Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT
» Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczanie:
część 1: papieru kserograficznego i składanki komputerowej,
część 2: materiałów biurowych
na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń.
2.Szczegółowy wykaz oraz opis materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej, ich ilość są wskazane w załącznikach do wzorów umów załącznik nr 3 do SWZ.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
20.12.2022 | 12:00
» Lokalizacja
07-100 Toruń
» Kategoria asortymentowa
- Akcesoria biurowe
- Artykuły papiernicze
» Dane nabywcy
Gmina Miasta Toruń
Sikorskiego 8
07-100 Toruń
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.