Obsługa floty samochodowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna w Czestochowie
Notice description
Nazwa: Cena ofertowa
Opis: Suma cen wyszczególnionych w załączonym formularzu oferty
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Dokumenty wymagane (Wypełniony formularz oferty(zamawiający wymaga załączenia pliku))
Tajemnica Przedsiębiorstwa (Jeśli dotyczy)
Stacja kontroli pojazdów przy warsztacie naprawczym (Dodatkowa opcja niezobowiązująca(proszę o wpis TAK lub NIE))
Opis i specyfikacja:
Obsługa floty samochodowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna w Czestochowie
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}
NAZWA
ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Przedsiębiorstwo Wodociągów i
Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie
42-202 Częstochowa, ul. Jaskrowska
14/20, Rzeczpospolita Polska
NIP: PL 5730003841, REGON: 150354701
Adres strony internetowej: https://www.pwik.czest.pl/
Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_czest
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia
jest świadczenie usług polegających na obsłudze/naprawie pojazdów Zamawiającego
w zakresie określonym w Załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia. Miejsce świadczenia usługi
winno być zlokalizowane
w odległości do 15 km (odległość
wyrażona w pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej drodze publicznej) od
siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Częstochowie
ul. Jaskrowska 14/20.
2.
Zakres obsług/napraw
pojazdów o którym mowa w pkt 1 może być rozszerzony o niezbędne usługi i naprawy (usunięcie wykrytych usterek) pod
warunkiem akceptacji ich zakresu i ceny przez Zamawiającego. Dodatkowe usługi i
naprawy winny być osobno fakturowane.
3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do rezygnacji z zaplanowanej usługi/naprawy, ujętej w Załączniku nr
4 gdy :
- pojazd został wycofany z eksploatacji lub
sprzedany
- zakres zaplanowanej obsługi/naprawy został już wykonany z
powodu wystąpienia awarii samochodu
4.
Szczegółowy
opis sposobu wykonywania Zamówienia został określony w Załączniku nr 3
do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia – Wzór Umowy.
Materiały
eksploatacyjne zapewnia Wykonawca.
Wymaga
się udzielenia gwarancji na usługę i zastosowane materiały co najmniej na okres
12 miesięcy.
Termin
płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
INFORMACJE
OGÓLNE
Postępowanie prowadzone
jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty
budowlane w Przedsiębiorstwie. Pełna treść regulaminu dostępna w siedzibie
Zamawiającego w Dziale Inwestycji oraz na stronie www.pwik.czest.pl.
WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie
podlegający wykluczeniu oraz spełniający warunki, dotyczące:
a.
posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania,
b. posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz dysponuje:
-
co najmniej dwoma
stanowiskami do obsługi/naprawy samochodów osobowych
i dostawczych oraz co najmniej dwoma do obsługi/naprawy samochodów ciężarowych
o wadze mniejszej lub równej 27 ton z bramami wjazdowymi nie mniejszymi niż
4,2m wysokości i 3,7m szerokości; stanowiska te muszą znajdować się w
odległości do 15km (odległość wyrażona w
pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej drodze publicznej) od siedziby
Zamawiającego mieszczącej się w Częstochowie ul. Jaskrowska 14/20,
-
lawetą do przewozu
samochodów i sprzętu o wadze mniejszej lub równej 3500kg dostępną 24h/dobę -
Wykonawca poda w umowie numer telefonu, na który Zamawiający będzie mógł zlecać
realizację przewozu 24h/dobę,
-
urządzeniami do obsługi
klimatyzacji z napełnianiem czynnikami R-134a oraz R 1234YF,
-
urządzeniami
diagnostycznymi i oprogramowaniem umożliwiającym wykonywanie obsług i napraw
zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta pojazdów wymienionych w Załączniku nr 4,
d.
sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
oraz
e. spełnienia wszystkich przepisów prawa, które mają
zastosowanie, włączając w to przepisy dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i
środowiska przyrodniczego,
f. wyrażenia zgody do weryfikacji,
przez przedstawicieli Zamawiającego,
spełniania przez Wykonawcę wymagań prawnych np. poprzez audyt; Wykonawca
zostanie powiadomiony o planowanym audycie przynajmniej 30 dni przed datą
jego rozpoczęcia; audyt zostanie wykonany na koszt Zamawiającego.
