Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno – biurowych w zakresie windykacji należności.
» Opis zapytania
Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno – biurowych w zakresie windykacji należności, w szczególności:
• archiwizacja dokumentacji
• telefoniczna i pisemna obsługa petenta w sprawach niewymagających analiz
• wprowadzanie danych dłużników w systemie SPPN
• przygotowywanie i wysyłanie dokumentów w procesie windykacji opłat dodatkowych
• Przygotowywanie pism do urzędów skarbowych, urzędu ds. cudzoziemców w celu potwierdzenia adresów zamieszkania osób windykowanych
• modyfikacja danych teleadresowych w systemie zgodnie z pozyskaną informacją
• wprowadzanie danych osób faktycznie korzystających z pojazdu na podstawie wskazania przez osobę, na którą zarejestrowany jest pojazd
• doręczanie korespondencji
• inne czynności administracyjno-biurowe w procesie windykacji opłat dodatkowych nie wymagających pełnomocnictw
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
15.06.2023 | 10:00
» Lokalizacja
00-801 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Usługi biurowe
» Dane nabywcy
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Chmielna 120
00-801 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.