„Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)”
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-7978/24 - „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu ekranów LED wraz z osprzętem, oprogramowaniem oraz okablowaniem i przeszkoleniem w ramach projektu „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)” , numer umowy KPOD.01.03-IW.01-7978/24-01. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 Przedmiot Zamówienia.
Dodatkowe uwarunkowania:
a) Zestaw ekranów LED wraz z osprzętem powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
b) Dostarczony Zestaw ekranów LED musi być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, w pełni funkcjonalne oraz kompletne i gotowe do użycia.
c) Minimalny okres gwarancji akceptowalny przez zamawiającego – 48 miesięcy.
d) Wykonawca z tytułu gwarancji ponosi odpowiedzialność za:
-wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną dostarczonego środka trwałego
-usunięcie ujawnionych wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego środka trwałego w całości w przypadku niespełnienia wymogów jakościowych, opisanych w poszczególnych formularzach cenowych. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony środek trwały zestaw ekranów LED
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady I uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub,
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub,
- Dostarczony zestaw (środek trwały) nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych.
Wykonawca wymieni środek trwały – zestaw ekranów LED wraz z osprzętem na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi I obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
f) Oczekiwany zakres serwisu gwarancyjnego:
Gwarancja obejmuje wszelkie wady materiałowe, techniczne oraz w zakresie oprogramowania i ma na celu utrzymać w pełnej sprawności i gotowości do prawidłowej pracy wszystkie elementy zestawu ekranów LED wraz z osprzętem oraz okablowaniem.
Pod pojęciem sprawnego zestawu ekranów LED Zamawiający uznaje ekran w przypadku nieprawidłowo działających do 5 pikseli na całym ekranie 50 m2 powyżej tej ilości wadliwych pikseli ekran uznaje się za objęty wadą i wymagający naprawy gwarancyjnej.
W ramach gwarancji w całym okresie gwarancji przewidziane są kompleksowe, okresowe przeglądy gwarancyjne serwisu co 6 miesięcy.
Przegląd serwisowy gwarancyjny to sprawdzenie każdego elementu zestawu ekranów LED wraz z osprzętem, oprogramowaniem oraz okablowaniem i ma na celu utrzymanie i ewentualne w przypadku wykrycia wad i awarii przywrócenie zestawu ekranów LED wraz z osprzętem oraz okablowaniem do stanu 100% sprawności
Kompleksowy, okresowy przegląd serwisowy gwarancyjny będzie się odbywał w magazynie klienta lub na instalacji klienta w czasie jego pracy. Przeglądy serwisowe gwarancyjne są obowiązkowe a ich koszt jest uwzględniony w cenie zakupu.
g) Dostawca gwarantuje pomoc techniczną dostępną online 24h, 7 dni w tygodniu.
h) Maksymalny czas reakcji serwisu w przypadku konieczności przyjazdu na miejsce awarii i interwencji osobistej pracownika serwisku 6h.
i) Maksymalny czas reakcji serwisu w sytuacji naprawy wykonywanej zdalnie do 45 minut.
j) Zapewnienie w ramach gwarancji zastępczego zestawu równorzędnego w terminie do 12 h w sytuacji kiedy awaria nie może zostać usunięta w terminie do 12h.
Koszt zapewnienia zastępczego zestawu równorzędnego ponosi Dostawca.
k) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy urządzeń konkretnych producentów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, to należy to traktować jedynie jako określenie pożądanego standard i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
5. Okres realizacji zamówienia:
Najszybciej jak to możliwe jednak nie później, niż do 20.01.2026r.
6. Miejsce realizacji zamówienia
Odbiór środka trwałego, zestawu ekranów LED wraz z osprzętem nastąpi w siedzibie/magazynie wykonawcy. W momencie odbioru nastąpi realizacja szkolenia i prezentacja zestawu ekranów LED.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: Poznań, Gmina: Poznań-Nowe Miasto, Miejscowość: Poznań
KPOD.01.03-IW.01-7978/24 - „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu ekranów LED wraz z osprzętem, oprogramowaniem oraz okablowaniem i przeszkoleniem w ramach projektu „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)” , numer umowy KPOD.01.03-IW.01-7978/24-01. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 Przedmiot Zamówienia.
Dodatkowe uwarunkowania:
a) Zestaw ekranów LED wraz z osprzętem powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
b) Dostarczony Zestaw ekranów LED musi być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, w pełni funkcjonalne oraz kompletne i gotowe do użycia.
c) Minimalny okres gwarancji akceptowalny przez zamawiającego – 48 miesięcy.
d) Wykonawca z tytułu gwarancji ponosi odpowiedzialność za:
-wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną dostarczonego środka trwałego
-usunięcie ujawnionych wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego środka trwałego w całości w przypadku niespełnienia wymogów jakościowych, opisanych w poszczególnych formularzach cenowych. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony środek trwały zestaw ekranów LED
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady I uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub,
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub,
- Dostarczony zestaw (środek trwały) nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych.
Wykonawca wymieni środek trwały – zestaw ekranów LED wraz z osprzętem na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi I obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
f) Oczekiwany zakres serwisu gwarancyjnego:
Gwarancja obejmuje wszelkie wady materiałowe, techniczne oraz w zakresie oprogramowania i ma na celu utrzymać w pełnej sprawności i gotowości do prawidłowej pracy wszystkie elementy zestawu ekranów LED wraz z osprzętem oraz okablowaniem.
Pod pojęciem sprawnego zestawu ekranów LED Zamawiający uznaje ekran w przypadku nieprawidłowo działających do 5 pikseli na całym ekranie 50 m2 powyżej tej ilości wadliwych pikseli ekran uznaje się za objęty wadą i wymagający naprawy gwarancyjnej.
W ramach gwarancji w całym okresie gwarancji przewidziane są kompleksowe, okresowe przeglądy gwarancyjne serwisu co 6 miesięcy.
Przegląd serwisowy gwarancyjny to sprawdzenie każdego elementu zestawu ekranów LED wraz z osprzętem, oprogramowaniem oraz okablowaniem i ma na celu utrzymanie i ewentualne w przypadku wykrycia wad i awarii przywrócenie zestawu ekranów LED wraz z osprzętem oraz okablowaniem do stanu 100% sprawności
Kompleksowy, okresowy przegląd serwisowy gwarancyjny będzie się odbywał w magazynie klienta lub na instalacji klienta w czasie jego pracy. Przeglądy serwisowe gwarancyjne są obowiązkowe a ich koszt jest uwzględniony w cenie zakupu.
g) Dostawca gwarantuje pomoc techniczną dostępną online 24h, 7 dni w tygodniu.
h) Maksymalny czas reakcji serwisu w przypadku konieczności przyjazdu na miejsce awarii i interwencji osobistej pracownika serwisku 6h.
i) Maksymalny czas reakcji serwisu w sytuacji naprawy wykonywanej zdalnie do 45 minut.
j) Zapewnienie w ramach gwarancji zastępczego zestawu równorzędnego w terminie do 12 h w sytuacji kiedy awaria nie może zostać usunięta w terminie do 12h.
Koszt zapewnienia zastępczego zestawu równorzędnego ponosi Dostawca.
k) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy urządzeń konkretnych producentów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, to należy to traktować jedynie jako określenie pożądanego standard i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
5. Okres realizacji zamówienia:
Najszybciej jak to możliwe jednak nie później, niż do 20.01.2026r.
6. Miejsce realizacji zamówienia
Odbiór środka trwałego, zestawu ekranów LED wraz z osprzętem nastąpi w siedzibie/magazynie wykonawcy. W momencie odbioru nastąpi realizacja szkolenia i prezentacja zestawu ekranów LED.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: Poznań, Gmina: Poznań-Nowe Miasto, Miejscowość: Poznań
Time limit for receipt of tenders
2026-01-02 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: Poznań, Gmina: Poznań-Nowe Miasto, Miejscowość: Poznań
Category assortment
Training
Players and multimedia devices
Audio equipment
Photographic equipment
Video equipment
Licences and software
Hardware, parts and accessories
Players and multimedia devices
Audio equipment
Photographic equipment
Video equipment
Licences and software
Hardware, parts and accessories
Buyer details
EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wołkowyska 4F/12
61-132 Poznań
Województwo: wielkopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7811746317
Wołkowyska 4F/12
61-132 Poznań
Województwo: wielkopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7811746317