ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III ( KOD ODPADU 20 01 08 - ODPADY KUCHENNE ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI).

Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na gospodarowaniu odpadami pokonsumpcyjnymi kategorii III (odpady kuchenne ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 08) w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia przedmiotowych odpadów wytwarzanych na terenie kompleksów 12 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, tj.:

1.1. w Toruniu obiekty stołówkowo-kuchenne przy:

- ul. Okólna 37, w ilości ok. 23 928 kg/rok i ul. Okólna 32 Komenda poligonu - w razie potrzeby;

- ul. Sobieskiego 36, w ilości ok. 61 944 kg/rok;

1.2. w Inowrocławiu obiekty stołówkowo-kuchenne przy:

- ul. Jacewska 73, w ilości ok. 19 968 kg/rok;

- ul. Dworcowa 56, w ilości ok. 6 780 kg/rok i Łojewo k/Inowrocław - w razie potrzeby;

2. Częstotliwość wywozu odpadów pokonsumpcyjnych: cyklicznie w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, (za wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych), w miesięcznych okresach rozliczeniowych.

Odpady będą odbierane przez Wykonawcę zgodnie z ustalonym harmonogramem lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym przez Zamawiającego. Wykonawca odbierze odpady własnym lub wynajętym środkiem transportu na koszt własny. Koszty załadunku i rozładunku ponosi Wykonawca.

3. Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych, na rzecz których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu zwiększeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający wobec tego zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zwiększenia faktycznej ilości przekazanych odpadów w trakcie realizacji umowy (wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy).

4. Rzeczywista ilość odpadu określona zostanie każdorazowo w trakcie odbioru, w wyniku odważenia odpadów w trakcie odbioru i potwierdzenia na Wewnętrznej Karcie Przekazania Odpadu (załącznik nr 1 do umowy) przez pracownika kuchni stołówki 12 WOG oraz przedstawiciela firmy wykonującej usługę. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów pokonsumpcyjnych w postaci zbiorczej Karty Przekazania Odpadu (w 3 egzemplarzach) ze wszystkich obiektów wystawionej na podstawie Wewnętrznych Kart Przekazania Odpadu wzorowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz.U.2014.1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21).

5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki/obiekty w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości:

- Toruń: ul. Okólna 37 - 10 beczek pojemników o pojemności 60 litrów;

ul. Sobieskiego 36 - 12 beczek/pojemników o pojemności 120 litrów;

- Inowrocław: ul. Jacewska 73 - 10 beczek/pojemników o pojemności 60 litrów;

ul. Dworcowa 56 - 3 beczki/pojemniki o pojemności 120 litrów;

- Poligon: Toruń ul. Okólna 32 oraz Łojewo k.Inowrocławia - dodatkowe beczki w zależności od ilości szkolonych, na indywidualne zgłoszenie 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2015-10-23 10:30:00.0

Location

kujawsko-pomorskie

Category assortment

Waste management

Buyer details

Jednostka Wojskowa 4620
ul. Okólna 37 37
87-100 Toruń
kujawsko-pomorskie
56 653 36 94
56 653 36 60
www.12wog.pl
34090172500000
12wog.zamowienia@wp.mil.pl

Contact details