Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław w 2020 roku
Notice description
1. Nazwa zamówienia: „Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław w 2020 roku”
CPV 50 23 2 000-0 Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
2. Zakres zamówienia
A. Zakres usług dla sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych obejmuje:
1. W ramach konserwacji należy wykonać wszystkie poniższe czynności:
- czyszczenie i konserwację masztów, soczewek, odbłyśników, komór, sygnalizatorów i sterowników;
- czyszczenie i konserwację szaf sterowniczych i sterowników;
- dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem
do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wykonawca od momentu przejęcia zgłoszenia dla każdej sygnalizacji zaprowadzi dziennik eksploatacji sygnalizacji, który wypełni i będzie prowadził zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wszystkie czynności związane z konserwacją i utrzymaniem sygnalizacji świetlnych winny być udokumentowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji świetlnej przez Wykonawcę.
- wykonanie pomiarów bieżących i okresowych w instalacjach elektrycznych niskiego napięcia (zgodnie z Prawem Budowlanych), nie rzadziej niż raz na kwartał, z czego Wykonawca sporządzi protokół i dołączy go do faktury.
Ponadto jeśli wystąpi:
- zgłaszanie awarii wymagających naprawy serwisowej lub pogotowia energetycznego;
- zgłaszanie stanu wyeksploatowania urządzeń sygnalizacyjnych do planowania remontu.
2. W ramach napraw:
- wymiana zużytych (przepalonych) pojedynczych żarówek, zapłonników, bezpieczników topikowych, wyłącznika wzbudzającego, sterownika, akumulatorów przy znakach aktywnych oraz uszkodzonych soczewek sygnałowych;
- usuwanie drobnych usterek;
- usuwanie doraźnej awarii zasilania na odcinku od sterownika do sygnalizatorów na zasilanie rezerwowe;
- malowanie masztów, szaf sterowniczych i zasilających;
- prowadzenie korekt czasowych faz i cykli sygnalizacji;
- dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).
W ramach każdej naprawy należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z punktem A.1.
3. W ramach naprawy awaryjnej:
- naprawa skutków dewastacji (zniszczeń, uszkodzeń, kradzieży), zdarzeń drogowych lub działania warunków atmosferycznych oraz przywrócenie do stanu pierwotnego instalacji i urządzeń sterowania ruchem, znaków aktywnych;
- dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem
do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311).
W ramach każdej naprawy awaryjnej należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z punktem A.1.
B. Zakres usług dla elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu obejmuje:
- sprawdzanie i regulacja zamocowań kamer;
- sprawdzenie połączeń obudów kamer oraz ich wymiana w razie konieczności;
- czyszczenie obudów, kloszy kamer, masztów, wysięgników oraz innych elementów mechanicznych;
- sprawdzanie, regulacja oraz zmiana ustawienia kamer;
- likwidowanie uszkodzeń sieciowych powodujących wyłącznie kamer oraz sprawdzanie układu ich zasilania;
- malowanie masztów oraz innych elementów towarzyszących;
- usuwanie drobnych usterek oraz inne czynności niezbędne do prawidłowego funkcjonowania elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu (z wyłączeniem kamer).
C. Wykonanie usługi obejmuje:
1. Zrealizowanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, na każdorazowe odrębne zlecenie określające lokalizację usługi, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem RDW Inowrocław.
2. Usuwania awarii sygnalizacji przez całą dobę, zgłaszanych na telefon lub fax przez przedstawicieli Zamawiającego.
3. Czas przystąpienia do wykonania naprawy awaryjnej od momentu otrzymania zlecenia wynosi nie dłużej niż 48 godzin. Termin wykonania konserwacji i napraw innych niż awaryjne zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego w zleceniu wykonania usługi.
4. W przypadku powstania awarii sygnalizacji, która może przyczynić się do możliwości powstania kolizji drogowej Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia odpowiedniej dla miejsca usytuowania sygnalizacji jednostki Policji i przedstawiciela Zamawiającego oraz podjęcia niezwłocznie działań zmierzających do usunięcia uszkodzenia i uruchomienia sygnalizacji w cyklu awaryjnym.
5. W przypadkach, gdy podczas wykonywania konserwacji lub naprawy, wystąpi konieczność dodatkowych wymian lub napraw, mogą one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.
6. Materiały eksploatacyjne związane z naprawą sygnalizacji świetlnej (np. żarówki, bezpieczniki) oraz w ramach naprawy awaryjnej dostarczać będzie Wykonawca na własny koszt. Zamawiający dodatkowo zapłaci za użyte materiały do naprawy wg aktualnych cen zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zastosowane materiały do napraw winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa oraz świadectwo dopuszczenia do stosowania.
7. Powiadomienie telefonicznie RDW Inowrocław o rozpoczęciu i zakończeniu wykonania usługi.
8. Prowadzenie zapisów w dzienniku eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311).
D. Wykaz lokalizacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz kamer systemu monitoringu na drogach administrowanych przez RDW Inowrocław:
a) droga wojewódzka Nr 266 Ciechocinek – Sompolno sygnalizacja świetlna w miejscowości:
a.a) Radziejów, ul. Kościuszki, w km 44+144, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa;
a.b) Bieganowo w km 39+775 aktywne przejście dla pieszych
b) droga wojewódzka nr 251 Kaliska – Inowrocław sygnalizacja świetlna w miejscowości:
b.a.) Bielawy, w km 54+667,wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią;
b.b) Piechcin, w km 58+908, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią;
b.c) Pakość, ul. Barcińska, w km 62+467, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią;
c) droga wojewódzkich nr 251 Kaliska – Inowrocław, od km 56+027 do 56+655
w m. Zalesie Barcińskie, aktywne znaki drogowe wraz zestawami solarnymi:
c.a.) w km 56+027, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.b.) w km 56+036, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.b.) w km 56+153, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.d.) w km 56+166, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.e.) w km 56+683, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.f.) w km 56+655, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
d) droga wojewódzka nr 254 Brzoza – Wylatowo:
d.a.) w km 2+493 znak D6 (przejście dla pieszych) sygnalizator podświetlony z komorami pulsującymi, przy przejściu dla pieszych na słupku
d.b.) w km 2+489 znak D6 (przejście dla pieszych) sygnalizator podświetlony z komorami pulsującymi, przy przejściu dla pieszych na słupku;
d.c.) w m. Brzoza aktywne przejście dla pieszych w km 0+515
d.d.) w m. Łabiszyn w km 12+167,85 wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią;
e) droga wojewódzkich nr 252 Inowrocław - Rózinowo, od km 11+717 do 23+910 aktywne znaki drogowe wraz zestawami solarnymi:
e.a.) w km 11+717, znak C-9,element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.b.) w km 12+286, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.c.) w km 17+695, znak C-, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.d.) w km 18+184, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.e.) w km 21+555, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.f.) w km 21+562, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.g.) w km 23+886, znak C-9,element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.h.) w km 23+910, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
f) droga wojewódzka nr 252 Inowrocław – Rózinowo, w km 21+953 znak D6 (przejście dla pieszych) sygnalizator podświetlony z komorami pulsującymi, nad jezdnią.
g) urządzenia systemu monitoringu:
g.a) droga wojewódzka nr 254 Brzoza – Wylatowo, w km 37+746 w m. Dąbrowa, strona lewa
g.b) droga wojewódzka nr 266 Ciechocinek - Sompolno, w km 53+252 w m. Piotrków Kujawski, strona prawa
g.c.) droga wojewódzka nr 254 Brzoza – Wylatowo, w km 1+311 w m. Brzoza - Olimpin, strona lewa
g.d.) droga wojewódzka nr 254 Brzoza – Wylatowo, w km 23+600 w m. Barcin, strona lewa
g.e.) droga wojewódzka nr 251 Kaliska – Inowrocław, w km 26+804 w m. Słębowo strona lewa
g.f.) droga wojewódzka nr 252 w km 29+198 w m. Zakrzewo
Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości, w tym również ilość i lokalizację sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i urządzeń monitoringu na terenie innych miejscowości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów.
3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia – 1 osoba nadzorująca, 1 konserwator (patrz pkt. V 1.3.2 b).
