Zapytanie ofertowe na nabycie elektrycznego wózka widłowego na potrzeby firmy MIP Piotr Żuk z siedzibą w Pasłęku do realizacji projektu pt. „Zwiększenie efektywności energetycznej firmy MIP Piotr Żuk poprzez modernizację infrastruktury“ realizowanego w ramach Osi priorytetowej FENG.03 Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki - Zazielenienie przedsiębiorstw, Działanie 3.01 - Kredyt Ekologiczny, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FENG.03.01-IP.03-0002/24 - Zwiększenie efektywności energetycznej firmy MIP Piotr Żuk poprzez modernizację infrastruktury.
1. Przedmiotem zamówienia jest na nabycie elektrycznego wózka widłowego na potrzeby firmy MIP Piotr Żuk z siedzibą w Pasłęku do realizacji projektu pt. „Zwiększenie efektywności energetycznej firmy MIP Piotr Żuk poprzez modernizację infrastruktury“ realizowanego w ramach Osi priorytetowej FENG.03 Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki - Zazielenienie przedsiębiorstw, Działanie 3.01 - Kredyt Ekologiczny, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Minimalne preferowane parametry zakupu:
- Akumulator litowo – jonowy 80 V,
-Pojemność akumulatora - 500-600 Ah czyli 40 kWh,
- Udźwig podstawowy - 3 500 kg,
- Udźwig podst. do wys. skoku - 4 000 mm,
- Nośność przy maksymalnym suwie - 2 220 kg,
- Karetka wideł - 6 rolek, szer. 1100 mm,
- Widły - długość 1200 mm.
SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE:
- wysokość podnoszenia - min 4 800mm,
- wysokość masztu w stanie złożonym max 2 300mm,
- maszt typu triplex,
- przesuw boczny z pozycjonerem wideł,
- pomiar obciążenia z dokładnością do 3% nośności nominalnej wózka,
- dwa silniki napędowe o mocy min 8 kW każdy,
- moc silnika podnoszenia min 20Kw,
- koła pełne super elastyczne,
- 3 tryby jazdy (tryb wolnej jazdy z prędkością do 8km/h, tryb szybkiej jazdy z prędkością do 20km/h, tryb oszczędzania energii),
- automatyczny hamulec postojowy,
- ogranicznik prędkości podczas skręcania,
- szerokość korytarza roboczego max 4200mm,
- zużycie energii max 7,5 kW/h wg EN 16796,
- pełna kabina operatora z ogrzewaniem,
- tylna szyba podgrzewana,
- fotel operatora z sztucznej skóry,
- kolorowy wyświetlacz,
- lusterko panoramiczne,
- system kamer 360 stopni z detekcją pieszych,
- sterowane mini dźwigniami,
- oświetlenie robocze LED,
- podsufitka z oświetleniem wewnętrznym,
- światło bezpieczeństwa safety light.
Zakup elektrycznego wózka widłowego z akumulatorem 40 kWh pozwoli zastąpić zużycie paliwa energią elektryczną, co znacząco obniża koszty eksploatacji i serwisu. Ładowanie wózka energią z fotowoltaiki zwiększy wykorzystanie własnej produkcji prądu, redukując pobór z sieci oraz emisje CO₂ związane z pracą transportu wewnętrznego.
Informacje dodatkowe:
1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia załadunek z miejsca wysyłki, transport, uruchomienie, montaż, przeprowadzenie prób testów, wymagane pozwolenia i inne czynności niezbędnych do uruchomienia Przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego przez pracowników Wykonawcy.
2. Dostawę i oddanie Przedmiotu zamówienia dokona Wykonawca w miejscu realizacji zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, tj. siedziba.
3. Koszty transportu i ubezpieczenia Przedmiotu zamówienia od wszelkich ryzyk, utraty i uszkodzenia w trakcie dostawy do miejsca realizacji obciążają Wykonawcę.
4. Przedmiot zamówienia będzie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich, nie będzie stanowił przedmiotu zabezpieczenia.
5. Wykonawca w trakcie odbioru Przedmiotu zamówienia dokona instruktażu obsługi Przedmiotu zamówienia dla co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi technicznej, prawidłowego wykorzystania i utrzymania Przedmiotu zamówienia.
6. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
7. Maksymalny czas reakcji serwisu wynosi 24 h - rozumiany jest jako czas przystąpienia do usunięcia usterki od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszenie Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godziny liczony od zgłoszenia usterki. Czas usunięcia przyczyny awarii to 2 dni robocze (nie uwzględniając czasu dostawy części zamiennych).
8. Wykonawca, zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z kryteriami zielonych zamówień publicznych (GPP), o których mowa w § 2 ust. 12 Umowy o dofinansowanie (o ile to możliwe), w celu ograniczenia negatywnego oddziaływania Przedmiotu zamówienia na środowisko naturalne.
9. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
10. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań.
11. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takim wypadku Oferent zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 5 – Parametry techniczne Przedmiotu zamówienia, w kolumnie „uwagi” zakresu równoważności. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
12. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub rozwiązania zaproponowane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy_stanowi kryterium oceny ofert
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: elbląski, Gmina: Pasłęk, Miejscowość: Pasłęk
FENG.03.01-IP.03-0002/24 - Zwiększenie efektywności energetycznej firmy MIP Piotr Żuk poprzez modernizację infrastruktury.
