ZAK/2025/002412 Gospodarowanie odpadami przemysłowymi w Zakładzie Animex Morliny
Notice description
Dzień dobry,
Zapraszam udziału w postępowaniu zgodnie z poniższym wytycznymi:
Przedmiot ofertowania:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych przez Zakład Animex Morliny, a także bieżąca obsługa polegająca na przygotowaniu odpadów, załadunki pojemników, bieżącym utrzymaniu.
Pracownicy obsługujący powinni być wyposażenie w wózek widłowy, usługa wymaga zatrudnienia 3 etatów 24 h/d + zabezpieczenie pracownika podczas urlopów lub zwolnienia lekarskiego obsługi.
1. Odbiór odpadów zgodnie z zamieszczona szczegółową (plik w załączeniu)
Oczekiwania ze strony Zakładu:
Usługa obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w zakładzie Animex Morliny.
W załączniku podane są kody wraz z szacowanymi rocznymi ilościami.
Każdorazowo odbiór nastąpi po przesłaniu zgłoszenia/ zlecenia e-mail, na podstawie KPO wygenerowanej w systemie BDO.
Częstotliwość odbiorów- Odpady z grupy 150101 oraz 150106 oraz 150102 odbiór codzienny ( z wyłączeniem weekendów) najpóźniej do godziny 6:00.
Kontenery jak i prasokontenery dostarcza odbiorca odpadów.
Cena utylizacji ma uwzględniać koszty związane z odbiorem z Zakładów oraz transportem.
Zastrzegamy, że ilości odbieranych odpadów mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie trwania umowy.
Forma współpracy: umowa na okres min. 12 miesięcy, z gwarancją stabilności ceny w tym okresie.
Warunki wymagane od oferenta:
Oferent powinien posiadać wszelkie niezbędne zgody na odbiór, transport oraz utylizację odpadów oraz BDO.
Realizacja przy wykorzystaniu własnego sprzętu i urządzeń właściwych do wykonania tego typu usługi. Sprzęt i urządzenia muszą być sprawne, w dobrym stanie technicznym oraz zapewniać właściwą realizację zadań.
Oferta w pliku pdf musi zawierać:
- koszt utylizacji poszczególnych odpadów w przeliczeniu na Tonę
- termin płatności
- czas odbioru odpadów (na dodatkowe wezwania poza harmonogramem)
- termin ważności oferty (oczekiwane 12 miesięcy)
- inne warunki handlowe
Dodatkowo wymagane jest załączenie następujących dokumentów:
- Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania w/w usługi zgodnie z załączoną specyfikacją z Zakładów
- Wypełniony plik o podwykonawcach - załącznik będzie stanowił integralną część umowy
- Skan polisy OC
Termin składania i warunki formalne oferty:
Oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Oferty odbiegające od wymogów opisanych powyżej mogą zostać automatycznie odrzucone i nie będą brane pod uwagę.
Niedołączenie do oferty wszystkich wymienionych powyżej dokumentów może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
Przebieg postępowania:
Uwaga: W wierszach na platformie zostały uwzględnione ilości roczne dotyczące poszczególnych kodów odpadów. Proszę o wstawianie ceny za 1 Tonę, platforma przeliczy to automatycznie.
Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
- swobodnego wyboru oferty
- selektywnego wyboru dostawcy
- odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Pozdrawiam,
Karolina Liberadzka
Produkty
1. TROCINY,WIÓRY,ŚCINKI,DREWNO (03 01 05) - 170.56 TO
2. OLEJ SILNIK/PRZEKŁ/SMAR.(13 02 05*) czysty - 1.04 TO
3. OLEJ SILNIK/PRZEKŁ/SMAR.(13 02 05*) zabrudzony amoniakiem - 2 TO
4. MAT.INNE N/WYM.PRZEM.(07 02 99)- etykiety - 0.1 TO
5. OPAK.PAP/TEKT.(15 01 01) - 123.54 TO
6. OPAK.TW.SZT.(15 01 02)- nadające się do recyklingu - 0.5 TO
7. OPAK.TW.SZT.(15 01 02)- nie nadające się do recyklingu - 32.39 TO
8. OPAK.ZMIESZ.(15 01 06)- nadające się do recyklingu - 2555.07 TO
9. OPAK.NIEBEZP.(15 01 10*) - 0.87 TO
10. MAT.FILTR/OCHR.NIEBEZP.(15 02 02*) - 0.1 TO
11. MAT.FILTR/OCHR.(15 02 03) - 16.05 TO
12. URZ.ZUŻ.NIEBEZP.(16 02 13*)- świetlówki - 0.08 TO
13. URZ.ZUŻ.(16 02 14) - 0.38 TO
14. ORG.INNE N/WYM (16 03 06) przeterminowana panierka - 2.88 TO
15. BETON,GRUZ BET.(17 01 01) - 8.48 TO
16. ZM.BET.GRUZ,CERAM.(17 01 07) - 0.1 TO
17. ZM.BUDOW.,REMONT.(17 09 04) - 89.58 TO
18. Wynajem pojemników 1100- koszt miesięczny - 94 SZT
19. Wynajem kontenerów 40m3- koszt miesięczny - 2 SZT
20. Wynajem prasokontenera 20m3- koszt miesięczny - 1 SZT
21. Obsługa (przygotowanie odpadów, załadunek pojemników, bieżace utrzymanie) - 1 SZT
Zapraszam udziału w postępowaniu zgodnie z poniższym wytycznymi:
Przedmiot ofertowania:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych przez Zakład Animex Morliny, a także bieżąca obsługa polegająca na przygotowaniu odpadów, załadunki pojemników, bieżącym utrzymaniu.
Pracownicy obsługujący powinni być wyposażenie w wózek widłowy, usługa wymaga zatrudnienia 3 etatów 24 h/d + zabezpieczenie pracownika podczas urlopów lub zwolnienia lekarskiego obsługi.
1. Odbiór odpadów zgodnie z zamieszczona szczegółową (plik w załączeniu)
Oczekiwania ze strony Zakładu:
Usługa obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w zakładzie Animex Morliny.
W załączniku podane są kody wraz z szacowanymi rocznymi ilościami.
Każdorazowo odbiór nastąpi po przesłaniu zgłoszenia/ zlecenia e-mail, na podstawie KPO wygenerowanej w systemie BDO.
Częstotliwość odbiorów- Odpady z grupy 150101 oraz 150106 oraz 150102 odbiór codzienny ( z wyłączeniem weekendów) najpóźniej do godziny 6:00.
Kontenery jak i prasokontenery dostarcza odbiorca odpadów.
Cena utylizacji ma uwzględniać koszty związane z odbiorem z Zakładów oraz transportem.
Zastrzegamy, że ilości odbieranych odpadów mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie trwania umowy.
Forma współpracy: umowa na okres min. 12 miesięcy, z gwarancją stabilności ceny w tym okresie.
Warunki wymagane od oferenta:
Oferent powinien posiadać wszelkie niezbędne zgody na odbiór, transport oraz utylizację odpadów oraz BDO.
Realizacja przy wykorzystaniu własnego sprzętu i urządzeń właściwych do wykonania tego typu usługi. Sprzęt i urządzenia muszą być sprawne, w dobrym stanie technicznym oraz zapewniać właściwą realizację zadań.
Oferta w pliku pdf musi zawierać:
- koszt utylizacji poszczególnych odpadów w przeliczeniu na Tonę
- termin płatności
- czas odbioru odpadów (na dodatkowe wezwania poza harmonogramem)
- termin ważności oferty (oczekiwane 12 miesięcy)
- inne warunki handlowe
Dodatkowo wymagane jest załączenie następujących dokumentów:
- Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania w/w usługi zgodnie z załączoną specyfikacją z Zakładów
- Wypełniony plik o podwykonawcach - załącznik będzie stanowił integralną część umowy
- Skan polisy OC
Termin składania i warunki formalne oferty:
Oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Oferty odbiegające od wymogów opisanych powyżej mogą zostać automatycznie odrzucone i nie będą brane pod uwagę.
Niedołączenie do oferty wszystkich wymienionych powyżej dokumentów może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
Przebieg postępowania:
Uwaga: W wierszach na platformie zostały uwzględnione ilości roczne dotyczące poszczególnych kodów odpadów. Proszę o wstawianie ceny za 1 Tonę, platforma przeliczy to automatycznie.
Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
- swobodnego wyboru oferty
- selektywnego wyboru dostawcy
- odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Pozdrawiam,
Karolina Liberadzka
Produkty
1. TROCINY,WIÓRY,ŚCINKI,DREWNO (03 01 05) - 170.56 TO
2. OLEJ SILNIK/PRZEKŁ/SMAR.(13 02 05*) czysty - 1.04 TO
3. OLEJ SILNIK/PRZEKŁ/SMAR.(13 02 05*) zabrudzony amoniakiem - 2 TO
4. MAT.INNE N/WYM.PRZEM.(07 02 99)- etykiety - 0.1 TO
5. OPAK.PAP/TEKT.(15 01 01) - 123.54 TO
6. OPAK.TW.SZT.(15 01 02)- nadające się do recyklingu - 0.5 TO
7. OPAK.TW.SZT.(15 01 02)- nie nadające się do recyklingu - 32.39 TO
8. OPAK.ZMIESZ.(15 01 06)- nadające się do recyklingu - 2555.07 TO
9. OPAK.NIEBEZP.(15 01 10*) - 0.87 TO
10. MAT.FILTR/OCHR.NIEBEZP.(15 02 02*) - 0.1 TO
11. MAT.FILTR/OCHR.(15 02 03) - 16.05 TO
12. URZ.ZUŻ.NIEBEZP.(16 02 13*)- świetlówki - 0.08 TO
13. URZ.ZUŻ.(16 02 14) - 0.38 TO
14. ORG.INNE N/WYM (16 03 06) przeterminowana panierka - 2.88 TO
15. BETON,GRUZ BET.(17 01 01) - 8.48 TO
16. ZM.BET.GRUZ,CERAM.(17 01 07) - 0.1 TO
17. ZM.BUDOW.,REMONT.(17 09 04) - 89.58 TO
18. Wynajem pojemników 1100- koszt miesięczny - 94 SZT
19. Wynajem kontenerów 40m3- koszt miesięczny - 2 SZT
20. Wynajem prasokontenera 20m3- koszt miesięczny - 1 SZT
21. Obsługa (przygotowanie odpadów, załadunek pojemników, bieżace utrzymanie) - 1 SZT
Time limit for receipt of tenders
2026-01-05 14:00:00.0
Location
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
00-613 Warszawa
Category assortment
Grounds maintenance
Other utilities and environmental services
Water and wastewater
Waste management
Other utilities and environmental services
Water and wastewater
Waste management
Buyer details
Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951