Dostawa olejów przemysłowych i środków smarnych dla Orlen S.A. Oddział PGNiG w Sanoku

Notice description


Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów przemysłowych oraz środków smarnych dla Orlen SA - Oddział PGNiG w Sanoku. 2. Rodzaj zamówienia: dostawa. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ,. 4. Oferowane przez Wykonawcę oleje oraz środki smarne stanowiące przedmiot zamówienia nie będą objęte sprzedażą w trybie zwolnienia z podatku akcyzowego. 5. Miejsce dostawy: Orlen SA Oddział PGNiG w Sanoku, • Magazyn Oddziałowy ul. Rymanowska 35, 38-500 Sanok, • Magazyn Ośrodka Kopalń Łańcut - 37-127 Krzemienica 1 • Magazyn Ośrodka Kopalń Przemyśl - ul. Jasińskiego 3, 37-700 Przemyśl, • Magazyn Ośrodka Kopalń Krosno - ul. Stapińskiego 12, 38 – 400 Krosno, • Magazyn Ośrodka Kopalń Tarnów - ul. Stroma 28, 33 -111 Koszyce oraz • Jednostki terenowe Orlen SA. - Oddziału PGNiG w Sanoku każdorazowo wskazane w zamówieniu cząstkowym . 6. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w formule DDP zgodnie z Intercoms 2020. 7. Wykonanie zamówienia uwzględnia realizowaną przez Zamawiającego przyjętą, opublikowaną i udostępnioną publicznie Politykę Energetyczną poprzez wspieranie działań dla zakupu energooszczędnych produktów i usług oraz projektów na rzecz poprawy wyniku energetycznego.
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania: 1. Zamawiający ma prawo zmienić lub odwołać warunki zawarte w ogłoszeniu.
Inne uwagi: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń/dokumentów Zawartość oferty: a) wypełniony Formularz ofertowy– zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem nr 4a do SWZ; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem nr 4b do SWZ; d) oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania zgodnie z wzorem nr 4c do SWZ; e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów; f) dot. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania za granicą: aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; g) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); h) kopia złożonej do właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego deklaracji VAT – R – Zgłoszenie rejestracyjne w zakresie podatków od towarów i usług (jeżeli Wykonawca jest podmiotowo zwolniony z podatku VAT); i) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; j) oświadczenie dotyczące rozliczeń – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. k) wypełniony Formularz cenowy – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ - w przypadku składania ofert w formie pisemnej (papierowej) formularz cenowy należy dołączyć w formie pisemnej oraz na płycie CD w formacie excel, - w przypadku składania oferty w formie elektronicznej lub dokumentowej formularz cenowy należy dołączyć w formacie excel. l) katalog zawierający co najmniej 70 pozycji w asortymencie olejów i smarów, z którego Zamawiający będzie miał prawo zakupów towarów po cenie katalogowej z zaproponowanym upustem od tych cen – na potwierdzenie warunku z pkt 10.2.1 SWZ. Katalog musi zawierać nazwę producenta produktu, nazwę produktu i cenę jednostkową. ł) karta produktu w celu oceny równoważności właściwości fizykochemicznych, norm, klasyfikacji lepkości, klasyfikacji jakościowej oferowanego produktu (w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkt inny niż wymieniony w OPZ). 2 Oferta oraz oświadczenia złożone w postępowaniu winny być podpisane własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowanego/ych prawnie przedstawiciela/i wykonawcy, upoważnionego/ych do podejmowania zobowiązań w jego imieniu, zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub z udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający nie dopuszcza podpisania oferty podpisem zaufanym. Szczegółowe zapisy w zakresie przygotowania i składania ofert są określone w pkt. 13 oraz 22 SWZ. 3 Pozostałe wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadku dokumentu wygenerowanego automatycznie (wydruk z systemu komputerowego) nie wymaga się poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem ani jego podpisania przez Wykonawcę. 4 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 5 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi zostały wcześniej wykonane przez tego Wykonawcę. 6 Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających ofertę. 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8 W przypadku gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład konsorcjum musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt. 11.1 lit. e) SWZ, jak również oświadczenie dotyczące rozliczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SWZ. Pozostałe dokumenty/oświadczenia składa przedstawiciel podmiotów występujących wspólnie. 10 W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez spółkę cywilną, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład spółki cywilnej musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt. 11.1 lit. e) SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SWZ. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni. 2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
Termin i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2024 11:00Miejsce otwarcia ofert: ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2024-08-08 10:45:00.0

Location

Miejsce dostawy: Orlen SA Oddział PGNiG w Sanoku, • Magazyn Oddziałowy ul. Rymanowska 35, 38-500 Sanok, • Magazyn Ośrodka Kopalń Łańcut - 37-127 Krzemienica 1 • Magazyn Ośrodka Kopalń Przemyśl - ul. Jasińskiego 3, 37-700 Przemyśl, • Magazyn Ośrodka Kopalń Krosno - ul. Stapińskiego 12, 38 – 400 Krosno, • Magazyn Ośrodka Kopalń Tarnów - ul. Stroma 28, 33 -111 Koszyce oraz • Jednostki terenowe Orlen SA. - Oddziału PGNiG w Sanoku każdorazowo wskazane w zamówieniu cząstkowym .

Category assortment

No category

Buyer details

Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku
ORLEN Spółka Akcyjna ul. Chemików 7, 09-411 Płock działająca poprzez swój oddział: ORLEN S.A. – Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl

Contact details