Zakup foteli /krzeseł biurowych - badanie rynku

Notice description

Nazwa: Fotel/krzesło biurowe
Opis: - podstawa co najmniej pięciopodporowa z kółkami jezdnymi
- regulacja wysokości siedziska,
- regulacja wysokości oparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa,
- regulacja kąta pochylenia oparcia,
- wyprofilowane siedzisko i oparcie,
- możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360o,
regulowane podłokietniki
Ilość: 20 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
Przedmiotem badania rynku jest dostawa foteli/krzeseł biurowych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

Postępowanie służy oszacowaniu wartości zamówienia i nie zakończy się wyborem oferty.

Zamawiający
zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub zamknięcia postępowania na
każdym etapie bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek
skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2024-02-29 12:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

Urząd Gminy Inowrocław

Contact details