Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczanie:
część 1: papieru kserograficznego i składanki komputerowej,
część 2: materiałów biurowych
na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń.
2.Szczegółowy wykaz oraz opis materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej, ich ilość są wskazane w załącznikach do wzorów umów załącznik nr 3 do SWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

20.12.2022 | 12:00


» Lokalizacja

07-100 Toruń


» Kategoria asortymentowa

  • Akcesoria biurowe
  • Artykuły papiernicze

» Dane nabywcy

Gmina Miasta Toruń
Sikorskiego 8
07-100 Toruń
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.