Wybór Wykonawcy do przeprowadzenia kompleksowej usługi Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji w zakresie: Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji Tematyka: Pracownik biurowy z elementami finansów i rachunkowości
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEMA.08.01-IP.01-03JD/24 - ASZ - Aktywni Społecznie i Zawodowo
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Ścieżka integracji zawodowej - Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji w zakresie:
Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji
Tematyka: Pracownik biurowy z elementami finansów i rachunkowości
Niniejsze zamówienie jest częścią zadania pn. Ścieżka integracji zawodowej - Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji zaplanowanego łącznie dla 26 uczestników/czek projektu (dalej UP). Potrzeba udziału w przedmiotowej formie wsparcia dla pozostałych UP zostanie zidentyfikowana po prowadzonej Diagnozie indywidualnych potrzeb i potencjałów UP, opracowanie Indywidualnej Ścieżki Rozwoju, zamawiający będzie publikował w późniejszych terminach.
Kody CPV:
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
70220000-9 – Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Zakres realizowanej usługi obejmuje:
a) OBSZAR TEMATYCZNY I PROGRAM:
Niniejsze zamówienie jest częścią zadania pn. Ścieżka integracji zawodowej - Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji zaplanowanego łącznie dla 26 uczestników/czek projektu (dalej UP). Potrzeba udziału w przedmiotowej formie wsparcia dla pozostałych UP zostanie zidentyfikowana po prowadzonej Diagnozie indywidualnych potrzeb i potencjałów UP, opracowanie Indywidualnej Ścieżki Rozwoju, zamawiający będzie publikował w późniejszych terminach.
Kody CPV:
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
70220000-9 – Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Zakres realizowanej usługi obejmuje:
a) OBSZAR TEMATYCZNY I PROGRAM:
I Pracownik biurowy z elementami finansów i rachunkowości
II Umiejętność sporządzania dokumentacji biurowej
Znajomość aktów prawnych regulujących organizację pracy jednostki
Znajomość pojęć dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej
Umiejętność przeprowadzania procesu archiwizacji dokumentów
Umiejętność zakładania teczek rzeczowych
Znajomość procedury przyjęcia interesanta
Umiejętność optymalizacji czasu pracy
Umiejętne wykorzystanie narzędzi usprawniających pracę jednostki administracyjnej
Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości
Podstawowa wiedza na temat środków gospodarczych, znajomość pojęć aktywa i pasywa
Podstawowa wiedza na temat operacji gospodarczych
Wiedza z zakresu podatku od towarów i usług VAT, odliczenia, zwolnienia
Wystawianie i księgowanie faktur (sprzedaż/zakup), ewidencja kosztów, realizacja przelewów bankowych, przygotowywanie dokumentów do księgowości.
Znajomość zasad powstania obowiązku podatkowego w VAT
Wiedza z zakresu opodatkowania w obrocie zagranicznym
Umiejętność i znajomość procesu fakturowania
Znajomość ogólnych przepisów PHP, w tym ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska
Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy
b) WYMIAR:
• 120 godzin dydaktycznych dla 1 grupy; średnio 15 spotkań x 8 godzin; przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut;
• prowadzenie zajęć w formie teoretycznej (wykłady) i praktycznej (dyskusje, ćwiczenia, scenki, zadania praktyczne itp.), w formie aktywnej, warsztatowej, z naciskiem na praktyczną naukę zawodu i odzwierciedlenia realnego środowiska pracy.
c) LICZBA UCZESTNIKÓW:
• szkolenie zostanie przeprowadzone dla 13 osób w formie 1 grupy szkoleniowej
• zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w zadaniu osób niewskazanych przez zamawiającego i niebędących uczestniczkami projektu.
d) KADRA PROWADZĄCA:
Trener/ka posiada:
• wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia z tematyki jak w przedmiocie zamówienia oraz
• odpowiednią wiedzę i praktyczne doświadczenie w danym obszarze, zapewniające wysoki poziom merytoryczny szkolenia, rozumiane jako doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie powinno być krótsze niż 2 lata.
• Wykonawca jest zobowiązany wykazać w Załączniku nr 2 doświadczenie trenera, który będzie realizował zamówienie i którego dokumenty przedkładane są na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
e) SALA SZKOLENIOWA:
• Mogąca pomieścić minimum 13 Uczestników/czek oraz 1 osobę prowadzącą
• wymagania dotyczące sali: odpowiednio oznaczona oraz wyposażona zgodnie z potrzebami projektu m.in.: w stoły, krzesła, rzutnik multimedialny z ekranem, komputer/laptop, tablice flipchart (flamastry) lub tablice suchościeralne, bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz koszty utrzymania sali, w tym energii elektrycznej; wsparcie realizowane będzie w salach i budynkach, w których się one znajdują, zapewniających dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową (tj. dostosowanie architektoniczne), spełniające warunki BHP oraz zapewniające komfort uczenia się.
• znajdujące się w miejscach dogodnych dla UP, z łatwym dojazdem środkami komunikacji publicznej.
f) MATERIAŁY SZKOLENIOWE z zakresu realizowanego szkolenia w formie skryptu/podręcznika/prezentacji w formie papierowej lub elektronicznej dla 13 UP, dostosowane do specyficznych potrzeb osób niepełnosprawnych, z zastosowaniem języka wrażliwego na płeć. W razie potrzeb osób niepełnosprawnych przygotowane alternatywnych form materiałów szkoleniowych (np. o zwiększonej czcionce). Ponadto zapewni dla każdej Uczestniczki notes i długopis.
g) UBEZPIECZENIE NNW: zapewnienie dla 13 UP ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na cały okres szkolenia.
h) EGZAMIN I CERTYFIKAT:
• Przygotowanie Uczestników/czek do odbycia zewnętrznego egzaminu certyfikującego realizowanego przez niezależny od Zamawiającego i Wykonawcy podmiot. Szkolenia będą prowadzić do uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji potwierdzonych odpowiednim dokumentem. Uzyskane w wyniku udziału w projekcie kwalifikacje lub nabyte kompetencje będą poddane walidacji, a proces nadawania kwalifikacji
(walidacji i certyfikowania) będzie objęty zasadami zapewniania jakości, zgodnie z Zintegrowanym Systemem Kwalifikacji (ZSK).
• nabycie kwalifikacji lub kompetencji jest weryfikowane i potwierdzane zgodnie z zasadami wskazanymi w dokumencie „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus” stanowiący załącznik nr 2 do wytycznych ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021–2027.
i) DOKUMENTACJĘ SZKOLENIOWĄ:
• prowadzenie dokumentacji szkoleniowej na wzorach dostarczonych przez zamawiającego;
• opracowanie programu szkolenia opisanego językiem efektów kształcenia, określającego szczegółową tematykę szkolenia, opisanego językiem korzyści, wrażliwym na płeć, łatwym do zrozumienia, zawierającym wyłącznie niestereotypowe informacje; przygotowane przez Wykonawcę scenariusze zajęć oraz materiały dla UP muszą spełniać kryterium dostępności zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027”.
• szkolenie będzie prowadzić do podniesienia kompetencji, dlatego zakończy się sprawdzeniem wiedzy w formie testu (pre test na rozpoczęcie szkolenia, post test na zakończenie szkolenia, raport podsumowujący ocenę efektów uczenia się) – wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przeprowadzenia z uczestniczkami pre i post testów oraz sporządzenia raportu podsumowującego ocenę efektów uczenia się.
• Wydanie Uczestniczkom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pkt I.
j) CATERING: zapewnienie Uczestniczkom na każdy dzień szkolenia
• lunch/obiad każdego dnia szkolenia - koszt obejmuje dwa dania (zupa i drugie danie) oraz napój i deser.
• przerwy kawowej w postaci na przykład: kawę, herbatę, wodę, mleko, cukier, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka lub owoce.
k) JAKOŚĆ USŁUG SZKOLENIOWYCH: Usługi szkoleniowe będą realizowane przez instytucje posiadające wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez WUP właściwy dla siedziby wykonawcy lub posiadającą certyfikat jakości usług szkoleniowych np. ISO, SUS, MSUES lub równoważny lub posiadających przynajmniej 1 pozytywną rekomendacje dotyczącą zrealizowanej usługi szkoleniowej wydaną w ciągu ostatnich dwóch lat od daty publikacji zapytania ofertowego.
l) ZAŚWIADCZENIA: UP otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z informacją o zakresie i liczbie godzin oraz o uzyskanych kompetencjach rozumianych jako: wyodrębniony zestaw efektów uczenia się / kształcenia, które zostały sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, odnoszącymi się w szczególności do składających się na nią efektów uczenia się.
Fakt nabycia kompetencji jest weryfikowany w ramach następujących etapów:
ETAP I – Zakres – zdefiniowanie w ramach wniosku o dofinansowanie (w przypadku projektów) grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie.
ETAP II – Wzorzec – określony przed rozpoczęciem form wsparcia i zrealizowany w projekcie/usłudze standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań (wraz z informacjami o kryteriach i metodach weryfikacji tych efektów).
ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie kryteriów opisanych we wzorcu (etap II) po zakończeniu wsparcia udzielonego danej
osobie, przy zachowaniu rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji (np. walidacja jest prowadzona przez zewnętrzny podmiot w stosunku do instytucji szkoleniowej...
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: kozienicki, Gmina: Kozienice, Miejscowość: Kozienice
FEMA.08.01-IP.01-03JD/24 - ASZ - Aktywni Społecznie i Zawodowo
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Ścieżka integracji zawodowej - Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji w zakresie:
Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji
Tematyka: Pracownik biurowy z elementami finansów i rachunkowości
Niniejsze zamówienie jest częścią zadania pn. Ścieżka integracji zawodowej - Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji zaplanowanego łącznie dla 26 uczestników/czek projektu (dalej UP). Potrzeba udziału w przedmiotowej formie wsparcia dla pozostałych UP zostanie zidentyfikowana po prowadzonej Diagnozie indywidualnych potrzeb i potencjałów UP, opracowanie Indywidualnej Ścieżki Rozwoju, zamawiający będzie publikował w późniejszych terminach.
Kody CPV:
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
70220000-9 – Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Zakres realizowanej usługi obejmuje:
a) OBSZAR TEMATYCZNY I PROGRAM:
Niniejsze zamówienie jest częścią zadania pn. Ścieżka integracji zawodowej - Szkolenia prowadzące do uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji zaplanowanego łącznie dla 26 uczestników/czek projektu (dalej UP). Potrzeba udziału w przedmiotowej formie wsparcia dla pozostałych UP zostanie zidentyfikowana po prowadzonej Diagnozie indywidualnych potrzeb i potencjałów UP, opracowanie Indywidualnej Ścieżki Rozwoju, zamawiający będzie publikował w późniejszych terminach.
Kody CPV:
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
70220000-9 – Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Zakres realizowanej usługi obejmuje:
a) OBSZAR TEMATYCZNY I PROGRAM:
I Pracownik biurowy z elementami finansów i rachunkowości
II Umiejętność sporządzania dokumentacji biurowej
Znajomość aktów prawnych regulujących organizację pracy jednostki
Znajomość pojęć dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej
Umiejętność przeprowadzania procesu archiwizacji dokumentów
Umiejętność zakładania teczek rzeczowych
Znajomość procedury przyjęcia interesanta
Umiejętność optymalizacji czasu pracy
Umiejętne wykorzystanie narzędzi usprawniających pracę jednostki administracyjnej
Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości
Podstawowa wiedza na temat środków gospodarczych, znajomość pojęć aktywa i pasywa
Podstawowa wiedza na temat operacji gospodarczych
Wiedza z zakresu podatku od towarów i usług VAT, odliczenia, zwolnienia
Wystawianie i księgowanie faktur (sprzedaż/zakup), ewidencja kosztów, realizacja przelewów bankowych, przygotowywanie dokumentów do księgowości.
Znajomość zasad powstania obowiązku podatkowego w VAT
Wiedza z zakresu opodatkowania w obrocie zagranicznym
Umiejętność i znajomość procesu fakturowania
Znajomość ogólnych przepisów PHP, w tym ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska
Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy
b) WYMIAR:
• 120 godzin dydaktycznych dla 1 grupy; średnio 15 spotkań x 8 godzin; przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut;
• prowadzenie zajęć w formie teoretycznej (wykłady) i praktycznej (dyskusje, ćwiczenia, scenki, zadania praktyczne itp.), w formie aktywnej, warsztatowej, z naciskiem na praktyczną naukę zawodu i odzwierciedlenia realnego środowiska pracy.
c) LICZBA UCZESTNIKÓW:
• szkolenie zostanie przeprowadzone dla 13 osób w formie 1 grupy szkoleniowej
• zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w zadaniu osób niewskazanych przez zamawiającego i niebędących uczestniczkami projektu.
d) KADRA PROWADZĄCA:
Trener/ka posiada:
• wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia z tematyki jak w przedmiocie zamówienia oraz
• odpowiednią wiedzę i praktyczne doświadczenie w danym obszarze, zapewniające wysoki poziom merytoryczny szkolenia, rozumiane jako doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie powinno być krótsze niż 2 lata.
• Wykonawca jest zobowiązany wykazać w Załączniku nr 2 doświadczenie trenera, który będzie realizował zamówienie i którego dokumenty przedkładane są na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
e) SALA SZKOLENIOWA:
• Mogąca pomieścić minimum 13 Uczestników/czek oraz 1 osobę prowadzącą
• wymagania dotyczące sali: odpowiednio oznaczona oraz wyposażona zgodnie z potrzebami projektu m.in.: w stoły, krzesła, rzutnik multimedialny z ekranem, komputer/laptop, tablice flipchart (flamastry) lub tablice suchościeralne, bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz koszty utrzymania sali, w tym energii elektrycznej; wsparcie realizowane będzie w salach i budynkach, w których się one znajdują, zapewniających dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową (tj. dostosowanie architektoniczne), spełniające warunki BHP oraz zapewniające komfort uczenia się.
• znajdujące się w miejscach dogodnych dla UP, z łatwym dojazdem środkami komunikacji publicznej.
f) MATERIAŁY SZKOLENIOWE z zakresu realizowanego szkolenia w formie skryptu/podręcznika/prezentacji w formie papierowej lub elektronicznej dla 13 UP, dostosowane do specyficznych potrzeb osób niepełnosprawnych, z zastosowaniem języka wrażliwego na płeć. W razie potrzeb osób niepełnosprawnych przygotowane alternatywnych form materiałów szkoleniowych (np. o zwiększonej czcionce). Ponadto zapewni dla każdej Uczestniczki notes i długopis.
g) UBEZPIECZENIE NNW: zapewnienie dla 13 UP ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na cały okres szkolenia.
h) EGZAMIN I CERTYFIKAT:
• Przygotowanie Uczestników/czek do odbycia zewnętrznego egzaminu certyfikującego realizowanego przez niezależny od Zamawiającego i Wykonawcy podmiot. Szkolenia będą prowadzić do uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji potwierdzonych odpowiednim dokumentem. Uzyskane w wyniku udziału w projekcie kwalifikacje lub nabyte kompetencje będą poddane walidacji, a proces nadawania kwalifikacji
(walidacji i certyfikowania) będzie objęty zasadami zapewniania jakości, zgodnie z Zintegrowanym Systemem Kwalifikacji (ZSK).
• nabycie kwalifikacji lub kompetencji jest weryfikowane i potwierdzane zgodnie z zasadami wskazanymi w dokumencie „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus” stanowiący załącznik nr 2 do wytycznych ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021–2027.
i) DOKUMENTACJĘ SZKOLENIOWĄ:
• prowadzenie dokumentacji szkoleniowej na wzorach dostarczonych przez zamawiającego;
• opracowanie programu szkolenia opisanego językiem efektów kształcenia, określającego szczegółową tematykę szkolenia, opisanego językiem korzyści, wrażliwym na płeć, łatwym do zrozumienia, zawierającym wyłącznie niestereotypowe informacje; przygotowane przez Wykonawcę scenariusze zajęć oraz materiały dla UP muszą spełniać kryterium dostępności zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027”.
• szkolenie będzie prowadzić do podniesienia kompetencji, dlatego zakończy się sprawdzeniem wiedzy w formie testu (pre test na rozpoczęcie szkolenia, post test na zakończenie szkolenia, raport podsumowujący ocenę efektów uczenia się) – wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przeprowadzenia z uczestniczkami pre i post testów oraz sporządzenia raportu podsumowującego ocenę efektów uczenia się.
• Wydanie Uczestniczkom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pkt I.
j) CATERING: zapewnienie Uczestniczkom na każdy dzień szkolenia
• lunch/obiad każdego dnia szkolenia - koszt obejmuje dwa dania (zupa i drugie danie) oraz napój i deser.
• przerwy kawowej w postaci na przykład: kawę, herbatę, wodę, mleko, cukier, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka lub owoce.
k) JAKOŚĆ USŁUG SZKOLENIOWYCH: Usługi szkoleniowe będą realizowane przez instytucje posiadające wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez WUP właściwy dla siedziby wykonawcy lub posiadającą certyfikat jakości usług szkoleniowych np. ISO, SUS, MSUES lub równoważny lub posiadających przynajmniej 1 pozytywną rekomendacje dotyczącą zrealizowanej usługi szkoleniowej wydaną w ciągu ostatnich dwóch lat od daty publikacji zapytania ofertowego.
l) ZAŚWIADCZENIA: UP otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z informacją o zakresie i liczbie godzin oraz o uzyskanych kompetencjach rozumianych jako: wyodrębniony zestaw efektów uczenia się / kształcenia, które zostały sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, odnoszącymi się w szczególności do składających się na nią efektów uczenia się.
Fakt nabycia kompetencji jest weryfikowany w ramach następujących etapów:
ETAP I – Zakres – zdefiniowanie w ramach wniosku o dofinansowanie (w przypadku projektów) grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie.
ETAP II – Wzorzec – określony przed rozpoczęciem form wsparcia i zrealizowany w projekcie/usłudze standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań (wraz z informacjami o kryteriach i metodach weryfikacji tych efektów).
ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie kryteriów opisanych we wzorcu (etap II) po zakończeniu wsparcia udzielonego danej
osobie, przy zachowaniu rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji (np. walidacja jest prowadzona przez zewnętrzny podmiot w stosunku do instytucji szkoleniowej...
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: kozienicki, Gmina: Kozienice, Miejscowość: Kozienice
Time limit for receipt of tenders
Wed Jan 07 13:00:00 GMT 2026
Location
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: kozienicki, Gmina: Kozienice, Miejscowość: Kozienice
Category assortment
Educational materials and equipment
Training
Catering services
Purchase, sale and rental of property
Training
Catering services
Purchase, sale and rental of property
Buyer details
Fundacja Manufaktura Społeczna
Krzyżówki 28C 19
03-193 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 9511826154
Krzyżówki 28C 19
03-193 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 9511826154