ZAK/2025/002447 - Obsługa w zakresie sprzątania, obsługi szatni oraz utrzymania terenów zielonych Animex Szczecin
Notice description
Dzień dobry,
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam do składnia ofert cenowych na obsługę w zakresie świadczenia usług: sprzątania, obsługi szatni oraz utrzymania terenów zielonych w zakładzie Animex Szczecin.
I. USŁUGA SPRZĄTANIA
Zakres usługi:
Do zakresu ogólnych obowiązków i odpowiedzialności pracownika należy utrzymanie czystości o łącznej powierzchni 1900 m2 w budynku: administracyjnym, ambulatorium, elektrociepłowni, warsztatów mechanicznych, podczyszczalni, budynków Straży Przemysłowej.
Zakres pracy obejmuje sprzątanie pomieszczeń: biurowych, sanitarnych, kabin-WC, sal konferencyjnych, holi, klatek schodowych, korytarzy, pokoi degustacyjnych, szatni oraz gabinetów lekarskich i zabiegowych, pomieszczeń socjalnych , magazyn palet.
Sprzątanie i obsługa: śluzy sanitarnej VIP w bud. produkcyjnym i szatni roboczej w bud. socjalnym B-6 i A3, pomieszczeń biurowych, warsztatów mechanicznych, laboratorium, elektrociepłowni, podczyszczalni ścieków, holi i klatek.
Codzienny zakres czynności obejmuje:
mycie i konserwację powierzchni podłogowych przy użyciu odpowiednich środków i maszyn,
odkurzanie wykładzin i dywanów, krzeseł- metodą ekstrakcyjną ( na mokro) oraz metodą pianową ( na sucho)
pielęgnacja mebli biurowych,
ścieranie kurzu z regałów, biurek, parapetów, itp.,
podlewanie kwiatów (w korytarzach, holach, salach konferencyjnych, itp.),
zamiatanie, opróżnianie koszy,
mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, czyszczenie i polerowanie armatury sanitarnej,
mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych,
bieżące utrzymanie czystości okien w holu (parter) budynku administracyjnego,
zaopatrzenie w materiały stanowiące wyposażenie toalet( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydła w płynie , kostki zapachowe, odświeżacze)
pranie żaluzji pionowych i wertykali,
czyszczenie sufitów podwieszanych bez konieczności wyłączania biura z pracy
Laboratorium chemiczne i mikrobiologiczne:
mycie i pielęgnacja podłóg ( ŚRODKI MYJĄCO ODTŁUSZCZAJACE I DEZYNFEKUJACE)
pielęgnacja mebli biurowych
mycie drzwi parapetów, lamperii, przeszkleń, grzejników
opróżnianie koszy na śmieci
mycie okien
mycie i dezynfekcja toalet( ŚRODEK MYJĄCO DEZYNFEKUJĄCY)
mycie urządzeń laboratoryjnych (ŚRODEK NA BAZIE ETANOLU PRZEZNACZONY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ,MA DZIAŁANIE BAKTERIOBÓJCZYE GRZYBOBÓJCZE)
codzienne dezynfekowanie powierzchni roboczych
mycie i wyparzanie szkieł laboratoryjnych
wywożenie odpadów na produkcję
mycie i dezynfekcja glazury, terakoty, armatury i urządzeń sanitarnych
II. USŁUGA SPRZĄTANIA I OBSŁUGI SZATNI
Zakres usługi:
Obsługa całodobowa szatni we wszystkie dni robocze a także w soboty, niedziele i święta w dwóch budynkach. . Ilość pracowników ANIMEX w weekendy jest uzależniona od potrzeb produkcji, czasem jest to do max 300 os., a czasem cały zakład pracuje.
