[ZAK/2024/001845] SYSTEM WYGRODZEŃ, AUTOMATY KARMIĄCE, PASZOCIĄGI I PODŁA NA FERMĘ TRZODY - Przemysław 73-153
Notice description
Szanowni Państwo,
Grupa Animex Foods/Agri Plus zaprasza do składania ofert.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest modernizacja systemu produkcji polegający na dostawie i montażu systemu wygrodzeń, automatów karmiących, paszociągu koralikowego oraz poideł miskowych na Fermie Trzody zlokalizowanej w miejscowości Przemysław gm. Resko, powiat łobeski.
Zakres:
Dostawa i montaż systemu wygrodzeń, automatów karmiących, paszociągu koralikowego oraz poideł miskowych na budynkach:
• 501: pom. 405 o wymiarach 16,0 x 42,0 m:
• 502: pom. 404 oraz 403 każde o wymiarach 16,0 x 42,0 m:
• 503: pom. 401 oraz 402 każe wymiarach 16,0 x 42,0 m.
Schemat wyposażenia na każdym budynku pokazany został w załączniku nr 1. Podczas wizji lokalnej Wykonawca wykona własne pomiary na podstawie, których dokona wyceny technologii przy założeniu:
• każdy kojec wyposażony zostanie w 1 poidło miskowe na każde 10 szt.,
• każdy kojec wyposażony zostanie w 1 stanowisko karmiące na każde 10 szt:
- kojec o pow. 15,46 m2 w automaty skrzynkowy 5-stanowiskowy,
- kojec o pow. 24,14 m2 w 2 x automat skrzynkowy 4-stanowiskowy
• powierzchnia kojca na 1 warchlaka: min. 0,3 m2,
• w każdym budynku warchlaki o masie 6-30 kg,
Informację dodatkowe:
• demontaż istniejącej wyposażenia (paszociągi, wygrodzenia itd.) - po stronie Zamawiającego,
• instalacja wodna doprowadzająca wodę do poideł po stronie Wykonawcy,
• w każdym kojcu znajduje się podłoga pełna (podgrzewana) zaokrąglona. Wygrodzenia zamontowane zostaną w sposób pokazany na załączniku nr 2. Szczelina nr 1 nie więcej niż 1 cm, szczelina nr 2 wykonana z dodatkowego materiału PCV (nie dopuszcza się przycinania wygrodzeń),
• rozłożenie poideł względem ściany oraz karmników względem korytarza pokazane zostały w załączniku nr 3,
• na każdej ścianie montaż deski obwodowej na wysokość min. 1,0 m z PCV,
• termin realizacji max. do 30.11.2024 r.
• wymagane dołączenie do oferty karty katalogowej automatów karmiących wraz z uwzględnieniem ich wymiarów, w szczególności wysokości koryta.
Warunki realizacji:
• podczas realizacji prac każdy budynek będzie opróżniony z założeniem, że realizowany będzie budynek po budynku w formie kaskadowej,
• podane w zapytaniu ofertowym wartości stanowią wartości szacunkowe. Każdorazowy Wykonawca dokona pomiarów ww. pozycji oraz wyszczególni je w kosztorysie. Wszystkie prace dodatkowe niewymienione w zapytaniu, a konieczne do wykonania przedmiotu zapytania nie podlegają dodatkowej opłacie. Wykonawca w ofercie przedstawi wszystkie niezbędne pozycje, również te niewskazane w zapytaniu,
• wywóz odpadów z terenu fermy,
• wykonawca przy realizacji zadania będzie przestrzegał przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności jest zobowiązany wykluczyć prace personelu w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i nie spełniających odpowiednich wymagań,
• wykonawca wyposaży robotników w odpowiednią odzież roboczą, środki ochrony osobistej niezbędne do realizacji przyjętego zakresu robót,
• przestrzeganie obowiązujących procedur i zasad bioasekuracji - ASF
• wizja lokalna w celu wykonania pomiarów wszystkich powierzchni objętych zadaniem przed złożeniem oferty,
• gwarancja i rękojmia min. 5 lat.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Schemat wyposażenia
Załącznik nr 2 – Przekrój AA
Załącznik nr 3 - Kojec
Osoby do kontaktu:
Mariusz Majchrzak, +48 883 327 066 (w sprawie wizji lokalnej)
Krzysztof Piwoński, +48 797 408 653 (w sprawach technicznych)
2. Warunki wymagane od oferenta:
2.1. zawarcie umowy w formie pisemnej lub elektronicznej (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny),
2.2. przypadku konieczności przekazania dokumentacji projektowej lub innych poufnych informacji, do złożenia oferty wymagane jest podpisanie umowy o poufności. Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o kontakt na adres mailowy: maciej.olejniczak@animex.pl,
2.3. forma przesyłania faktur: e-faktura.
3. Termin składania i warunki formalne oferty:
3.1. oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej,
3.2. oferta powinna nadto zawierać:
3.2.1. kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia, szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia),
3.2.2. warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki (nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (draft w załączeniu do akceptacji). WAŻNE - Okres obowiązywania gwarancji bankowej musi obowiązywać przez okres realizacji przedmiotu umowy + 4 tygodnie,
3.2.3. termin realizacji,
3.2.4. minimalny okres gwarancji: 60 m-ce. obowiązującej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego,
3.2.5. informacje dotyczące warunków serwisowych zarówno w okresie obowiązywania gwarancji jak również po jej wygaśnięciu. Jeżeli jest takie rozróżnienie to także z podziałem na godziny pracy lub też dzień powszedni/świąteczny, koszt roboczogodziny i koszt dojazdu,
3.2.6. czas reakcji serwisowej rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia usterki do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu (nie dotyczy pomocy online),
3.2.7. przegląd/konserwacja - ile razy w ciągu trwania gwarancji i po jej upływie, koszt 1 przeglądu (jeśli wymagane),
3.3. oferty odbiegające od wymogów opisanych może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
4. Przebieg postępowania:
4.1. zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego,
4.2. zamawiający zastrzega sobie prawo do:
4.2.1. zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia,
4.2.2. swobodnego wyboru oferty,
4.2.3. selektywnego wyboru dostawcy,
4.2.4. odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego,
4.2.5. odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
5. Postanowienia końcowe:
5.1. Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez oferenta treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz treści Regulaminu Platformy Zakupowej, znajdującego się pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,regulamin.html,
5.2. Grupa Animex Foods / Agri Plus zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Z poważaniem
Maciej Olejniczak
Produkty
1. Modernizacja systemu produkcji - 1 komplet
Grupa Animex Foods/Agri Plus zaprasza do składania ofert.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest modernizacja systemu produkcji polegający na dostawie i montażu systemu wygrodzeń, automatów karmiących, paszociągu koralikowego oraz poideł miskowych na Fermie Trzody zlokalizowanej w miejscowości Przemysław gm. Resko, powiat łobeski.
Zakres:
Dostawa i montaż systemu wygrodzeń, automatów karmiących, paszociągu koralikowego oraz poideł miskowych na budynkach:
• 501: pom. 405 o wymiarach 16,0 x 42,0 m:
• 502: pom. 404 oraz 403 każde o wymiarach 16,0 x 42,0 m:
• 503: pom. 401 oraz 402 każe wymiarach 16,0 x 42,0 m.
Schemat wyposażenia na każdym budynku pokazany został w załączniku nr 1. Podczas wizji lokalnej Wykonawca wykona własne pomiary na podstawie, których dokona wyceny technologii przy założeniu:
• każdy kojec wyposażony zostanie w 1 poidło miskowe na każde 10 szt.,
• każdy kojec wyposażony zostanie w 1 stanowisko karmiące na każde 10 szt:
- kojec o pow. 15,46 m2 w automaty skrzynkowy 5-stanowiskowy,
- kojec o pow. 24,14 m2 w 2 x automat skrzynkowy 4-stanowiskowy
• powierzchnia kojca na 1 warchlaka: min. 0,3 m2,
• w każdym budynku warchlaki o masie 6-30 kg,
Informację dodatkowe:
• demontaż istniejącej wyposażenia (paszociągi, wygrodzenia itd.) - po stronie Zamawiającego,
• instalacja wodna doprowadzająca wodę do poideł po stronie Wykonawcy,
• w każdym kojcu znajduje się podłoga pełna (podgrzewana) zaokrąglona. Wygrodzenia zamontowane zostaną w sposób pokazany na załączniku nr 2. Szczelina nr 1 nie więcej niż 1 cm, szczelina nr 2 wykonana z dodatkowego materiału PCV (nie dopuszcza się przycinania wygrodzeń),
• rozłożenie poideł względem ściany oraz karmników względem korytarza pokazane zostały w załączniku nr 3,
• na każdej ścianie montaż deski obwodowej na wysokość min. 1,0 m z PCV,
• termin realizacji max. do 30.11.2024 r.
