Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych, w tym napraw instalacji solarnych.

Notice description

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wykonywaniu przeglądów instalacji solarnych oraz czynności serwisowych, w tym napraw instalacji solarnych w okresie od 02.03.2020 do 31.12.2020 r. wykonanych w ramach projektu „Wykorzystanie energii przyjaznej środowisku poprzez montaż instalacji solarnych Biłgoraju” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Charakterystyka instalacji solarnych objętych serwisem i naprawami: Rodzaj zestawu Ilość paneli/pojemność zbiornika c.w.u. Liczba instalacji Zestaw 2/200 562 Zestaw 3/300 284 Zestaw 4/400 35 OSiR 20/2x1000 1 suma 882 OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Wykonawca ma obowiązek wykonania przeglądu na każdej z 882 instalacji objętych serwisem. 2.Podstawowy zakres czynności przeprowadzanych podczas przeglądu instalacji solarnej : -wymiana płynu solarnego w instalacji glikolowej (wypuszczenie glikolu, uzupełnienie instalacji nowym płynem solarnym, odpowietrzenie układu, sprawdzenie ciśnienia, utylizacja zużytego płynu); -sprawdzenie stanu kolektorów i konstrukcji mocowań; -sprawdzenie poprawności działania grupy pompowej; -sprawdzenie poprawności pracy sterownika; -sprawdzenie polaryzacji podłączenia przewodu anody; -sprawdzenie ciśnienia w naczyniu przeponowym c.w.u.; -sprawdzenie szczelności połączeń hydraulicznych; -sprawdzenie stanu czujników temperatury; -sprawdzenie przymocowania rur, naczyń przeponowych oraz stanu izolacji termicznej; -sprawdzenie działania grzałki elektrycznej. 3.Wykonawca ma obowiązek wypuścić cały glikol z instalacji objętych przeglądem i napełnić je nowym płynem solarnym (wodnym roztworem glikolu propylenowego o temperaturze krzepnięcia -35°C) w ilości wymaganej do prawidłowej pracy każdej z tych instalacji (w zależności od rodzaju zestawu – średnio 22 l / instalację), tak by ciśnienie płynu solarnego po wymianie było na prawidłowym poziomie. 4.W przypadku stwierdzenia usterek, Wykonawca ma obowiązek naprawić instalację poprzez usunięcie usterek. Naprawa obejmuje również: a)zakup i montaż przez Wykonawcę podstawowych materiałów niezbędnych do poprawnego działania instalacji (kształtki, zawory, uszczelki, odcinki rur, uchwyty, izolacji) w ramach wynagrodzenia za usługę, wskazanego w ofercie, b)zakup i montaż uszkodzonych urządzeń wskazanych w ofercie (czujki, pompa c.o., zawory, naczynia przeponowe, grzałka elektryczna, modem) i uzupełnienie glikolu w instalacji solarnej po cenie wskazanej w ofercie w przypadku takiej konieczności. 5.W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej urządzenia instalacji (kolektor, zbiornik c.w.u., grupa pompowa, sterownik) Wykonawca ma obowiązek zgłosić ten fakt Zamawiającemu oraz bezzwłocznie dostarczyć protokół z wizyty serwisowej, na podstawie którego Zamawiający wystąpi do producenta urządzenia (dostawcy lub jego serwisu) o jego wymianę w ramach udzielonej gwarancji. 6.Wykonawca ma obowiązek, na żądanie Zamawiającego kontroli prac związanych z wymianą urządzeń o których mowa w ust. 5 . 7.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917). 8.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia) co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a)Czynności związane z pracami instalacyjnymi instalacji wodnych. b)Czynności związane z pracami instalacyjnymi instalacji grzewczych. 9.Z każdej interwencji Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół podpisany przez użytkownika i pracownika Zamawiającego. W protokole należy podać przyczynę usterki, podjęte czynności, rodzaj i ilość zamontowanych urządzeń, sposób naprawy. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 10.Z każdego przeglądu instalacji solarnej Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół podpisany przez użytkownika i pracownika Zamawiającego. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do niniejszej umowy. 11.Z każdej wymiany glikolu Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół podpisany przez użytkownika i pracownika Zamawiającego. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej umowy. 12. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji serwisowej wg ustalonego z Zamawiającym wzoru (np. karta serwisowa instalacji) instalacji objętej interwencją i przekazywanie informacji o usunięciu usterki Zamawiającemu. 13.Wykonawca ma obowiązek wykonywać interwencje oraz przeglądy instalacji solarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami sztuki budowlanej i zasadami BHP. 14.Wykonawca ma obowiązek wykonywać interwencje oraz przeglądy w sposób jak najmniej ingerujący w mienie użytkownika oraz uprzątnąć miejsce interwencji oraz przeglądu. 15.Po wykonaniu czynności serwisowych Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić prawidłowość funkcjonowania instalacji. 16.Wykonawca będzie przeprowadzał przeglądy instalacji zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym, jednakże w przypadku zgłoszenia usterki przez użytkownika do Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi w pierwszej kolejności przegląd instalacji poza kolejnością ustaloną w harmonogramie wraz z usunięciem zgłoszonej usterki i wymianą glikolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszej SIWZ.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2020-02-12 11:00:00.0

Location

Plac Wolności 16
Biłgoraj 23-400
Województwo: lubelskie
Polska

Category assortment

Electrical power equipment

Buyer details

Gmina Miasto Biłgoraj
Plac Wolności 16
Biłgoraj 23-400
Województwo: lubelskie
Polska

Contact details