Kampania informacyjno-promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Notice description
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Stworzenie strategii komunikacji dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
2. Pozycjonowanie strony internetowej Zamawiającego
3. Płatne działania promocyjne w Internecie: Kampania Google Ads
4. Płatne działania promocyjne w Internecie: wysokozasięgowa kampania promocyjna w mediach
społecznościowych
5. Działania informacyjno-promocyjne w mediach o tematyce edukacyjnej i studenckiej
6. Działania uzupełniające
7. Badanie oceny skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
8. Stworzenie zestawu rekomendacji do budowania komunikacji SGGW w kolejnych latach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
1. Stworzenie strategii komunikacji dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
2. Pozycjonowanie strony internetowej Zamawiającego
3. Płatne działania promocyjne w Internecie: Kampania Google Ads
4. Płatne działania promocyjne w Internecie: wysokozasięgowa kampania promocyjna w mediach
społecznościowych
5. Działania informacyjno-promocyjne w mediach o tematyce edukacyjnej i studenckiej
6. Działania uzupełniające
7. Badanie oceny skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
8. Stworzenie zestawu rekomendacji do budowania komunikacji SGGW w kolejnych latach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
Time limit for receipt of tenders
Tue Jan 27 10:00:00 GMT 2026
Location
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
02-787 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
Category assortment
Marketing and PR services
Buyer details
SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska