Zapytanie ofertowe nr 1/2025 na świadczenie usługi cateringowej
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FESW.09.04-IZ.00-0048/25 - Usługi Społeczne i Zdrowotne Premium!
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej (obiad dwudaniowy, podwieczorek i napój) dla 21 osób potrzebujących wsparcia – uczestników projektu „Usługi Społeczne i Zdrowotne Premium!”.
2) Miejsce realizacji usługi: Dzienny dom pomocy w Stykowie, województwo świętokrzyskie.
3) Usługa świadczona będzie w dni robocze w terminie od stycznia 2026 r. do czerwca 2027 r., nie wcześniej jednak niż od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega jednak, że zarówno termin rozpoczęcia, jak i zakończenia wykonywania zamówienia może ulec zmianie.
4) Catering będzie dostarczany pod wskazany adres w godzinach 13:00 – 15:00. Dokładne godziny zostaną ustalone z Wykonawcą w drodze kontaktów roboczych.
5) Liczba wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji osób potrzebujących wsparcia w danym dniu w Dziennym domu pomocy. O liczbie wydawanych posiłków w danym dniu Wykonawca informowany będzie do godziny 10:00 danego dnia. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków.
6) Zamawiający przewiduje dostarczenie łącznie nie więcej niż 7917 porcji obiadowych.
7) Zestaw cateringowy będzie składał się z:
a) I danie
• zupa, minimum 300 ml
b) II danie
• mięso/ryba, minimum 150 g
• ziemniaki/ frytki/ makaron/ ryż/ kasza, minimum 200 g
• surówka/ surówki/ gotowane jarzyny, minimum 120 g
lub dania jarskie/ półmięsne np.
• naleśniki z dodatkami/ pierogi/ makaron z sosem itp., minimum 400 g
c) podwieczorek
• przekąski/ ciasto, minimum 80 g
d) napój
• kompot/ sok, minimum 0,3 l
8) Jeśli Wykonawca nie dostarczy cateringu spełniającego wyżej wymienione kryteria (jakościowe, ilościowe, dotyczące terminów dostawy) zostanie obciążony kosztami zamówienia przez Zamawiającego zestawów cateringowych u innego dostawcy w cenie rynkowej, ale nie większej niż dwukrotność stawki jednostkowej wskazanej w umowie.
9) Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (przygotowujące posiłki oraz rozwożące posiłki i zajmujące się ich wydawaniem) posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przeprowadzenia usług o wskazanym zakresie tematycznym z zachowaniem należytej staranności, a także z uwzględnieniem racjonalnych wytycznych, zaleceń i sugestii Zamawiającego;
2) przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości
i norm bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP, w jakości i konsystencji potraw odpowiednich dla seniorów;
3) dochowania staranności, by wszystkie posiłki były bezwzględnie świeże oraz charakteryzowały się wysoką jakością, w szczególności w odniesieniu do użytych składników:
a) posiłki nie mogą być przygotowywane z produktów głęboko mrożonych, produktów instant,
b) w skali tygodnia posiłki nie mogą się powtarzać,
c) obiady powinny być przygotowane z zachowaniem proporcji miedzy wartością odżywczą a objętością pożywienia jak również urozmaicane pod względem produktów,
d) obiad składa się każdorazowo z zupy, II dania, podwieczorku oraz napoju;
4) zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb, zgodnie
z informacją otrzymaną od Zamawiającego;
5) przygotowania, dostarczania oraz wydawania posiłków;
6) spełnienia kryterium środowiskowego, tj. dostawy napojów (kompotów/ soków)
w opakowaniach zawierających surowce pochodzące z recyklingu bądź w opakowaniach opartych na surowcach odnawialnych;
7) dostarczania posiłków własnym transportem przystosowanym do przewożenia posiłków, spełniającym określone normy i w sposób gwarantujący utrzymanie odpowiedniej temperatury (w przypadku dań ciepłych mają być one utrzymane w odpowiedniej temperaturze do momentu wydania);
8) w przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zestawy cateringowe o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł;
9) kontrolowania aktualnych badań sanitarno-epidemiologicznych osób mających kontakt
z przygotowaniem, wydawaniem i transportem posiłków;
10) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wykonywane przez siebie i podwykonawców usługi;
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie zgodności dostarczonych posiłków z wymogami Zamawiającego.
4. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi po każdym miesiącu prawidłowo zrealizowanej usługi
i potwierdzeniu odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury wystawionej przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej pod względem rachunkowym i formalnym faktury VAT. W związku z realizacją zadania w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus termin wypłaty uzależniony będzie od dostępności środków z dotacji na realizację projektu na rachunku Zamawiającego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: świętokrzyskie, Powiat: Kielce, Gmina: Kielce, Miejscowość: Kielce
FESW.09.04-IZ.00-0048/25 - Usługi Społeczne i Zdrowotne Premium!
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej (obiad dwudaniowy, podwieczorek i napój) dla 21 osób potrzebujących wsparcia – uczestników projektu „Usługi Społeczne i Zdrowotne Premium!”.
2) Miejsce realizacji usługi: Dzienny dom pomocy w Stykowie, województwo świętokrzyskie.
3) Usługa świadczona będzie w dni robocze w terminie od stycznia 2026 r. do czerwca 2027 r., nie wcześniej jednak niż od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega jednak, że zarówno termin rozpoczęcia, jak i zakończenia wykonywania zamówienia może ulec zmianie.
4) Catering będzie dostarczany pod wskazany adres w godzinach 13:00 – 15:00. Dokładne godziny zostaną ustalone z Wykonawcą w drodze kontaktów roboczych.
5) Liczba wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji osób potrzebujących wsparcia w danym dniu w Dziennym domu pomocy. O liczbie wydawanych posiłków w danym dniu Wykonawca informowany będzie do godziny 10:00 danego dnia. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków.
6) Zamawiający przewiduje dostarczenie łącznie nie więcej niż 7917 porcji obiadowych.
7) Zestaw cateringowy będzie składał się z:
a) I danie
• zupa, minimum 300 ml
b) II danie
• mięso/ryba, minimum 150 g
• ziemniaki/ frytki/ makaron/ ryż/ kasza, minimum 200 g
• surówka/ surówki/ gotowane jarzyny, minimum 120 g
lub dania jarskie/ półmięsne np.
• naleśniki z dodatkami/ pierogi/ makaron z sosem itp., minimum 400 g
c) podwieczorek
• przekąski/ ciasto, minimum 80 g
d) napój
• kompot/ sok, minimum 0,3 l
8) Jeśli Wykonawca nie dostarczy cateringu spełniającego wyżej wymienione kryteria (jakościowe, ilościowe, dotyczące terminów dostawy) zostanie obciążony kosztami zamówienia przez Zamawiającego zestawów cateringowych u innego dostawcy w cenie rynkowej, ale nie większej niż dwukrotność stawki jednostkowej wskazanej w umowie.
9) Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (przygotowujące posiłki oraz rozwożące posiłki i zajmujące się ich wydawaniem) posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przeprowadzenia usług o wskazanym zakresie tematycznym z zachowaniem należytej staranności, a także z uwzględnieniem racjonalnych wytycznych, zaleceń i sugestii Zamawiającego;
2) przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości
i norm bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP, w jakości i konsystencji potraw odpowiednich dla seniorów;
3) dochowania staranności, by wszystkie posiłki były bezwzględnie świeże oraz charakteryzowały się wysoką jakością, w szczególności w odniesieniu do użytych składników:
a) posiłki nie mogą być przygotowywane z produktów głęboko mrożonych, produktów instant,
b) w skali tygodnia posiłki nie mogą się powtarzać,
c) obiady powinny być przygotowane z zachowaniem proporcji miedzy wartością odżywczą a objętością pożywienia jak również urozmaicane pod względem produktów,
d) obiad składa się każdorazowo z zupy, II dania, podwieczorku oraz napoju;
4) zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb, zgodnie
z informacją otrzymaną od Zamawiającego;
5) przygotowania, dostarczania oraz wydawania posiłków;
6) spełnienia kryterium środowiskowego, tj. dostawy napojów (kompotów/ soków)
w opakowaniach zawierających surowce pochodzące z recyklingu bądź w opakowaniach opartych na surowcach odnawialnych;
7) dostarczania posiłków własnym transportem przystosowanym do przewożenia posiłków, spełniającym określone normy i w sposób gwarantujący utrzymanie odpowiedniej temperatury (w przypadku dań ciepłych mają być one utrzymane w odpowiedniej temperaturze do momentu wydania);
8) w przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zestawy cateringowe o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł;
9) kontrolowania aktualnych badań sanitarno-epidemiologicznych osób mających kontakt
z przygotowaniem, wydawaniem i transportem posiłków;
10) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wykonywane przez siebie i podwykonawców usługi;
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie zgodności dostarczonych posiłków z wymogami Zamawiającego.
4. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi po każdym miesiącu prawidłowo zrealizowanej usługi
i potwierdzeniu odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury wystawionej przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej pod względem rachunkowym i formalnym faktury VAT. W związku z realizacją zadania w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus termin wypłaty uzależniony będzie od dostępności środków z dotacji na realizację projektu na rachunku Zamawiającego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: świętokrzyskie, Powiat: Kielce, Gmina: Kielce, Miejscowość: Kielce
Time limit for receipt of tenders
2025-12-31 08:00:00.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: świętokrzyskie, Powiat: Kielce, Gmina: Kielce, Miejscowość: Kielce
Category assortment
Catering services
Food services
Food services
Buyer details
NEUROCLINIC - CENTRUM TERAPII I ROZWOJU AGNIESZKA SCENDO
os. Na Stoku 63/25
25-437 Kielce
Województwo: świętokrzyskie
Kraj: Polska
NIP: 6572612552
os. Na Stoku 63/25
25-437 Kielce
Województwo: świętokrzyskie
Kraj: Polska
NIP: 6572612552