ZAK/2025/002412 Gospodarowanie odpadami przemysłowymi w Zakładzie Animex Morliny

Notice description

Dzień dobry,

Zapraszam udziału w postępowaniu zgodnie z poniższym wytycznymi:

Przedmiot ofertowania:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych przez Zakład Animex Morliny, a także bieżąca obsługa polegająca na przygotowaniu odpadów, załadunki pojemników, bieżącym utrzymaniu.

Pracownicy obsługujący powinni być wyposażenie w wózek widłowy, usługa wymaga zatrudnienia 3 etatów 24 h/d + zabezpieczenie pracownika podczas urlopów lub zwolnienia lekarskiego obsługi.  

1. Odbiór odpadów zgodnie z zamieszczona szczegółową (plik w załączeniu)

Oczekiwania ze strony Zakładu:

Usługa obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w zakładzie Animex Morliny.

W załączniku podane są kody wraz z szacowanymi rocznymi ilościami.

Każdorazowo odbiór nastąpi po przesłaniu zgłoszenia/ zlecenia e-mail, na podstawie KPO wygenerowanej w systemie BDO.

Częstotliwość odbiorów- Odpady z grupy 150101 oraz 150106 oraz 150102 odbiór codzienny ( z wyłączeniem weekendów) najpóźniej do godziny 6:00.

Kontenery jak i prasokontenery dostarcza odbiorca odpadów.

Cena utylizacji ma uwzględniać koszty związane z odbiorem z Zakładów oraz transportem.

Zastrzegamy, że ilości odbieranych odpadów mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie trwania umowy.

Forma współpracy: umowa na okres min. 12 miesięcy, z gwarancją stabilności ceny w tym okresie.

Warunki wymagane od oferenta:

Oferent powinien posiadać wszelkie niezbędne zgody na odbiór, transport oraz utylizację odpadów oraz BDO.

Realizacja przy wykorzystaniu własnego sprzętu i urządzeń właściwych do wykonania tego typu usługi. Sprzęt i urządzenia muszą być sprawne, w dobrym stanie technicznym oraz zapewniać właściwą realizację zadań. 

Oferta w pliku pdf musi zawierać:

- koszt utylizacji poszczególnych odpadów w przeliczeniu na Tonę

- termin płatności

- czas odbioru odpadów (na dodatkowe wezwania poza harmonogramem)

- termin ważności oferty (oczekiwane 12 miesięcy)

- inne warunki handlowe 

Dodatkowo wymagane jest załączenie następujących dokumentów:

- Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania w/w usługi zgodnie z załączoną specyfikacją z Zakładów

- Wypełniony plik o podwykonawcach - załącznik będzie stanowił integralną część umowy

- Skan polisy OC

Termin składania i warunki formalne oferty:

Oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Oferty odbiegające od wymogów opisanych powyżej mogą zostać automatycznie odrzucone i nie będą brane pod uwagę.

Niedołączenie do oferty wszystkich wymienionych powyżej dokumentów może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego. 

Przebieg postępowania: 

Uwaga: W wierszach na platformie zostały uwzględnione ilości roczne dotyczące poszczególnych kodów odpadów. Proszę o wstawianie ceny za 1 Tonę, platforma przeliczy to automatycznie.

Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia

- swobodnego wyboru oferty

- selektywnego wyboru dostawcy

- odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego

- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.

Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.

Pozdrawiam,

Karolina Liberadzka

Produkty
1. TROCINY,WIÓRY,ŚCINKI,DREWNO (03 01 05) - 170.56 TO
2. OLEJ SILNIK/PRZEKŁ/SMAR.(13 02 05*) czysty - 1.04 TO
3. OLEJ SILNIK/PRZEKŁ/SMAR.(13 02 05*) zabrudzony amoniakiem - 2 TO
4. MAT.INNE N/WYM.PRZEM.(07 02 99)- etykiety - 0.1 TO
5. OPAK.PAP/TEKT.(15 01 01) - 123.54 TO
6. OPAK.TW.SZT.(15 01 02)- nadające się do recyklingu - 0.5 TO
7. OPAK.TW.SZT.(15 01 02)- nie nadające się do recyklingu - 32.39 TO
8. OPAK.ZMIESZ.(15 01 06)- nadające się do recyklingu - 2555.07 TO
9. OPAK.NIEBEZP.(15 01 10*) - 0.87 TO
10. MAT.FILTR/OCHR.NIEBEZP.(15 02 02*) - 0.1 TO
11. MAT.FILTR/OCHR.(15 02 03) - 16.05 TO
12. URZ.ZUŻ.NIEBEZP.(16 02 13*)- świetlówki - 0.08 TO
13. URZ.ZUŻ.(16 02 14) - 0.38 TO
14. ORG.INNE N/WYM (16 03 06) przeterminowana panierka - 2.88 TO
15. BETON,GRUZ BET.(17 01 01) - 8.48 TO
16. ZM.BET.GRUZ,CERAM.(17 01 07) - 0.1 TO
17. ZM.BUDOW.,REMONT.(17 09 04) - 89.58 TO
18. Wynajem pojemników 1100- koszt miesięczny - 94 SZT
19. Wynajem kontenerów 40m3- koszt miesięczny - 2 SZT
20. Wynajem prasokontenera 20m3- koszt miesięczny - 1 SZT
21. Obsługa (przygotowanie odpadów, załadunek pojemników, bieżace utrzymanie) - 1 SZT

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2026-01-05 14:00:00.0

Location

ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa

Category assortment

Grounds maintenance
Other utilities and environmental services
Water and wastewater
Waste management

Buyer details

Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951

Contact details