CPV 50 23 2 000-0 Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
2. Zakres zamówienia
A. Zakres usług dla sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych obejmuje:
1. W ramach konserwacji należy wykonać wszystkie poniższe czynności:
- czyszczenie i konserwację masztów, soczewek, odbłyśników, komór, sygnalizatorów i sterowników;
- czyszczenie i konserwację szaf sterowniczych i sterowników;
- dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem
do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wykonawca od momentu przejęcia zgłoszenia dla każdej sygnalizacji zaprowadzi dziennik eksploatacji sygnalizacji, który wypełni i będzie prowadził zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wszystkie czynności związane z konserwacją i utrzymaniem sygnalizacji świetlnych winny być udokumentowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji świetlnej przez Wykonawcę.
- wykonanie pomiarów bieżących i okresowych w instalacjach elektrycznych niskiego napięcia (zgodnie z Prawem Budowlanych), nie rzadziej niż raz na kwartał, z czego Wykonawca sporządzi protokół i dołączy go do faktury.
Ponadto jeśli wystąpi:
- zgłaszanie awarii wymagających naprawy serwisowej lub pogotowia energetycznego;
- zgłaszanie stanu wyeksploatowania urządzeń sygnalizacyjnych do planowania remontu.
2. W ramach napraw:
- wymiana zużytych (przepalonych) pojedynczych żarówek, zapłonników, bezpieczników topikowych, wyłącznika wzbudzającego, sterownika, akumulatorów przy znakach aktywnych oraz uszkodzonych soczewek sygnałowych;
- usuwanie drobnych usterek;
- usuwanie doraźnej awarii zasilania na odcinku od sterownika do sygnalizatorów na zasilanie rezerwowe;
- malowanie masztów, szaf sterowniczych i zasilających;
- prowadzenie korekt czasowych faz i cykli sygnalizacji;
- dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).
W ramach każdej naprawy należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z punktem A.1.
3. W ramach naprawy awaryjnej:
- naprawa skutków dewastacji (zniszczeń, uszkodzeń, kradzieży), zdarzeń drogowych lub działania warunków atmosferycznych oraz przywrócenie do stanu pierwotnego instalacji i urządzeń sterowania ruchem, znaków aktywnych;
- dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem
do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311).
W ramach każdej naprawy awaryjnej należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z punktem A.1.
B. Zakres usług dla elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu obejmuje:
- sprawdzanie i regulacja zamocowań kamer;
- sprawdzenie połączeń obudów kamer oraz ich wymiana w razie konieczności;
- czyszczenie obudów, kloszy kamer, masztów, wysięgników oraz innych elementów mechanicznych;
- sprawdzanie, regulacja oraz zmiana ustawienia kamer;
- likwidowanie uszkodzeń sieciowych powodujących wyłącznie kamer oraz sprawdzanie układu ich zasilania;
- malowanie masztów oraz innych elementów towarzyszących;
- usuwanie drobnych usterek oraz inne czynności niezbędne do prawidłowego funkcjonowania elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu (z wyłączeniem kamer).
C. Wykonanie usługi obejmuje:
1. Zrealizowanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, na każdorazowe odrębne zlecenie określające lokalizację usługi, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem RDW Inowrocław.
2. Usuwania awarii sygnalizacji przez całą dobę, zgłaszanych na telefon lub fax przez przedstawicieli Zamawiającego.
3. Czas przystąpienia do wykonania naprawy awaryjnej od momentu otrzymania zlecenia wynosi nie dłużej niż 48 godzin. Termin wykonania konserwacji i napraw innych niż awaryjne zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego w zleceniu wykonania usługi.
4. W przypadku powstania awarii sygnalizacji, która może przyczynić się do możliwości powstania kolizji drogowej Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia odpowiedniej dla miejsca usytuowania sygnalizacji jednostki Policji i przedstawiciela Zamawiającego oraz podjęcia niezwłocznie działań zmierzających do usunięcia uszkodzenia i uruchomienia sygnalizacji w cyklu awaryjnym.
5. W przypadkach, gdy podczas wykonywania konserwacji lub naprawy, wystąpi konieczność dodatkowych wymian lub napraw, mogą one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.
6. Materiały eksploatacyjne związane z naprawą sygnalizacji świetlnej (np. żarówki, bezpieczniki) oraz w ramach naprawy awaryjnej dostarczać będzie Wykonawca na własny koszt. Zamawiający dodatkowo zapłaci za użyte materiały do naprawy wg aktualnych cen zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zastosowane materiały do napraw winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa oraz świadectwo dopuszczenia do stosowania.