2.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy oraz spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien załączyć w formie
elektronicznej do oferty n/w dokumenty
a.
Formularz oferty. Sporządzony według wzoru druku załączonego
przez Zamawiającego. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania i musi być
podana w PLN. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych (załącznik nr 1).
b.
Oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru załączonego
do SIWZ (załącznik nr 2).
c.
Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d.
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych dla Wykonawcy usług w celu realizacji
zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5).
e.
Oświadczenie
o zatrudnianiu (załącznik nr 6).
3.
Oferta,
musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i
składania oświadczeń woli w jego imieniu. Uprawnienie do reprezentacji musi
wynikać z załączonych dokumentów.
4. W przypadku, gdy Wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo
określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy.
5.
Wymagane
dokumenty należy złożyć w formie zeskanowanego oryginału odpowiedniego
dokumentu, podpisanego przez Wykonawcę.
6.
Zamawiający ma prawo
żądać przedstawienia oryginałów dokumentów.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty określone w
art.19 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w
Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A.
w Częstochowie.
TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin
związania ofertą upływa po 60 dniach od upływu ostatecznego terminu składania
ofert.
KLAUZULA
INFORMACYJNA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ PRZEDSIEBIORSTWO
WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI OKRĘGU CZĘSTOCHOWSKIEGO SA W CZĘSTOCHOWIE
W CELU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), (zwanego dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu
Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, 42- 202 Częstochowa, ul. Jaskrowska
14/20;
2. we
wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych
można się kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony
Danych poprzez adres email: iod@pwik.czest.pl lub
pisemnie na adres siedziby Administratora;
3. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego;
4. odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy Regulaminu
udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w
Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A.
w Częstochowie dostępnego na stronie internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;
5. Dostęp
do Państwa danych osobowych będą mieć:
a. Pracownicy
Administratora odpowiedzialni za realizację postępowania oraz sprawy
administracyjne, księgowo- finansowe, prawne i archiwalne;
b. Podmioty
współpracujące z Administratorem obsługujące systemy informatyczne oraz
realizujące inne zlecone usługi, zgodnie z zawartymi umowami oraz umowami
powierzenia danych;
c. Inne
podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;
6. podanie
przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest warunkiem
niezbędnym do uczestnictwa w procedurze udzielania zamówienia publicznego;
7. Pani/Pana
dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby realizacji zamówienia oraz do celów
archiwalnych; dane przechowywane będą do momentu wygaśnięcia obowiązku
przechowywania wynikającego z przepisów prawa, w tym przez okres wynikający
z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dostępnego na stronie internetowej
Administratora: www.pwik.czest.pl;
8. jako
Administrator danych osobowych nie zamierzamy przekazywać Pani/Pana danych
osobowych do państwa trzeciego (spoza obszaru UE) ani do organizacji
międzynarodowych;
9. w
zakresie swoich danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści
swoich danych osobowych, sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia danych
jeżeli dane osobowe przetwarzane przez Przedsiębiorstwo są niezgodne z
rzeczywistością, usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych
prawem, wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych
osobowych, przenoszenia danych.
Informujemy, że nie wszystkie powyższe żądania
będziemy mogli zawsze wypełnić. Zakres przysługujących praw zależy
bowiem zarówno od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych,
jak i często – sposobów ich gromadzenia. Ponieważ Państwa dane osobowe w
Przedsiębiorstwie przetwarzane są wyłącznie w granicach wskazanych przepisami
prawa nie będziemy mogli zrealizować na przykład prawa do przenoszenia czy
prawa do usunięcia Pani/Pana danych, jak również prawa sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych;
10. Pani/Pana
dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do
profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia RODO;
11. ma Pani/Pan
prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Organ nadzorczy- Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
Opis: Suma cen wyszczególnionych w załączonym formularzu oferty
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Dokumenty wymagane (Wypełniony formularz oferty(zamawiający wymaga załączenia pliku))
Tajemnica Przedsiębiorstwa (Jeśli dotyczy)
Stacja kontroli pojazdów przy warsztacie naprawczym (Dodatkowa opcja niezobowiązująca(proszę o wpis TAK lub NIE))
Opis i specyfikacja:
Obsługa floty samochodowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna w Czestochowie
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}
NAZWA
ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Przedsiębiorstwo Wodociągów i
Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie
42-202 Częstochowa, ul. Jaskrowska
14/20, Rzeczpospolita Polska
NIP: PL 5730003841, REGON: 150354701
Adres strony internetowej: https://www.pwik.czest.pl/
Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_czest
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia
jest świadczenie usług polegających na obsłudze/naprawie pojazdów Zamawiającego
w zakresie określonym w Załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia. Miejsce świadczenia usługi
winno być zlokalizowane
w odległości do 15 km (odległość
wyrażona w pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej drodze publicznej) od
siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Częstochowie
ul. Jaskrowska 14/20.
2.
Zakres obsług/napraw
pojazdów o którym mowa w pkt 1 może być rozszerzony o niezbędne usługi i naprawy (usunięcie wykrytych usterek) pod
warunkiem akceptacji ich zakresu i ceny przez Zamawiającego. Dodatkowe usługi i
naprawy winny być osobno fakturowane.
3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do rezygnacji z zaplanowanej usługi/naprawy, ujętej w Załączniku nr
4 gdy :
- pojazd został wycofany z eksploatacji lub
sprzedany
- zakres zaplanowanej obsługi/naprawy został już wykonany z
powodu wystąpienia awarii samochodu
4.
Szczegółowy
opis sposobu wykonywania Zamówienia został określony w Załączniku nr 3
do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia – Wzór Umowy.
Materiały
eksploatacyjne zapewnia Wykonawca.
Wymaga
się udzielenia gwarancji na usługę i zastosowane materiały co najmniej na okres
12 miesięcy.
Termin
płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
INFORMACJE
OGÓLNE
Postępowanie prowadzone
jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty
budowlane w Przedsiębiorstwie. Pełna treść regulaminu dostępna w siedzibie
Zamawiającego w Dziale Inwestycji oraz na stronie www.pwik.czest.pl.
WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie
podlegający wykluczeniu oraz spełniający warunki, dotyczące:
a.
posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania,
b. posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz dysponuje:
-
co najmniej dwoma
stanowiskami do obsługi/naprawy samochodów osobowych
i dostawczych oraz co najmniej dwoma do obsługi/naprawy samochodów ciężarowych
o wadze mniejszej lub równej 27 ton z bramami wjazdowymi nie mniejszymi niż
4,2m wysokości i 3,7m szerokości; stanowiska te muszą znajdować się w
odległości do 15km (odległość wyrażona w
pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej drodze publicznej) od siedziby
Zamawiającego mieszczącej się w Częstochowie ul. Jaskrowska 14/20,
-
lawetą do przewozu
samochodów i sprzętu o wadze mniejszej lub równej 3500kg dostępną 24h/dobę -
Wykonawca poda w umowie numer telefonu, na który Zamawiający będzie mógł zlecać
realizację przewozu 24h/dobę,
-
urządzeniami do obsługi
klimatyzacji z napełnianiem czynnikami R-134a oraz R 1234YF,
-
urządzeniami
diagnostycznymi i oprogramowaniem umożliwiającym wykonywanie obsług i napraw
zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta pojazdów wymienionych w Załączniku nr 4,
d.
sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
oraz
e. spełnienia wszystkich przepisów prawa, które mają
zastosowanie, włączając w to przepisy dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i
środowiska przyrodniczego,
f. wyrażenia zgody do weryfikacji,
przez przedstawicieli Zamawiającego,
spełniania przez Wykonawcę wymagań prawnych np. poprzez audyt; Wykonawca
zostanie powiadomiony o planowanym audycie przynajmniej 30 dni przed datą
jego rozpoczęcia; audyt zostanie wykonany na koszt Zamawiającego.
