofert. 11. Przedstawiona
oferta musi zawierać wszystkie elementy pod względem formy i treści wyszczególnione
w zapytaniu ofertowym, nadawać się do przyjęcia bez konieczności składania kontroferty
przeciwnym przypadku Zamawiający
zastrzega sobie prawo do niezorganizowania spotkania w celu przedstawienia
oferty12. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia
rozmów z wybranymi oferentami. 13. Wydatki poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw.
koszty przedstawienia oferty, przesłanie próbek papieru w odpowiednich
formatach) obciążają wyłącznie Oferenta.14.
Termin ważności oferty musi wynosić 3
miesiące. 4 Wymagania dotyczące Oferenta1.
Oferent
powinien wykazywać wiedzę oraz posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji
przedmiotu zamówienia, a także posiadać odpowiedni potencjał techniczny i
wykonawczy.2.
Oferent
jest zobowiązany do złożenia podpisanego oświadczenia potwierdzającego
posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy,
doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do
pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.3. Oferent jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenie Oferenta o
niezaleganiu ZUS i US,4.
Oferent
jest zobowiązany do złożenia sprawozdania finansowego za ostatni rok5.
Oferent
jest zobowiązany do podpisania i przesłania Zamawiającemu umowy o zachowaniu poufności
(NDA) na kolejnym etapie postępowania6.
Oferent we
własnym zakresie na bieżąco będzie ustalał szczegółowy harmonogram druków w
porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego ze spółki SCA PR Polska i MGI
Polska;7.
Oferent
zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą potwierdzonej kopii dokumentu
polisy od odpowiedzialności cywilnej (OC). 5
Warunki
udziału w postępowaniu1. Oferta powinna być przygotowana w
języku polskim. Ostatecznym i decydującym dokumentem jest wersja sporządzona w
języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem polskim,2. Wymagane załączniki do oferty: A. Kwestionariusz Dostawcy, B. aktualne dokumenty rejestracyjne firmy:
bieżący odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGONC.
Telefon kontaktowy i adres mailowy do
osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty.D. oświadczenie potwierdzające posiadanie
odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia,
uprawnień oraz zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego
wykonania przedmiotu zamówienia.E.
Oświadczenie o niezaleganiu ZUS i USF.
referencje3.
Oferent jest zobowiązany dostarczyć wycenę
w następujących konfiguracjach (Załącznik 2 Formularz
ofertowy_DRUK_2025):a.
Usługa (DRUK) w walucie PLN + ZAKUP
PAPIERU w walucie EUR zgodnie z formułami zastosowanymi w formularzu ofertowym4.
Warunki
płatności: a. Płatność przelewem po zrealizowaniu
zamówienia b. Termin płatności – nie krótszy niż 45 dni od
daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT. Przedpłaty nie są
akceptowane.6
Specyfikacja/wymagania
wobec zakresu oferty1. Oferta powinna
być zatytułowana:„USŁUGA
DRUKU I ZAKUP PAPIERU dla sieci Intermarche i Bricomarche” 2. Arkusz
„Formularz ofertowy_DRUK_2025” - należy
wypełnić wszystkie parametry zaznaczone na kolor żółty jako „WYPEŁNIA DOSTAWCA”:a.
Alternatywny format - należy wpisać wyceniany format (również
jeśli jest taki sam jak wyjściowy)b.
Alternatywny papier - należy wpisać
wyceniany rodzaj papieru wraz z nazwą handlową (również jeśli jest taki sam
jak wyjściowy)c.
Alternatywna gramatura - należy wpisać
wycenianą gramaturę (również jeśli jest taka sama jak wyjściowa)d.
Dostawca,e.
Drukarnia,f.
I wariant wyceny,g.
II wariant wyceny,3.
W cenniku proszę uzupełnić dane
zgodnie ze specyfikacją (gramatura, format, typ papieru), dopuszczamy możliwość
zaprezentowania alternatywy w osobnym arkuszu dla wariantu II wyceny. Dodatkowe
parametry do oceny:1.
Oferent przyjmuje do wiadomości, że w
docelowym kontrakcie przewidujemy następujące kary umowne:a.
Kara za brak poufności,b.
Kara za opóźnienie w realizacji,c.
Kara za złą jakość wydruku/ papieru,d.
Kara za niewykonanie usługi, bądź
niedostarczenie papieru.2.
Wydzielenie osobnego opiekuna do
obsługi Klienta.3.
Zapytanie ofertowe dotyczy kontraktu
na 2025 rok: tj. od 01.01.2025-31.01.2026. Gwarancja niezmienności ceny powinna
być tożsama z wyżej wymienionym okresem obowiązywania kontraktu. 4.
Współpraca z podwykonawcami spółek
SCAPR i MGI.5.
Przedstawienie struktury kosztów w
procentach z podziałem na: a.
Papier,b.
Usługa druku,c.
Szycie/ klejenie,d.
Przygotowanie jednostki transportowej,e.
Marża,f.
Pozostałe, jakie?7
Kryteria
oceny ofertPrzy
ocenie ofert będą brane pod uwagę między innymi wymienione poniżej kryteria w
dowolnej kolejności. Lista ta nie jest wyczerpująca: 1.
Cena2.
Jakość wydruku,3.
Posiadanie zasobów i możliwości zapobiegania
sytuacjom nagłym i awaryjnym,4.
Ciągłość dostaw papieru i ciągłość
dostaw usługi druku5.
Terminowość (czas realizacji
zamówienia),6.
Elastyczność,7.
Rzetelność i wiarygodność,Na pierwsze
spotkanie, które odbędzie się poprzez platformę Teams zostaną Państwo
poproszeni o przygotowanie krótkiej prezentacji na następujące tematy:1.
Prezentacja firmy, główne obszary
działalności firmy, portfolio realizacji i klientów,2.
Omówienie aktualnej sytuacji na rynku
papieru i proponowane możliwości,3.
Przygotowanie zaoferowanych rodzajów
papierów koniecznie z przykładem
wydruku. Sugerujemy dostarczenie próbek papierów przed spotkaniem, najlepiej do
końca terminu składania ofert, na adres:„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080
Tarnowo Podgórne na nazwisko Galewska Ewa z zaznaczeniem dla jakiego szyldu –
Intermarche czy Bricomarche 8
Terminy związane
z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert
(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane)

31.10.2024. do godz. 16:00

2.

Termin przesyłania
pytań uzupełniających do zapytania

25.10.2024

2.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

28.10.2024

4.

Wstępny termin spotkań z wybranymi
Oferentami w celu omówienia przedstawionych ofert

07-12.11.2024

4.

Termin ostatecznej oceny ofert

listopad 2024

9
Organizacja
i zasady wypełniania dokumentów1.
Oferent jest zobowiązany do przekazania
oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus2.
W przypadku pytań:a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza PlatformyZakupowej Open
Nexus "Wyślij wiadomość”b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować
do Centrum Wsparcia Klienta PlatformyZakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl3.
Wiadomości z Platformy Zakupowej mają
charakter informacyjny.4.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM
Polska” 10
Załączniki1. Załącznik 1 Kwestionariusz
Dostawcy2. Załącznik 2
Formularz ofertowy_DRUK_20253. Załącznik 3 Pytania
do zapytania

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2024-10-31 16:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

ITM Polska Sp. z o.o.

Contact details