Świadczenie usług serwisowych i rozwojowych dla oprogramowania Triva
Notice description
Nazwa:
Opis:
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Cena za roboczogodzinę konsultanta realizującego usługi dodatkowe ()
Cena za roboczogodzinę programisty realizującego usługi dodatkowe (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Cena za roboczogodzinę administratora/devopsa realizującego usługi dodatkowe ()
Cena za Aktualizację terminową roczną 01.01.-31.12.2025 ()
% wartości fakturowej nowych Modyfikacji wpływające na wysokość Opłaty serwisowej ()
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo, w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem MTP/2024/DNI/09 „ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH I ROZWOJOWYCH DLA OPROGRAMOWANIA TRIVA” Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- podpisem zaufanym,- lub elektronicznym podpisem osobistym. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.· tel. 22 101 02 02· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Opis:
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Cena za roboczogodzinę konsultanta realizującego usługi dodatkowe ()
Cena za roboczogodzinę programisty realizującego usługi dodatkowe (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Cena za roboczogodzinę administratora/devopsa realizującego usługi dodatkowe ()
Cena za Aktualizację terminową roczną 01.01.-31.12.2025 ()
% wartości fakturowej nowych Modyfikacji wpływające na wysokość Opłaty serwisowej ()
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo, w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem MTP/2024/DNI/09 „ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH I ROZWOJOWYCH DLA OPROGRAMOWANIA TRIVA” Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- podpisem zaufanym,- lub elektronicznym podpisem osobistym. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.· tel. 22 101 02 02· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Time limit for receipt of tenders
2024-05-20 11:55:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
MTP sp. z o.o.