2.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy oraz spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien załączyć w formie
elektronicznej do oferty n/w dokumenty
a.
Formularz oferty. Sporządzony według wzoru druku załączonego
przez Zamawiającego. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania i musi być
podana w PLN. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych (załącznik nr 1).
b.
Oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru załączonego
do SIWZ (załącznik nr 2).
c.
Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d.
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych dla Wykonawcy usług w celu realizacji
zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5).
e.
Oświadczenie
o zatrudnianiu (załącznik nr 6).
3.
Oferta,
musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i
składania oświadczeń woli w jego imieniu. Uprawnienie do reprezentacji musi
wynikać z załączonych dokumentów.
4. W przypadku, gdy Wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo
określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy.
5.
Wymagane
dokumenty należy złożyć w formie zeskanowanego oryginału odpowiedniego
dokumentu, podpisanego przez Wykonawcę.
6.
Zamawiający ma prawo
żądać przedstawienia oryginałów dokumentów.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty określone w
art.19 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w
Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A.
w Częstochowie.
TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin
związania ofertą upływa po 60 dniach od upływu ostatecznego terminu składania
ofert.
KLAUZULA
INFORMACYJNA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ PRZEDSIEBIORSTWO
WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI OKRĘGU CZĘSTOCHOWSKIEGO SA W CZĘSTOCHOWIE
W CELU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), (zwanego dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu
Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, 42- 202 Częstochowa, ul. Jaskrowska
14/20;
2. we
wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych
można się kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony
Danych poprzez adres email: iod@pwik.czest.pl lub
pisemnie na adres siedziby Administratora;
3. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego;
4. odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy Regulaminu
udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w
Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A.
w Częstochowie dostępnego na stronie internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;
5. Dostęp
do Państwa danych osobowych będą mieć:
a. Pracownicy
Administratora odpowiedzialni za realizację postępowania oraz sprawy
administracyjne, księgowo- finansowe, prawne i archiwalne;
b. Podmioty
współpracujące z Administratorem obsługujące systemy informatyczne oraz
realizujące inne zlecone usługi, zgodnie z zawartymi umowami oraz umowami
powierzenia danych;
c. Inne
podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;
6. podanie
przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest warunkiem
niezbędnym do uczestnictwa w procedurze udzielania zamówienia publicznego;
7. Pani/Pana
dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby realizacji zamówienia oraz do celów
archiwalnych; dane przechowywane będą do momentu wygaśnięcia obowiązku
przechowywania wynikającego z przepisów prawa, w tym przez okres wynikający
z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dostępnego na stronie internetowej
Administratora: www.pwik.czest.pl;
8. jako
Administrator danych osobowych nie zamierzamy przekazywać Pani/Pana danych
osobowych do państwa trzeciego (spoza obszaru UE) ani do organizacji
międzynarodowych;
9. w
zakresie swoich danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści
swoich danych osobowych, sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia danych
jeżeli dane osobowe przetwarzane przez Przedsiębiorstwo są niezgodne z
rzeczywistością, usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych
prawem, wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych
osobowych, przenoszenia danych.
Informujemy, że nie wszystkie powyższe żądania
będziemy mogli zawsze wypełnić. Zakres przysługujących praw zależy
bowiem zarówno od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych,
jak i często – sposobów ich gromadzenia. Ponieważ Państwa dane osobowe w
Przedsiębiorstwie przetwarzane są wyłącznie w granicach wskazanych przepisami
prawa nie będziemy mogli zrealizować na przykład prawa do przenoszenia czy
prawa do usunięcia Pani/Pana danych, jak również prawa sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych;
10. Pani/Pana
dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do
profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia RODO;
11. ma Pani/Pan
prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Organ nadzorczy- Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
Time limit for receipt of tenders
2024-07-05 12:45:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
PWIK Częstochowa