Zapytanie ofertowe nr 1/12/2025
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IP.14-9911/24 - Dywersyfikacja działalności UNIVERSUM, PAWEŁ BERENT i uodpornienie na przyszłe kryzysy poprzez wprowadzenie do oferty nowych usług w zakresie wypożyczania i dzierżawy sprzętu rekreacyjnego i sportoweg
Program : Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności
Działania : A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności
Tytuł projektu:
Dywersyfikacja działalności UNIVERSUM, PAWEŁ BERENT i uodpornienie na przyszłe kryzysy poprzez wprowadzenie do oferty nowych usług w zakresie wypożyczania i dzierżawy sprzętu rekreacyjnego i sportowego wraz z organizacją eventów (targów i wystaw) - Region 2 - województwo mazowieckie.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/12/2025
I. ZAMAWIAJĄCY
UNIVERSUM, PAWEŁ BERENT
DŁUGA, nr 22, lok. 15,
06-500 Mława
NIP: 5691719876
Osoby do kontaktu
Paweł Berent
tel.: 508 317 317
e-mail: pawel_berent@wp.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup:
Mobilny system zakupu biletów elektronicznych z bramkami wejścia/wyjścia wraz z bramkami dla niepełnosprawnych
Minimalne Parametry techniczne :
Mobilny system musi zawierać pozycje o parametrach wymienionych poniżej lub wyższych:
Akumulator 12V / 7,2Ah – 12szt
Bramka uchylna automat dla osób niepełnosprawnych z plexi - 2szt
Bramka kołowrotek automat stal - 4szt
Czytnik kodów 2D-TX-200 TCP/IP+ RFID 13,56 mhz – 6szt
Czytnik kodów QR 1D 2D z bazą ładującą – 1 szt
Wielkoformatowa bramka wysoka+ ubezp - 1 szt.
Drukarka Fiskalna Novitus Bono Online GTU06 - 2 szt.
Kiosk- biletet D22 wew. + drukarka+czytnik kodów - 1 szt.
Montaż bramki niskiej - 6 szt.
Montaż kontroli dostępu w bramce jednostronna - 6 szt.
Montaż pilota i odbiornika w bramce - 6 szt.
Montaż przycisku ewkauacyjnego - 2 szt.
Montaż zasilania awaryj. bramka/wrzutnik/kd/szlaban - 6 szt.
Noga do Kiosku D22 wysoka - 2 szt.
Obejma uszczelniająca ze stali nierdz. do CP- 1 szt.
Obudowa do czytnik TX-200 bramka 34503 Black - 6 szt.
Odbiornik PIN4 HCS banan bez pilotów 310B - 6 szt.
Opaska Tyvek 19 mm z kodem kreskowym zmiennym - minimum 5000 szt.
Pilot PIN4 BANAN - 12 szt.
Platforma przejazdowa Bastion/Wenus o wymiarach 1000x840 - 4 szt.
Platforma przejazdowa Gate TS 1300x840 Ryflowa - 2 szt.
Płytka RGR-10ALC-A do zasilacza 24V + obudowa - 6 szt.
Przycisk ewakuacyjny zbij szybkę OA1-W01-A-01-230V - 2 szt.
Serwer Intel Core i5 - 1 szt.
Szuflada kasowa HD-KER33 do kasy fiskalnej - 1 szt.
Terminal płatniczy Nayax VPOS Onyx Mini + kabel - 2 szt.
Terminal płatniczy Q3 PDA IP65 - 2 szt.
Terminal Pos Sunmi D3 Pro A13 15,6 4/64GB Wifi 5G - 2 szt.
Instalacja serwera linux - 1 sztk.
Kontroler V2_bateria_elektroniczny - 6 szt.
Licencja kasa 1 stanowisko
Licencja kiosk samoobsługowy 1 stanowisko
Licencja moduł internet zakup biletów - 1 stanowisko
Licencja na terminal/kolektor - 2 szt.
Licencja serwer - 1 szt.
Uszczelnienie bramki niskiej + lakierowanie płytek IP 54 - 6 szt
Wzmacniacz audio 2x7W TDA 7266 3V-18V - moduł - 6 szt.
Zasilacz 24 V - 6 szt.
Szkolenie z systemu
Konfiguracja i uruchomienie systemu
ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych spełniających co najmniej powyższe parametry techniczne i funkcjonalne
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszym zapytaniu.
We wszystkich zapisach zapytania ofertowego oraz jego załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w Zapytaniu. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Oferent zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
Gwarancja
Wykonawca zapewni gwarancję na urządzenia min. 24 mce.
Dostawa
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
UNIVERSUM, PAWEŁ BERENT
DŁUGA, nr 22, lok. 15,
06-500 Mława
Kod CPV:
34996300-8: Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
44212383-7: Zapory
48900000-7: Różne pakiety oprogramowania i systemy informacyjne
30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
III HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia - do dnia 12.01.2026 od daty zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Orientacyjny termin zawarcia umowy – styczeń 2026.
2. Za termin zakończenia realizacji umowy strony przyjmują datę podpisania przez Zamawiającego oraz Wykonawcę protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
IV. OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
1. Proponowaną cenę należy przedstawić w Formularzu Ofertowym (Załącznik 1).
2. Wartość oferty musi zostać przedstawiona w jednostkach pieniężnych, w walucie PLN jako łączna cena brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Podając cenę należy uwzględnić wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową
realizacją przedmiotu zamówienia i innych czynności niezbędnych do oddania przedmiotu
zamówienia.
4. Wartość oferty będzie obowiązywała przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca dla zawieranej umowy.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 30.12.2025. r. w Bazie konkurencyjności.
2. Oferty złożone po terminie lub poza ustalonym sposobem składania ofert nie będą
rozpatrywane.
3. Oferta musi być ważna minimum do 20.01.2026r.
4. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wydłużenia terminu związania ofertą po
uprzednim wyrażeniu zgody Oferenta.
5. Przed upływem terminu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winno być doręczone Zamawiającemu za pośrednictwem Bazy konkurencyjności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana lub wycofanie oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie „ZMIANA OFERTY” lub ”WYCOFANIE OFERTY”. Zmiana oferty lub jej wycofanie złożone po terminie lub poza ustalonym sposobem składania nie będą rozpatrywane.
6. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy, omyłki pisarskie bądź rachunkowe lub nie potwierdzające spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień i uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym terminie. W razie braku złożenia wyjaśnień w określonym terminie oferta zostanie odrzucona.
8. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen
wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający dokona oceny tych wyjaśnień w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. W przypadku nie złożenia wyjaśnień przez Oferenta w wyznaczonym terminie oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
9. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
10. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym formularz ofertowy oraz załączniki do zapytania, a także dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji i działania w imieniu Oferenta.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
12. Zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone przez Zamawiającego na
zapytania Oferentów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla
wszystkich Oferentów.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
VI. OCENA OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryterium oceny:
Kryterium cena
Cena brutto realizacji zamówienia – 100%
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta ważna, nieodrzucona, zawierająca najniższą cenę realizacji całości zamówienia.
Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie do 7 dni roboczych od daty rozstrzygnięcia zapytania ofertowego. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się w wyznaczonym terminie do podpisania umowy uznaje się za odstąpienie od zawarcia umowy.
Szczegóły w zapytaniu ofertowym w załączniku.
Okres gwarancji: 24 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: mławski, Gmina: Mława, Miejscowość: Mława
KPOD.01.03-IP.14-9911/24 - Dywersyfikacja działalności UNIVERSUM, PAWEŁ BERENT i uodpornienie na przyszłe kryzysy poprzez wprowadzenie do oferty nowych usług w zakresie wypożyczania i dzierżawy sprzętu rekreacyjnego i sportoweg
Program : Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności
Działania : A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności
Tytuł projektu:
Dywersyfikacja działalności UNIVERSUM, PAWEŁ BERENT i uodpornienie na przyszłe kryzysy poprzez wprowadzenie do oferty nowych usług w zakresie wypożyczania i dzierżawy sprzętu rekreacyjnego i sportowego wraz z organizacją eventów (targów i wystaw) - Region 2 - województwo mazowieckie.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/12/2025
I. ZAMAWIAJĄCY
UNIVERSUM, PAWEŁ BERENT
DŁUGA, nr 22, lok. 15,
06-500 Mława
NIP: 5691719876
Osoby do kontaktu
Paweł Berent
tel.: 508 317 317
e-mail: pawel_berent@wp.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup:
Mobilny system zakupu biletów elektronicznych z bramkami wejścia/wyjścia wraz z bramkami dla niepełnosprawnych
Minimalne Parametry techniczne :
Mobilny system musi zawierać pozycje o parametrach wymienionych poniżej lub wyższych:
Akumulator 12V / 7,2Ah – 12szt
Bramka uchylna automat dla osób niepełnosprawnych z plexi - 2szt
Bramka kołowrotek automat stal - 4szt
Czytnik kodów 2D-TX-200 TCP/IP+ RFID 13,56 mhz – 6szt
Czytnik kodów QR 1D 2D z bazą ładującą – 1 szt
Wielkoformatowa bramka wysoka+ ubezp - 1 szt.
Drukarka Fiskalna Novitus Bono Online GTU06 - 2 szt.
Kiosk- biletet D22 wew. + drukarka+czytnik kodów - 1 szt.
Montaż bramki niskiej - 6 szt.
Montaż kontroli dostępu w bramce jednostronna - 6 szt.
Montaż pilota i odbiornika w bramce - 6 szt.
Montaż przycisku ewkauacyjnego - 2 szt.
Montaż zasilania awaryj. bramka/wrzutnik/kd/szlaban - 6 szt.
Noga do Kiosku D22 wysoka - 2 szt.
Obejma uszczelniająca ze stali nierdz. do CP- 1 szt.
Obudowa do czytnik TX-200 bramka 34503 Black - 6 szt.
Odbiornik PIN4 HCS banan bez pilotów 310B - 6 szt.
Opaska Tyvek 19 mm z kodem kreskowym zmiennym - minimum 5000 szt.
Pilot PIN4 BANAN - 12 szt.
Platforma przejazdowa Bastion/Wenus o wymiarach 1000x840 - 4 szt.
Platforma przejazdowa Gate TS 1300x840 Ryflowa - 2 szt.
Płytka RGR-10ALC-A do zasilacza 24V + obudowa - 6 szt.
Przycisk ewakuacyjny zbij szybkę OA1-W01-A-01-230V - 2 szt.
Serwer Intel Core i5 - 1 szt.
Szuflada kasowa HD-KER33 do kasy fiskalnej - 1 szt.
Terminal płatniczy Nayax VPOS Onyx Mini + kabel - 2 szt.
Terminal płatniczy Q3 PDA IP65 - 2 szt.
Terminal Pos Sunmi D3 Pro A13 15,6 4/64GB Wifi 5G - 2 szt.
Instalacja serwera linux - 1 sztk.
Kontroler V2_bateria_elektroniczny - 6 szt.
Licencja kasa 1 stanowisko
Licencja kiosk samoobsługowy 1 stanowisko
Licencja moduł internet zakup biletów - 1 stanowisko
Licencja na terminal/kolektor - 2 szt.
Licencja serwer - 1 szt.
Uszczelnienie bramki niskiej + lakierowanie płytek IP 54 - 6 szt
Wzmacniacz audio 2x7W TDA 7266 3V-18V - moduł - 6 szt.
Zasilacz 24 V - 6 szt.
Szkolenie z systemu
Konfiguracja i uruchomienie systemu
ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych spełniających co najmniej powyższe parametry techniczne i funkcjonalne
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszym zapytaniu.
We wszystkich zapisach zapytania ofertowego oraz jego załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w Zapytaniu. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Oferent zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
Gwarancja
Wykonawca zapewni gwarancję na urządzenia min. 24 mce.
Dostawa
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
UNIVERSUM, PAWEŁ BERENT
DŁUGA, nr 22, lok. 15,
06-500 Mława
Kod CPV:
34996300-8: Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
44212383-7: Zapory
48900000-7: Różne pakiety oprogramowania i systemy informacyjne
30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
III HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia - do dnia 12.01.2026 od daty zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Orientacyjny termin zawarcia umowy – styczeń 2026.
2. Za termin zakończenia realizacji umowy strony przyjmują datę podpisania przez Zamawiającego oraz Wykonawcę protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
IV. OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
1. Proponowaną cenę należy przedstawić w Formularzu Ofertowym (Załącznik 1).
2. Wartość oferty musi zostać przedstawiona w jednostkach pieniężnych, w walucie PLN jako łączna cena brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Podając cenę należy uwzględnić wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową
realizacją przedmiotu zamówienia i innych czynności niezbędnych do oddania przedmiotu
zamówienia.
4. Wartość oferty będzie obowiązywała przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca dla zawieranej umowy.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 30.12.2025. r. w Bazie konkurencyjności.
2. Oferty złożone po terminie lub poza ustalonym sposobem składania ofert nie będą
rozpatrywane.
3. Oferta musi być ważna minimum do 20.01.2026r.
4. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wydłużenia terminu związania ofertą po
uprzednim wyrażeniu zgody Oferenta.
5. Przed upływem terminu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winno być doręczone Zamawiającemu za pośrednictwem Bazy konkurencyjności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana lub wycofanie oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie „ZMIANA OFERTY” lub ”WYCOFANIE OFERTY”. Zmiana oferty lub jej wycofanie złożone po terminie lub poza ustalonym sposobem składania nie będą rozpatrywane.
6. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy, omyłki pisarskie bądź rachunkowe lub nie potwierdzające spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień i uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym terminie. W razie braku złożenia wyjaśnień w określonym terminie oferta zostanie odrzucona.
8. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen
wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający dokona oceny tych wyjaśnień w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. W przypadku nie złożenia wyjaśnień przez Oferenta w wyznaczonym terminie oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
9. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
10. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym formularz ofertowy oraz załączniki do zapytania, a także dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji i działania w imieniu Oferenta.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
12. Zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone przez Zamawiającego na
zapytania Oferentów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla
wszystkich Oferentów.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
VI. OCENA OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryterium oceny:
Kryterium cena
Cena brutto realizacji zamówienia – 100%
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta ważna, nieodrzucona, zawierająca najniższą cenę realizacji całości zamówienia.
Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie do 7 dni roboczych od daty rozstrzygnięcia zapytania ofertowego. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się w wyznaczonym terminie do podpisania umowy uznaje się za odstąpienie od zawarcia umowy.
Szczegóły w zapytaniu ofertowym w załączniku.
Okres gwarancji: 24 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: mławski, Gmina: Mława, Miejscowość: Mława
Time limit for receipt of tenders
2025-12-30 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: mławski, Gmina: Mława, Miejscowość: Mława
Category assortment
Information and signalling elements
Construction materials
Licences and software
Construction materials
Licences and software
Buyer details
UNIVERSUM, PAWEŁ BERENT
Długa 22/15
06-500 Mława
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 5691719876
Długa 22/15
06-500 Mława
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 5691719876