• wymagane dołączenie do oferty karty katalogowej automatów karmiących wraz z uwzględnieniem ich wymiarów, w szczególności wysokości koryta.
Warunki realizacji:
• podczas realizacji prac każdy budynek będzie opróżniony z założeniem, że realizowany będzie budynek po budynku w formie kaskadowej,
• podane w zapytaniu ofertowym wartości stanowią wartości szacunkowe. Każdorazowy Wykonawca dokona pomiarów ww. pozycji oraz wyszczególni je w kosztorysie. Wszystkie prace dodatkowe niewymienione w zapytaniu, a konieczne do wykonania przedmiotu zapytania nie podlegają dodatkowej opłacie. Wykonawca w ofercie przedstawi wszystkie niezbędne pozycje, również te niewskazane w zapytaniu,
• wywóz odpadów z terenu fermy,
• wykonawca przy realizacji zadania będzie przestrzegał przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności jest zobowiązany wykluczyć prace personelu w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i nie spełniających odpowiednich wymagań,
• wykonawca wyposaży robotników w odpowiednią odzież roboczą, środki ochrony osobistej niezbędne do realizacji przyjętego zakresu robót,
• przestrzeganie obowiązujących procedur i zasad bioasekuracji - ASF
• wizja lokalna w celu wykonania pomiarów wszystkich powierzchni objętych zadaniem przed złożeniem oferty,
• gwarancja i rękojmia min. 5 lat.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Schemat wyposażenia
Załącznik nr 2 – Przekrój AA
Załącznik nr 3 - Kojec
Osoby do kontaktu:
Mariusz Majchrzak, +48 883 327 066 (w sprawie wizji lokalnej)
Krzysztof Piwoński, +48 797 408 653 (w sprawach technicznych)
2. Warunki wymagane od oferenta:
2.1. zawarcie umowy w formie pisemnej lub elektronicznej (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny),
2.2. przypadku konieczności przekazania dokumentacji projektowej lub innych poufnych informacji, do złożenia oferty wymagane jest podpisanie umowy o poufności. Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o kontakt na adres mailowy: maciej.olejniczak@animex.pl,
2.3. forma przesyłania faktur: e-faktura.
3. Termin składania i warunki formalne oferty:
3.1. oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej,
3.2. oferta powinna nadto zawierać:
3.2.1. kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia, szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia),
3.2.2. warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki (nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (draft w załączeniu do akceptacji). WAŻNE - Okres obowiązywania gwarancji bankowej musi obowiązywać przez okres realizacji przedmiotu umowy + 4 tygodnie,
3.2.3. termin realizacji,
3.2.4. minimalny okres gwarancji: 60 m-ce. obowiązującej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego,
3.2.5. informacje dotyczące warunków serwisowych zarówno w okresie obowiązywania gwarancji jak również po jej wygaśnięciu. Jeżeli jest takie rozróżnienie to także z podziałem na godziny pracy lub też dzień powszedni/świąteczny, koszt roboczogodziny i koszt dojazdu,
3.2.6. czas reakcji serwisowej rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia usterki do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu (nie dotyczy pomocy online),
3.2.7. przegląd/konserwacja - ile razy w ciągu trwania gwarancji i po jej upływie, koszt 1 przeglądu (jeśli wymagane),
3.3. oferty odbiegające od wymogów opisanych może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
4. Przebieg postępowania:
4.1. zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego,
4.2. zamawiający zastrzega sobie prawo do:
4.2.1. zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia,
4.2.2. swobodnego wyboru oferty,
4.2.3. selektywnego wyboru dostawcy,
4.2.4. odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego,
4.2.5. odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
5. Postanowienia końcowe:
5.1. Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez oferenta treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz treści Regulaminu Platformy Zakupowej, znajdującego się pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,regulamin.html,
5.2. Grupa Animex Foods / Agri Plus zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Z poważaniem
Maciej Olejniczak
Produkty
1. Modernizacja systemu produkcji - 1 komplet
Time limit for receipt of tenders
2024-08-21 08:00:00.0
Location
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
00-613 Warszawa
Category assortment
Agricultural and horticultural products, livestock
Veterinary services
Veterinary services
Buyer details
Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951