1. Przedmiotem zamówienia jest na nabycie elektrycznego wózka widłowego na potrzeby firmy MIP Piotr Żuk z siedzibą w Pasłęku do realizacji projektu pt. „Zwiększenie efektywności energetycznej firmy MIP Piotr Żuk poprzez modernizację infrastruktury“ realizowanego w ramach Osi priorytetowej FENG.03 Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki - Zazielenienie przedsiębiorstw, Działanie 3.01 - Kredyt Ekologiczny, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Minimalne preferowane parametry zakupu:
- Akumulator litowo – jonowy 80 V,
-Pojemność akumulatora - 500-600 Ah czyli 40 kWh,
- Udźwig podstawowy - 3 500 kg,
- Udźwig podst. do wys. skoku - 4 000 mm,
- Nośność przy maksymalnym suwie - 2 220 kg,
- Karetka wideł - 6 rolek, szer. 1100 mm,
- Widły - długość 1200 mm.
SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE:
- wysokość podnoszenia - min 4 800mm,
- wysokość masztu w stanie złożonym max 2 300mm,
- maszt typu triplex,
- przesuw boczny z pozycjonerem wideł,
- pomiar obciążenia z dokładnością do 3% nośności nominalnej wózka,
- dwa silniki napędowe o mocy min 8 kW każdy,
- moc silnika podnoszenia min 20Kw,
- koła pełne super elastyczne,
- 3 tryby jazdy (tryb wolnej jazdy z prędkością do 8km/h, tryb szybkiej jazdy z prędkością do 20km/h, tryb oszczędzania energii),
- automatyczny hamulec postojowy,
- ogranicznik prędkości podczas skręcania,
- szerokość korytarza roboczego max 4200mm,
- zużycie energii max 7,5 kW/h wg EN 16796,
- pełna kabina operatora z ogrzewaniem,
- tylna szyba podgrzewana,
- fotel operatora z sztucznej skóry,
- kolorowy wyświetlacz,
- lusterko panoramiczne,
- system kamer 360 stopni z detekcją pieszych,
- sterowane mini dźwigniami,
- oświetlenie robocze LED,
- podsufitka z oświetleniem wewnętrznym,
- światło bezpieczeństwa safety light.
Zakup elektrycznego wózka widłowego z akumulatorem 40 kWh pozwoli zastąpić zużycie paliwa energią elektryczną, co znacząco obniża koszty eksploatacji i serwisu. Ładowanie wózka energią z fotowoltaiki zwiększy wykorzystanie własnej produkcji prądu, redukując pobór z sieci oraz emisje CO₂ związane z pracą transportu wewnętrznego.
Informacje dodatkowe:
1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia załadunek z miejsca wysyłki, transport, uruchomienie, montaż, przeprowadzenie prób testów, wymagane pozwolenia i inne czynności niezbędnych do uruchomienia Przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego przez pracowników Wykonawcy.
2. Dostawę i oddanie Przedmiotu zamówienia dokona Wykonawca w miejscu realizacji zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, tj. siedziba.
3. Koszty transportu i ubezpieczenia Przedmiotu zamówienia od wszelkich ryzyk, utraty i uszkodzenia w trakcie dostawy do miejsca realizacji obciążają Wykonawcę.
4. Przedmiot zamówienia będzie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich, nie będzie stanowił przedmiotu zabezpieczenia.
5. Wykonawca w trakcie odbioru Przedmiotu zamówienia dokona instruktażu obsługi Przedmiotu zamówienia dla co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi technicznej, prawidłowego wykorzystania i utrzymania Przedmiotu zamówienia.
6. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
7. Maksymalny czas reakcji serwisu wynosi 24 h - rozumiany jest jako czas przystąpienia do usunięcia usterki od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszenie Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godziny liczony od zgłoszenia usterki. Czas usunięcia przyczyny awarii to 2 dni robocze (nie uwzględniając czasu dostawy części zamiennych).
8. Wykonawca, zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z kryteriami zielonych zamówień publicznych (GPP), o których mowa w § 2 ust. 12 Umowy o dofinansowanie (o ile to możliwe), w celu ograniczenia negatywnego oddziaływania Przedmiotu zamówienia na środowisko naturalne.
9. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
10. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań.
11. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takim wypadku Oferent zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 5 – Parametry techniczne Przedmiotu zamówienia, w kolumnie „uwagi” zakresu równoważności. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
12. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub rozwiązania zaproponowane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy_stanowi kryterium oceny ofert
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: elbląski, Gmina: Pasłęk, Miejscowość: Pasłęk
Time limit for receipt of tenders
2025-12-31 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: elbląski, Gmina: Pasłęk, Miejscowość: Pasłęk
Category assortment
Other
Production machinery and parts
Internal transport systems, parts, maintenance and repair
Production machinery and parts
Internal transport systems, parts, maintenance and repair
Buyer details
MIP Piotr Żuk
Sprzymierzonych 14E
14-400 Pasłęk
Województwo: warmińsko-mazurskie
Kraj: Polska
NIP: 5782747619
Sprzymierzonych 14E
14-400 Pasłęk
Województwo: warmińsko-mazurskie
Kraj: Polska
NIP: 5782747619