Transport odpadów dla Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów dla Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu, który obejmuje dwa zadania:
1) zadanie 1 - transport odpadów - w okresie od 2 stycznia 2024 r./od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. pojazdami z ruchomą podłogą do Cementowni Kujawy w Bielawach. Maksymalna ilość transportów odpadów w tygodniu wyniesie 12, transport odbywać się będzie od poniedziałku do soboty wg planu zamówień Cementowni; przewidywana szacunkowa ilość odbytych transportów w okresie trwania umowy wyniesie ok. 600; 2) zadanie 2 - transport odpadów - w okresie od 2 stycznia 2024 r./od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. pojazdami z ruchomą podłogą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie harmonogramu odbioru i transportu odpadów i w terminie, o których mowa w ust. 4 pkt 3. Maksymalna ilości transportów w tygodniu wyniesie 8, transport odbywać się będzie od poniedziałku do soboty wg planu zamówień określonego przez Zamawiającego; przewidywana szacunkowa ilość przebytych kilometrów w okresie trwania umowy – ok. 25 000 km, zwane łącznie „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. transport odpadów o kodach:
1) 16 01 03 opony; 2) 19 12 02 metale żelazne; 3) 19 12 10 paliwa alternatywnego; 4) 19 12 12 innych odpadów z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11; 5) 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji; 6) 20 03 07 gabarytów; oraz innych odpadów.
3. Podane przez Zamawiającego ilości kursów oraz kilometrów, określone w pkt 1 ppkt 1 i 2 mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości wskazanych kursów oraz kilometrów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnej ilości kursów oraz kilometrów w okresie trwania umowy.
4. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację umowy na poziomie co najmniej 60% kwoty łącznego Wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy.
5. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do: 1) potwierdzania transportu odpadów zgodnie z przepisami w zakresie bazy danych o produktach i opakowaniach (BDO); 2) posiadania przez cały okres trwania niniejszej umowy wpisu na transport odpadów w BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.). W przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy dotyczące wykonywania przez nich usług; 3) przestrzegania harmonogramu odbioru i transportu odpadów. Szczegółowy termin planowanego odbioru i transportu odpadów objętych zamówieniem, określający dzień i godzinę, zostanie ustalony w harmonogramie do piątku każdego tygodnia do godz. 15.00, na tydzień następny na podstawie Planu Zamówień z Cementowni lub innego harmonogramu wywozów; 4) przestrzegania przepisów BHP, ppoż., organizacji ruchu i regulaminów obowiązujących na danym terenie w czasie odbioru odpadów z RIPOK i dostarczenia ich do odbiorców; 5) codziennego odbioru odpadów, tj. od poniedziałku do soboty w godz.: 6.30-18.00; 6) posiadania odpowiednich pojazdów z tzw. ruchomą podłogą do realizacji zadań - min. 2 pojazdy na każde zadanie (tj. min. 4 pojazdy do realizacji dwóch zadań); 7) uzgadniania z Zamawiającym zakresu i sposobu wykonania zamówienia.
6. Zamawiający zobowiązuje się do załadunku odpadów, po wcześniejszym zważeniu odpadów na zalegalizowanej wadze Zamawiającego i udokumentowaniu zważenia kwitem wagowym potwierdzonym przez Wykonawcę. Na podstawie kwitu wagowego Zamawiający wystawiał będzie kartę przekazania odpadu, którą potwierdzi Wykonawca w BDO, zamówienia i potwierdzenia będą wykonywane elektronicznie. Dokumenty te stanowić będą podstawę do określania ilości odebr
1) zadanie 1 - transport odpadów - w okresie od 2 stycznia 2024 r./od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. pojazdami z ruchomą podłogą do Cementowni Kujawy w Bielawach. Maksymalna ilość transportów odpadów w tygodniu wyniesie 12, transport odbywać się będzie od poniedziałku do soboty wg planu zamówień Cementowni; przewidywana szacunkowa ilość odbytych transportów w okresie trwania umowy wyniesie ok. 600; 2) zadanie 2 - transport odpadów - w okresie od 2 stycznia 2024 r./od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. pojazdami z ruchomą podłogą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie harmonogramu odbioru i transportu odpadów i w terminie, o których mowa w ust. 4 pkt 3. Maksymalna ilości transportów w tygodniu wyniesie 8, transport odbywać się będzie od poniedziałku do soboty wg planu zamówień określonego przez Zamawiającego; przewidywana szacunkowa ilość przebytych kilometrów w okresie trwania umowy – ok. 25 000 km, zwane łącznie „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. transport odpadów o kodach:
1) 16 01 03 opony; 2) 19 12 02 metale żelazne; 3) 19 12 10 paliwa alternatywnego; 4) 19 12 12 innych odpadów z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11; 5) 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji; 6) 20 03 07 gabarytów; oraz innych odpadów.
3. Podane przez Zamawiającego ilości kursów oraz kilometrów, określone w pkt 1 ppkt 1 i 2 mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości wskazanych kursów oraz kilometrów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnej ilości kursów oraz kilometrów w okresie trwania umowy.
4. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację umowy na poziomie co najmniej 60% kwoty łącznego Wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy.
5. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do: 1) potwierdzania transportu odpadów zgodnie z przepisami w zakresie bazy danych o produktach i opakowaniach (BDO); 2) posiadania przez cały okres trwania niniejszej umowy wpisu na transport odpadów w BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.). W przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy dotyczące wykonywania przez nich usług; 3) przestrzegania harmonogramu odbioru i transportu odpadów. Szczegółowy termin planowanego odbioru i transportu odpadów objętych zamówieniem, określający dzień i godzinę, zostanie ustalony w harmonogramie do piątku każdego tygodnia do godz. 15.00, na tydzień następny na podstawie Planu Zamówień z Cementowni lub innego harmonogramu wywozów; 4) przestrzegania przepisów BHP, ppoż., organizacji ruchu i regulaminów obowiązujących na danym terenie w czasie odbioru odpadów z RIPOK i dostarczenia ich do odbiorców; 5) codziennego odbioru odpadów, tj. od poniedziałku do soboty w godz.: 6.30-18.00; 6) posiadania odpowiednich pojazdów z tzw. ruchomą podłogą do realizacji zadań - min. 2 pojazdy na każde zadanie (tj. min. 4 pojazdy do realizacji dwóch zadań); 7) uzgadniania z Zamawiającym zakresu i sposobu wykonania zamówienia.
6. Zamawiający zobowiązuje się do załadunku odpadów, po wcześniejszym zważeniu odpadów na zalegalizowanej wadze Zamawiającego i udokumentowaniu zważenia kwitem wagowym potwierdzonym przez Wykonawcę. Na podstawie kwitu wagowego Zamawiający wystawiał będzie kartę przekazania odpadu, którą potwierdzi Wykonawca w BDO, zamówienia i potwierdzenia będą wykonywane elektronicznie. Dokumenty te stanowić będą podstawę do określania ilości odebr
Time limit for receipt of tenders
2023-12-18 10:00:00.0
Location
88-100 Inowrocław
Category assortment
Waste management
Buyer details
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
88-100 Inowrocław
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
88-100 Inowrocław
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak