Kopia „Zintegrowane Centrum Opieki I Teleopieki w Metropolii Poznań” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FEWP.06.14-IZ.00-0001/25 - Zintegrowane Centrum Opieki i Teleopieki w Matrrpolii Poznań

Gmina Murowana Goślina/Ośrodek Pomocy Społecznej, zwany dalej Zamawiającym w związku z realizowanym projektem pod nazwą ”Zintegrowane Centrum Opieki i Teleopieki”, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotówkach kwoty 130 000, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‒ Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.)
GMINA Murowana Goślina/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Murowanej Goślinie,ul. Dworcowa 10, 62-095 Murowana Goślina,telefon +48 61 8122231
ops@ops.murowana-goslina.pl ,
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 20 szt. opasek bezpieczeństwa (opasek na rękę) wraz z abonamentem, połączonych z usługą operatora pomocy umożliwiającego w nagłej sytuacji połączenie ze stale gotową do interwencji centralą (Centrum Teleopieki). W ramach przedmiotu zamówienia realizowana będzie także usługa abonamentowa na okres od dnia podpisania Umowy do dnia 31 grudnia 2028 roku.
Zamawiający wymaga, aby opaska bezpieczeństwa była bezpiecznym wyrobem medycznym, wyposażonym w następujące funkcje:
1) detektor/sygnalizator upadku – opaska powinna wysyłać automatycznie powiadomienie alarmowe do opiekuna, na platformę, wraz z linkiem geolokalizacyjnym oraz inicjować połączenie głosowe,
2) lokalizator GPS,
3) duży przycisk bezpieczeństwa – sygnał SOS - dostosowany do seniorów niedowidzących i niewidomych,
4) czujnik zdjęcia opaski,
5) dwustronną komunikację głosową umożliwiającą całodobowy bezpośredni kontakt z ratownikiem medycznym/opiekunami pracującymi w Telecentrum Wykonawcy, wraz z zapewnieniem odpowiednich kart SIM,
6) pomiar parametrów życiowych tętna i saturacji,
7) komunikaty głosowe lub dźwiękowe wspierające obsługę urządzenia m.in. komunikat o uruchomieniu opaski, rozładowaniu opaski, naładowaniu opaski,
8) przypomnienie o zażyciu leków,
9) monitoring zużycia baterii,
10) funkcje umożliwiające monitorowanie czasu realizowanej opieki przez osoby świadczące usługi opiekuńcze lub pomoc sąsiedzką,
11) wodoodporność,
12) możliwość regulacji długości paska.
Opaska powinna być dostosowana do obsługi przez osoby starsze – tj. być jak najprostsza w obsłudze. Wykonawca zapewni do każdej opaski kartę SIM, odpowiedni dla urządzenia abonament telekomunikacyjny u operatora, który ma najlepszy zasięg w danej lokalizacji. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie lokalizacje po podpisaniu umowy. Abonament musi zostać zapewniony na okres od dostarczenia urządzenia do Zamawiającego do końca realizacji umowy. Wykonawca ponosi koszty ew. opłaty aktywacyjnej. Opaski muszą posiadać na wyposażeniu odpowiednie ładowarki (najlepiej do ładowania indukcyjnego z uwagi na jego prostotę) wraz z kablem zasilającym. Częstotliwość ładowania akumulatora – nie częściej niż co 2 dni.
Świadczenie usługi teleopieki w ramach abonamentu, polegające na:
1) wykonawca przed rozpoczęciem świadczenia usługi teleopieki sprawdzi prawidłowość działania urządzeń poprzez wykonanie testu łączności z podopiecznymi,
2) dostęp do dedykowanej bezpłatnej aplikacji mobilnej dla Użytkowników i ich opiekunów,
3) możliwość zdalnej aktualizacji danych Użytkownika w systemie wykonawcy, zdalną aktualizację oprogramowania Opasek oraz możliwość zdalnej regulacji głośności opasek,
4) sprawowanie przez centrum monitoringu całodobowej (24h) opieki domowej dla uczestników projektu,
5) zapewnienie całodobowego dyżuru dyspozytora (ratownika medycznego lub pielęgniarki) w centrum teleopieki 24 h/7 dni/365 dni w roku,
6) utrzymanie w gotowości centrum monitoringu w okresie trwania umowy poprzez zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, gwarantujące ciągłość świadczenia usługi w trybie 24 h/7 dni/365 dni w roku. Centrum powinno być wyposażone w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS i upadków przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy i przyzywanie natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału,
7) kontakcie z podanym przez użytkownika numerem telefonu w razie wystąpienia sygnału SOS, celem jego weryfikacji,
8) w sytuacji awaryjnej, wezwaniu przez ratownika karetki pogotowia ratunkowego i/lub innych służb),