7. Powiadomienie telefonicznie RDW Inowrocław o rozpoczęciu i zakończeniu wykonania usługi.
8. Prowadzenie zapisów w dzienniku eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311).
D. Wykaz lokalizacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz kamer systemu monitoringu na drogach administrowanych przez RDW Inowrocław:
a) droga wojewódzka Nr 266 Ciechocinek – Sompolno sygnalizacja świetlna w miejscowości:
a.a) Radziejów, ul. Kościuszki, w km 44+144, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa;
a.b) Bieganowo w km 39+775 aktywne przejście dla pieszych
b) droga wojewódzka nr 251 Kaliska – Inowrocław sygnalizacja świetlna w miejscowości:
b.a.) Bielawy, w km 54+667,wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią;
b.b) Piechcin, w km 58+908, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią;
b.c) Pakość, ul. Barcińska, w km 62+467, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią;
c) droga wojewódzkich nr 251 Kaliska – Inowrocław, od km 56+027 do 56+655
w m. Zalesie Barcińskie, aktywne znaki drogowe wraz zestawami solarnymi:
c.a.) w km 56+027, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.b.) w km 56+036, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.b.) w km 56+153, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.d.) w km 56+166, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.e.) w km 56+683, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
c.f.) w km 56+655, znak C-9 i U-5C, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
d) droga wojewódzka nr 254 Brzoza – Wylatowo:
d.a.) w km 2+493 znak D6 (przejście dla pieszych) sygnalizator podświetlony z komorami pulsującymi, przy przejściu dla pieszych na słupku
d.b.) w km 2+489 znak D6 (przejście dla pieszych) sygnalizator podświetlony z komorami pulsującymi, przy przejściu dla pieszych na słupku;
d.c.) w m. Brzoza aktywne przejście dla pieszych w km 0+515
d.d.) w m. Łabiszyn w km 12+167,85 wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią;
e) droga wojewódzkich nr 252 Inowrocław - Rózinowo, od km 11+717 do 23+910 aktywne znaki drogowe wraz zestawami solarnymi:
e.a.) w km 11+717, znak C-9,element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.b.) w km 12+286, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.c.) w km 17+695, znak C-, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.d.) w km 18+184, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.e.) w km 21+555, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.f.) w km 21+562, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.g.) w km 23+886, znak C-9,element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
e.h.) w km 23+910, znak C-9, element drogi: wyspa rozdziału, jeden solar;
f) droga wojewódzka nr 252 Inowrocław – Rózinowo, w km 21+953 znak D6 (przejście dla pieszych) sygnalizator podświetlony z komorami pulsującymi, nad jezdnią.
g) urządzenia systemu monitoringu:
g.a) droga wojewódzka nr 254 Brzoza – Wylatowo, w km 37+746 w m. Dąbrowa, strona lewa
g.b) droga wojewódzka nr 266 Ciechocinek - Sompolno, w km 53+252 w m. Piotrków Kujawski, strona prawa
g.c.) droga wojewódzka nr 254 Brzoza – Wylatowo, w km 1+311 w m. Brzoza - Olimpin, strona lewa
g.d.) droga wojewódzka nr 254 Brzoza – Wylatowo, w km 23+600 w m. Barcin, strona lewa
g.e.) droga wojewódzka nr 251 Kaliska – Inowrocław, w km 26+804 w m. Słębowo strona lewa
g.f.) droga wojewódzka nr 252 w km 29+198 w m. Zakrzewo
Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości, w tym również ilość i lokalizację sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i urządzeń monitoringu na terenie innych miejscowości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów.
3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia – 1 osoba nadzorująca, 1 konserwator (patrz pkt. V 1.3.2 b).
Time limit for receipt of tenders
2019-12-13 09:45:00.0
Location
ul. Dworcowa 80
Bydgoszcz 85-010
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska
Bydgoszcz 85-010
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska
Category assortment
Information and signalling elements
Buyer details
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 80
Bydgoszcz 85-010
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska
ul. Dworcowa 80
Bydgoszcz 85-010
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska