Obsługa Szkoły Dobrych Usług (edycje I i II)

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FERS.04.12-IP.04-0011/24 - Samoocena – rozwój – dobre usługi

Przedmiotem zamówienia jest obsługa dwóch edycji, tzn. dwóch grup uczestniczek i uczestników Szkoły Dobrych Usług poprzez zapewnienie sal szkoleniowych, poczęstunku (serwisu kawowego), wyżywienia oraz noclegów w jednym obiekcie w Bydgoszczy oraz w Toruniu dla 28 osób. Szkoła to 5 kolejnych dwudniowych, weekendowych spotkań/zjazdów zaplanowanych raz w miesiącu, podczas której uczestnicy są podzieleni na dwie grupy pracujące równolegle. Spotkania/zjazdy organizowane są raz w miesiącu od stycznia do maja 2025 roku.

Kolejne spotkania Szkoły będą się odbywać w Bydgoszczy oraz w Toruniu naprzemiennie, tzn. nie rzadziej niż dwukrotnie w Bydgoszczy i nie rzadziej niż dwukrotnie w Toruniu. Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania miejsca realizacji kolejnych zjazdów na 15 dni przed planowanym terminem kolejnego spotkania/zjazdu.

Pierwsze spotkanie/zjazd zostało zaplanowane w dn. 16-17 stycznia 2026 roku. Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania miejsca realizacji ww. pierwszego zjazdu po podpisaniu umowy w terminie do 12 stycznia 2026 roku. Zmiana pierwszego terminu Szkoły (wskazanego powyżej) może odbyć się wyłącznie na wniosek Zamawiającego.

Na zamówienie składają się łącznie cztery elementy:

(1) Zapewnienie wyposażonych sal szkoleniowych dla potrzeb dwóch grup pracujących równolegle, tj. w te same dni i w tych samych godzinach. Liczba uczestników: 28 osób podzielonych na dwie w miarę równe liczbowo grupy (od 12 do 18 osób w grupie). Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie (ten sam adres), w którym zorganizowany zostanie poczęstunek (serwis kawowy), wyżywienie (obiad pierwszego i drugiego dnia oraz kolacja pierwszego dnia) i noclegi dla uczestników.
Każda sala powinna pozwalać na pracę grupy warsztatowej o wskazanej powyżej liczbie uczestników (min. 12, a max. 18 osób), być wyposażona minimum w ekran do prezentacji z rzutnika multimedialnego, flipczart, stoły i krzesła dla prowadzącego i uczestników (ewentualnie krzesła z pulpitami zamiast stołów). Sala powinna zapewniać możliwość podłączenia projektora multimedialnego/monitora bezpośrednio ze stanowiska osoby prowadzącej. Sala powinna być dostępna w godz. od 11:00 do 20:00 pierwszego dnia spotkania oraz w godz. 08:30 do 15:30 drugiego dnia spotkania.
Budynek, w którym umiejscowiona będzie sala musi być łatwo dostępny dla osób z niepełnosprawnościami, pozbawiony barier architektonicznych, w tym z dostępem do toalety dostępnej dla uczestników wsparcia, w tym dla osób z niepełnosprawnościami.

(2) Zapewnienie serwisu kawowego realizowanego w formule ciągłej dostępnej od rozpoczęcia spotkania zarówno w pierwszym, jak i w drugim dniu spotkania do co najmniej przedostatniej godziny spotkania danego dnia. Serwis zostanie przygotowany dla 28 osób w obu dniach spotkania.
Na poczęstunek o którym mowa powyżej składają się: (a) kawa czarna z ekspresu dla każdego uczestnika oraz herbata czarna wraz z wrzątkiem w termosach ze stosownymi dodatkami (cukier, śmietanka do kawy, cytryna dla wszystkich uczestników); (b) woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach - 0,5 litra na osobę; (c) dwa rodzaje ciasta – po dwa kawałki na osobę (1 kawałek 150 gram) LUB kanapki bankietowe dekoracyjne – na pieczywie jasnym, ciemnym oraz wieloziarnistym, z pastami, wędliną drobiową, wieprzową, salami, serami twardymi, dodatkami warzywno-owocowymi – min. 2 rodzaje, min. 4 składniki, min. 4 szt./osoba (każda składająca się z kilku składników, m.in. bułka/pieczywo – min. 100 gram, masło, ser, wędlina np. szynka wieprzowa, drobiowa, kiełbasa, pasztet, dodatki: sałata zielona, ogórek, pomidor, papryka, itp.
Serwis powinien uwzględniać specjalne potrzeby osób uczestniczących w spotkaniach (np. wegetariańskie, bezglutenowe). Jedzenie i napoje powinny być serwowane w naczyniach wielorazowego użytku, do ponownego wykorzystania, np. szklanych lub ceramicznych; nie jest dozwolone używanie plastikowych naczyń lub sztućców.
Poczęstunek opisany powyżej winien posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu poczęstunku powinien stosować świeże produkty spożywcze. Zasada urozmaicania powinna dotyczyć wszystkich posiłków.

(3) Zapewnienie wyżywienia dla uczestników podczas każdego z dwóch dni spotkania o którym mowa powyżej. Zadaniem Oferenta jest zapewnienie (a) lunchu/obiadu dla wszystkich 28 uczestników spotkania w pierwszym dniu spotkania, (b) zapewnienie kolacji dla wszystkich 28 uczestników spotkania w drugim dniu spotkania, (c) zapewnienie lunchu/obiadu dla wszystkich 28 uczestników spotkania w drugim dniu spotkania.
Jako zapewnienie lunchu/obiadu rozumiane jest podanie ciepłego posiłku w miejscu realizacji spotkania (ten sam budynek) w godzinach ustalonych z Zamawiającym, na ww. obiad/lunch składają się dla każdego uczestnika: dwa dania (zupa i drugie danie) oraz deser i napój, z możliwością wyboru dania wegetariańskiego i wegańskiego.
Jako zapewnienie kolacji rozumiane jest podanie ciepłego posiłku w miejscu realizacji spotkania (ten sam budynek) w godzinach ustalonych z Zamawiającym, na ww. kolację składa się dla każdego uczestnika: jedno danie ciepłe, zimne przekąski (minimum trzy rodzaje dla każdego uczestnika) oraz kawa/herbata, z możliwością wyboru dania wegetariańskiego i wegańskiego.
Jedzenie i napoje serwowane są w naczyniach wielorazowego użytku, do ponownego wykorzystania, np. szklanych lub ceramicznych; nie jest dozwolone używanie plastikowych naczyń lub sztućców.
Wyżywienie opisane powyżej winno posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu wyżywienia powinien stosować świeże produkty spożywcze. Zasada urozmaicania powinna dotyczyć wszystkich posiłków.

(4) Zapewnienie noclegów ze śniadaniem dla 28 uczestników spotkania z pierwszego na drugi dzień spotkania w tym samym obiekcie w którym odbywać się będzie spotkanie, w pokojach dwuosobowych w miejscu noclegowym o standardzie hotelu *** (trzygwiazdkowym) lub porównywalnym. Przy czym Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w powyższej liczbie miejsc pięciu pokojów jednoosobowych.
Budynek, w którym zorganizowane zostaną noclegi musi być łatwo dostępny dla osób z niepełnosprawnościami, pozbawiony barier architektonicznych, w tym z dostępem do toalety dostępnej dla osób z niepełnosprawnościami.
Zamawiający dopuszcza zorganizowanie noclegów w innym obiekcie niż obiekt, w którym odbywać się będzie spotkanie, przy czym obiekt, w którym zostaną zorganizowane noclegi musi spełniać wszystkie wymagania opisane powyżej i nie być oddalony od miejsca spotkania o więcej niż 1,5 km piechotą (weryfikacja na podstawie: Mapy Google).

Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób korzystających z poczęstunku, wyżywienia i noclegów, przy czym liczba osób korzystających (uczestniczących w kolejnych spotkaniach/zjazdach Szkoły Dobrych Usług) zostanie podana przez Zamawiającego najdalej na dwa dni robocze poprzedzające spotkanie do godz. 8:30. Grupa uczestników będzie nie mniejsza niż 20 osób i nie większa niż 32 osoby.
Okres gwarancji: Nie dotyczy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: kujawsko-pomorskie, Powiat: Bydgoszcz, Gmina: Bydgoszcz, Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj: Polska, Województwo: kujawsko-pomorskie, Powiat: Toruń, Gmina: Toruń, Miejscowość: Toruń

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2026-01-05 22:59:59.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: kujawsko-pomorskie

Category assortment

Food services
Hotels
Purchase, sale and rental of property

Buyer details

Kujawsko-Pomorska Federacja Organizacji Pozarządowych
Fosa Staromiejska 30/3
87-100 Toruń
Województwo: kujawsko-pomorskie
Kraj: Polska
NIP: 9562271884

Contact details