Dostawa mebli biurowych na rzecz izb administracji skarbowej
Notice description
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych z wyłączeniem biurowych krzeseł obrotowych na rzecz izb administracji skarbowej (szczegółowo wymienionych w załącznikach nr 1.1.-1.5. do SWZ) wraz z ich transportem, rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
1) Część nr 1 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie,
2) Część nr 2 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie,
3) Część nr 3 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze,
4) Część nr 4 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu,
5) Część nr 5 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie.
Opis przedmiotu zamówienia, rozdzielnik ilościowy oraz miejsca dostaw zawierają załączniki nr 1.1.-1.5. do SWZ.
Zamówienie jest dofinansowane przez Unię Europejską ze środków Pobrexitowej Rezerwy Dostosowawczej BAR w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału jednostek Krajowej Administracji Skarbowej i Ministerstwa Finansów mające na celu zapewnienie prawidłowej obsługi obrotu towarowego z Wielką Brytanią w związku z brexitem” (Porozumienie nr PBAR.01.04.00-00-0001/22-00) .
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
1) Część nr 1 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie,
2) Część nr 2 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie,
3) Część nr 3 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze,
4) Część nr 4 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu,
5) Część nr 5 – Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie.
Opis przedmiotu zamówienia, rozdzielnik ilościowy oraz miejsca dostaw zawierają załączniki nr 1.1.-1.5. do SWZ.
Zamówienie jest dofinansowane przez Unię Europejską ze środków Pobrexitowej Rezerwy Dostosowawczej BAR w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału jednostek Krajowej Administracji Skarbowej i Ministerstwa Finansów mające na celu zapewnienie prawidłowej obsługi obrotu towarowego z Wielką Brytanią w związku z brexitem” (Porozumienie nr PBAR.01.04.00-00-0001/22-00) .
Time limit for receipt of tenders
2023-10-09 09:00:00.0
Location
61-501 Poznań
Category assortment
Decorative accessories
Furniture accessories
Carpets and carpeting
Curtains, drapes, blinds and accessories
Furniture
Industrial furniture
Lighting and accessories
Other furnishings
Sanitary ware
Furniture accessories
Carpets and carpeting
Curtains, drapes, blinds and accessories
Furniture
Industrial furniture
Lighting and accessories
Other furnishings
Sanitary ware
Buyer details
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W POZNANIU
ul. Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań
telefon: Brak
fax: Brak
email: beata.chomiakowska@mf.gov.pl
nip: 7781029219
regon: Brak
ul. Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań
telefon: Brak
fax: Brak
email: beata.chomiakowska@mf.gov.pl
nip: 7781029219
regon: Brak