9) telefonicznym nadzorowaniu przebiegu sytuacji nadzwyczajnej od chwili uzyskania sygnału o uruchomieniu alarmu do momentu przybycia wezwanych osób/służb oraz telefonicznym udziale wsparcia udzielonemu klientowi, aż do przybycia ww. osób lub służb.
W ramach usługi teleopieki– wykonawca zapewni świadczenie usługi polegającej na: całodobowej gotowości w trybie 24 h/7 dni, w tym święta, telecentrum do świadczenia usługi tj. przyjmowania zgłoszeń dot. upadku i SOS od użytkowników oraz podjęcia odpowiedniej reakcji, dostęp do systemu zarządzania teleopieką w gminie, wsparcie techniczne, comiesięczny abonament telefoniczny, dostęp do aplikacji mobilnej dla użytkowników.
Po zarejestrowaniu zdarzenia lub przyjęciu zgłoszenia dyspozytor centrum (ratownik medyczny, opiekun medyczny lub pielęgniarka) podejmuje decyzję o sposobie udzielenia pomocy danemu użytkownikowi.
Dodatkowe wymagania:
1) Wykonawca zapewni: a) szkolenie dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej oraz użytkowników opasek w ramach abonamentu w zakresie umiejętności koniecznych dla prawidłowej realizacji usługi (w tym w zakresie obsługi i działania sprzętu). b) wsparcie techniczne przez cały okres świadczenia usługi (helpdesk)
2) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, bezpieczny. Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu dostawy, aby nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia jakości w czasie transportu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie wynikłe w trakcie transportu uszkodzenia przedmiotu dostawy.
3) Wykonawca zapewnia bezawaryjne działanie urządzenia, a w razie konieczności – obsługę gwarancyjną dostarczonego sprzętu oraz zapewnia sprzętu zastępczego dla zachowania ciągłości usługi w okresie trwania umowy. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana Opaski podstawowej w ramach gwarancji potrwa dłużej niż trzy dni robocze wykonawca zobowiązany jest zapewnić użytkownikowi na czas wymiany/naprawy inną Opaskę zastępczą o nie gorszych parametrach aby zapewnić ciągłość świadczenia usługi teleopieki.
4) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim, dokumenty gwarancyjne i wszelkie inne dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia przed podpisaniem protokołu odbioru. Za termin realizacji dostawy uznany będzie dzień, w którym zostanie dostarczona opaska do Zamawiającego.
5) Wykonawca jest zobowiązany do comiesięcznego przedkładania Zamawiającemu, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym, raportu ze świadczenia Usług Teleopieki. Raport powinien zawierać informacje o ilości seniorów i rodzaju podjętych działań, w tym ilości wywołanych sygnałów za pomocą przycisku alarmowego i rodzaju podjętej interwencji w przypadku wywołania alarmu, a ponadto udostępni inne dane statystyczne na wezwanie Zamawiającego.
4. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Kompletną dokumentację oferty należy złożyć za pośrednictwem bazy konkurencyjności w terminie do dnia 6 stycznia 2026 r.do godziny 23:59:59.
Termin uważa się za zachowany w przypadku doręczenia dokumentacji oferty najpóźniej w w/w terminie. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy na podstawie wpisu do KRS, CEIDG lub udzielonego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi zawierać uprawnienia przysługujące osobie umocowanej.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z dostawą oraz świadczeniem usług i obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia.
Ogłoszenie ofertowe zamieszczono również na stronach:
1) https://bip.opsmurowanagoslina.pl,
2) https://murowana-goslina.naszops.pl/
5. TERMIN REALIZACJI UMOWY:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2028 roku. Opaski należy dostarczyć w ciągu 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

Osoba do kontaktu z Wykonawcą;
Magdalena Olejniczak, tel. 61 8122 -231 wew. 28,
e-mail: m.olejniczak@ops.murowana-goslina.pl

Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: poznański, Gmina: Murowana Goślina, Miejscowość: Murowana Goślina

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2026-01-06 22:59:59.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: poznański, Gmina: Murowana Goślina, Miejscowość: Murowana Goślina

Category assortment

Other
Medical services

Buyer details

Ośrodek Pomocy Społecznej
Dworcowa 10
62-095 Murowana Goślina
Województwo: wielkopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7772274988

Contact details