-nie dopuszczanie osób obcych do korzystania z pomieszczeń szatni, węzłów sanitarnych,
-pilnowanie by w szatni przechowywane było wyłącznie czyste obuwie i odzież ochronna,
-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX brudnego obuwia, obowiązkiem pracownika szatni jest umycie tych butów,
-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX zabrudzonej odzieży, obowiązkiem pracownika szatni jest przekazanie tej odzieży do śluzy składowania odzieży brudnej będących w szatniach,
-codziennego sprzątania wszystkich pomieszczeń szatni, węzłów sanitarnych, z czyszczeniem i polerowaniem armatury sanitarnej, holi, klatek schodowych, korytarzy,
-utrzymywanie na bieżąco w czystości sanitarnej kabin WC, kabin natryskowych,
-ścieranie kurzu z szafek, wieszaków, parapetów, itp.,
-mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych oraz bieżące utrzymanie w czystości okien w szatniach,
-wietrzenie bieżące szatni przez otwarcie okien w pomieszczeniach szatni ale tylko tych, które maja zabezpieczenia w siatki ochronne przed owadami, insektami,
-dostawca usługi dokonuje bieżącego zakupu i dostawy środków chemicznych przeznaczonych do utrzymania właściwego stanu sanitarnego pomieszczeń szatni, urządzeń sanitarnych i wszelkiej armatury sanitarnej
-bieżącego uzupełniania dozowników do mydła kąpielowego w płynie oraz bieżącego uzupełniania tego mydła w dozownikach we wszystkich kabinach kąpielowych
-wykonywanie prac w powierzonych mu pomieszczeniach przy przestrzeganiu przepisów prawa w zakresie ochrony p-poż. i higieny pracy oraz ochrony mienia Zleceniodawcy.
-przeszkolenia pracowników mu podległych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi na zajmowanym stanowisku pracy, przepisami BHP, P-poż, HACCP.
-zgłaszanie wszelkich usterek zaistniałych na terenie szatni.
-bieżące uaktualnianie badań okresowych i książeczek zdrowia pracowników.
-dostawca zapozna wszystkich pracowników z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i p-poż u Zleceniodawcy.
-dostawca zapewnieni pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz prowadzić będzie systematyczne szkolenia w zakresie bhp i p-poż,
-dostawca zobowiązuje się do codziennego koordynowania powierzonymi mu usługami oraz do prowadzenia kontroli i dozoru pracowników jak i jakości wykonywanej przez nich pracy (w tym w soboty , niedziele, święta).
-powierzchnia szatni w budynku B6 : 2 400 m2 w tym hol; A3 parter : 200 m2 w tym hol, (szatnia na Ip. wyłączona z użytkowania od lipca powierzchnia 220 m2).
III. USŁUGA UTRZYMANIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO ZAKŁADU :
Zakres usługi:
Utrzymanie czystości i stanu sanitarnego: chodników – 5000 m2 , dróg i placów – 30000 m2 , terenów zielonych – 25000 m2.
-codzienne zamiatanie placów, chodników i dróg,
-prace porządkowe wokół budynków biurowych, produkcyjnych, bramach wjazdowych przy posterunkach
-zbieranie z terenu zakładu śmieci (np. niedopałki papierosów, papier, folia, itp.),
-opróżnianie koszy na śmieci,
-bieżące utrzymanie czystości przy kontenerach na śmieci,
-odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników i innych miejsc wskazanych.
-białkowanie wapnem krawężników,
-koszenie, grabienie traw i jej wywóz w miejsca wskazane przez Koordynatora prac,
-podlewanie traw, krzewów i drzew,
-dokonywanie przecinki krzewów, drzewostanów.
W sprawie odbycia wizji lokalnej proszę o kontakt z Magdaleną Bochowicz tel. 881926720
Przed przystąpieniem do wizji proszę o uzupełnienie i podpisanie umowy o poufności oraz przesłanie jej skanu do mnie na adres: agnieszka.wydra@animex.pl. Skan umowy znajduje się w załączeniu.
Po stronie usługodawcy:
-drobny sprzęt do wykonywania usługi - proszę o dołączenie wykazu jako załącznik do oferty;
-materiały higieniczne i środki czystości ( wykaz w załączeniu)
-badania, posiłki profilaktyczne
-odzież ochronna
Po stronie usługobiorcy:
-wykaz stosowanej chemii;
Wymagania ogólne:
Termin płatności, preferowana e-faktura, termin płatności 30 dni, liczony od momentu dostarczenia do Animex prawidłowo wystawionej faktury,
Data oczekiwanej realizacji od marzec 2026
Proszę o przedstawienie nowoczesnych rozwiązań w zakresie oszczędności mediów oraz systemu/aplikacji do kontroli, raportów.
Szczegółowy harmonogram mycia i dezynfekcji wraz z metrażem znajduje się w załączonym pliku XLS.
Proszę o załączenie oferty w pliku PDF z imieniem i nazwiskiem kupca prowadzącego- Agnieszka Wydra.
W ofercie należy uwzględnić:
- wartość usługi netto TOTAL ( w pliku xls podać wartości składowych);
-ilość osób do obsługi kontraktu w rozbiciu wg hierarchii;
-informację czy firma jest ZPCh;
-odpis PFRON nie pomniejszając wartości TOTAL w oczekiwanej wysokości 30% usług.
-warunki i termin płatności minimum 30 dni liczone od momentu prawidłowo wystawionej faktury;
Umowa z deklaracją stabilności cen na minimum 1 rok liczony od momentu podpisania obustronnie umowy.
W przypadku pytań:
- związanych z warunkami handlowymi Agnieszka Wydra- pytania należy kierować za pośrednictwem wiadomości na platformie zakupowej;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z centrum wsparcia klienta platformy zakupowej tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; e-mail: helpdesk@logintrade.net
Grupa Animex zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia;
- swobodnego wyboru oferty;
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Pozdrawiam
Agnieszka Wydra
Produkty
1. miesięczny koszt usługi sprzątania i obsługi szatni - 12 msc
2. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - sb- nd - 1 rbg.
3. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - tydzień roboczy - 1 rbg.
4. Usługa utrzymania terenu zewnętrznego - 12 msc
5. usługa sprzątania w budynku administracyjnym, produkcyjnym oraz technicznym - 12 msc
6. Odpis na PFRON - 12 msc
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam do składnia ofert cenowych na obsługę w zakresie świadczenia usług: sprzątania, obsługi szatni oraz utrzymania terenów zielonych w zakładzie Animex Szczecin.
I. USŁUGA SPRZĄTANIA
Zakres usługi:
Do zakresu ogólnych obowiązków i odpowiedzialności pracownika należy utrzymanie czystości o łącznej powierzchni 1900 m2 w budynku: administracyjnym, ambulatorium, elektrociepłowni, warsztatów mechanicznych, podczyszczalni, budynków Straży Przemysłowej.
Zakres pracy obejmuje sprzątanie pomieszczeń: biurowych, sanitarnych, kabin-WC, sal konferencyjnych, holi, klatek schodowych, korytarzy, pokoi degustacyjnych, szatni oraz gabinetów lekarskich i zabiegowych, pomieszczeń socjalnych , magazyn palet.
Sprzątanie i obsługa: śluzy sanitarnej VIP w bud. produkcyjnym i szatni roboczej w bud. socjalnym B-6 i A3, pomieszczeń biurowych, warsztatów mechanicznych, laboratorium, elektrociepłowni, podczyszczalni ścieków, holi i klatek.
Codzienny zakres czynności obejmuje:
mycie i konserwację powierzchni podłogowych przy użyciu odpowiednich środków i maszyn,
odkurzanie wykładzin i dywanów, krzeseł- metodą ekstrakcyjną ( na mokro) oraz metodą pianową ( na sucho)
pielęgnacja mebli biurowych,
ścieranie kurzu z regałów, biurek, parapetów, itp.,
podlewanie kwiatów (w korytarzach, holach, salach konferencyjnych, itp.),
zamiatanie, opróżnianie koszy,
mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, czyszczenie i polerowanie armatury sanitarnej,
mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych,
bieżące utrzymanie czystości okien w holu (parter) budynku administracyjnego,
zaopatrzenie w materiały stanowiące wyposażenie toalet( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydła w płynie , kostki zapachowe, odświeżacze)
pranie żaluzji pionowych i wertykali,
czyszczenie sufitów podwieszanych bez konieczności wyłączania biura z pracy
Laboratorium chemiczne i mikrobiologiczne:
mycie i pielęgnacja podłóg ( ŚRODKI MYJĄCO ODTŁUSZCZAJACE I DEZYNFEKUJACE)
pielęgnacja mebli biurowych
mycie drzwi parapetów, lamperii, przeszkleń, grzejników
opróżnianie koszy na śmieci
mycie okien
mycie i dezynfekcja toalet( ŚRODEK MYJĄCO DEZYNFEKUJĄCY)
mycie urządzeń laboratoryjnych (ŚRODEK NA BAZIE ETANOLU PRZEZNACZONY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ,MA DZIAŁANIE BAKTERIOBÓJCZYE GRZYBOBÓJCZE)
codzienne dezynfekowanie powierzchni roboczych
mycie i wyparzanie szkieł laboratoryjnych
wywożenie odpadów na produkcję
mycie i dezynfekcja glazury, terakoty, armatury i urządzeń sanitarnych
II. USŁUGA SPRZĄTANIA I OBSŁUGI SZATNI
Zakres usługi:
Obsługa całodobowa szatni we wszystkie dni robocze a także w soboty, niedziele i święta w dwóch budynkach. . Ilość pracowników ANIMEX w weekendy jest uzależniona od potrzeb produkcji, czasem jest to do max 300 os., a czasem cały zakład pracuje.
-nie dopuszczanie osób obcych do korzystania z pomieszczeń szatni, węzłów sanitarnych,
-pilnowanie by w szatni przechowywane było wyłącznie czyste obuwie i odzież ochronna,
-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX brudnego obuwia, obowiązkiem pracownika szatni jest umycie tych butów,
-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX zabrudzonej odzieży, obowiązkiem pracownika szatni jest przekazanie tej odzieży do śluzy składowania odzieży brudnej będących w szatniach,
-codziennego sprzątania wszystkich pomieszczeń szatni, węzłów sanitarnych, z czyszczeniem i polerowaniem armatury sanitarnej, holi, klatek schodowych, korytarzy,
-utrzymywanie na bieżąco w czystości sanitarnej kabin WC, kabin natryskowych,
-ścieranie kurzu z szafek, wieszaków, parapetów, itp.,
-mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych oraz bieżące utrzymanie w czystości okien w szatniach,
-wietrzenie bieżące szatni przez otwarcie okien w pomieszczeniach szatni ale tylko tych, które maja zabezpieczenia w siatki ochronne przed owadami, insektami,
-dostawca usługi dokonuje bieżącego zakupu i dostawy środków chemicznych przeznaczonych do utrzymania właściwego stanu sanitarnego pomieszczeń szatni, urządzeń sanitarnych i wszelkiej armatury sanitarnej
-bieżącego uzupełniania dozowników do mydła kąpielowego w płynie oraz bieżącego uzupełniania tego mydła w dozownikach we wszystkich kabinach kąpielowych
-wykonywanie prac w powierzonych mu pomieszczeniach przy przestrzeganiu przepisów prawa w zakresie ochrony p-poż. i higieny pracy oraz ochrony mienia Zleceniodawcy.
-przeszkolenia pracowników mu podległych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi na zajmowanym stanowisku pracy, przepisami BHP, P-poż, HACCP.
-zgłaszanie wszelkich usterek zaistniałych na terenie szatni.
-bieżące uaktualnianie badań okresowych i książeczek zdrowia pracowników.
-dostawca zapozna wszystkich pracowników z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i p-poż u Zleceniodawcy.
-dostawca zapewnieni pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz prowadzić będzie systematyczne szkolenia w zakresie bhp i p-poż,
-dostawca zobowiązuje się do codziennego koordynowania powierzonymi mu usługami oraz do prowadzenia kontroli i dozoru pracowników jak i jakości wykonywanej przez nich pracy (w tym w soboty , niedziele, święta).
-powierzchnia szatni w budynku B6 : 2 400 m2 w tym hol; A3 parter : 200 m2 w tym hol, (szatnia na Ip. wyłączona z użytkowania od lipca powierzchnia 220 m2).
III. USŁUGA UTRZYMANIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO ZAKŁADU :
Zakres usługi:
Utrzymanie czystości i stanu sanitarnego: chodników – 5000 m2 , dróg i placów – 30000 m2 , terenów zielonych – 25000 m2.
-codzienne zamiatanie placów, chodników i dróg,
-prace porządkowe wokół budynków biurowych, produkcyjnych, bramach wjazdowych przy posterunkach
-zbieranie z terenu zakładu śmieci (np. niedopałki papierosów, papier, folia, itp.),
-opróżnianie koszy na śmieci,
-bieżące utrzymanie czystości przy kontenerach na śmieci,
-odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników i innych miejsc wskazanych.
-białkowanie wapnem krawężników,
-koszenie, grabienie traw i jej wywóz w miejsca wskazane przez Koordynatora prac,
-podlewanie traw, krzewów i drzew,
-dokonywanie przecinki krzewów, drzewostanów.
W sprawie odbycia wizji lokalnej proszę o kontakt z Magdaleną Bochowicz tel. 881926720
Przed przystąpieniem do wizji proszę o uzupełnienie i podpisanie umowy o poufności oraz przesłanie jej skanu do mnie na adres: agnieszka.wydra@animex.pl. Skan umowy znajduje się w załączeniu.
Po stronie usługodawcy:
-drobny sprzęt do wykonywania usługi - proszę o dołączenie wykazu jako załącznik do oferty;
-materiały higieniczne i środki czystości ( wykaz w załączeniu)
-badania, posiłki profilaktyczne
-odzież ochronna
Po stronie usługobiorcy:
-wykaz stosowanej chemii;
Wymagania ogólne:
Termin płatności, preferowana e-faktura, termin płatności 30 dni, liczony od momentu dostarczenia do Animex prawidłowo wystawionej faktury,
Data oczekiwanej realizacji od marzec 2026
Proszę o przedstawienie nowoczesnych rozwiązań w zakresie oszczędności mediów oraz systemu/aplikacji do kontroli, raportów.
Szczegółowy harmonogram mycia i dezynfekcji wraz z metrażem znajduje się w załączonym pliku XLS.
Proszę o załączenie oferty w pliku PDF z imieniem i nazwiskiem kupca prowadzącego- Agnieszka Wydra.
W ofercie należy uwzględnić:
- wartość usługi netto TOTAL ( w pliku xls podać wartości składowych);
-ilość osób do obsługi kontraktu w rozbiciu wg hierarchii;
-informację czy firma jest ZPCh;
-odpis PFRON nie pomniejszając wartości TOTAL w oczekiwanej wysokości 30% usług.
-warunki i termin płatności minimum 30 dni liczone od momentu prawidłowo wystawionej faktury;
Umowa z deklaracją stabilności cen na minimum 1 rok liczony od momentu podpisania obustronnie umowy.
W przypadku pytań:
- związanych z warunkami handlowymi Agnieszka Wydra- pytania należy kierować za pośrednictwem wiadomości na platformie zakupowej;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z centrum wsparcia klienta platformy zakupowej tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; e-mail: helpdesk@logintrade.net
Grupa Animex zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia;
- swobodnego wyboru oferty;
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Pozdrawiam
Agnieszka Wydra
Produkty
1. miesięczny koszt usługi sprzątania i obsługi szatni - 12 msc
2. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - sb- nd - 1 rbg.
3. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - tydzień roboczy - 1 rbg.
4. Usługa utrzymania terenu zewnętrznego - 12 msc
5. usługa sprzątania w budynku administracyjnym, produkcyjnym oraz technicznym - 12 msc
6. Odpis na PFRON - 12 msc
Time limit for receipt of tenders
Fri Jan 23 09:00:00 GMT 2026
Location
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
00-613 Warszawa
Category assortment
Cleaning services
Grounds maintenance
Crops
Plants
Agricultural, horticultural and livestock breeding equipment
Agricultural, horticultural and livestock breeding services
Grounds maintenance
Crops
Plants
Agricultural, horticultural and livestock breeding equipment
Agricultural, horticultural and livestock breeding services
Buyer details
Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951