Podróże w czasie i przestrzeni. Opracowanie trzech przygodowych gier edukacyjnych z historycznym tłem kulturowym.

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FERS.01.04-IP.05-0005/25 - Podróże w czasie i przestrzeni. Opracowanie trzech przygodowych gier edukacyjnych z historycznym tłem kulturowym.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dzieła w charakterze Programisty Juniora-2 w ramach projektu „Podróże w czasie i przestrzeni. Opracowanie trzech przygodowych gier edukacyjnych z historycznym tłem kulturowym”, realizowanego w ramach Działania 01.04 FERS. Osoba wykonująca zamówienie odpowiada za projektowanie, implementację i optymalizację technicznych modułów oprogramowania oraz narzędzi developerskich, w tym systemu misji, dialogów, zapisu stanu gry, telemetrii edukacyjnej i pipeline’u automatyzacji, a także za przygotowanie paczek dystrybucyjnych i poprawek powdrożeniowych dla trzech gier edukacyjnych. Prace realizowane będą zgodnie z wnioskiem projektowym w okresie 26 miesięcy, na podstawie umowy o dzieło. Wykonanie dzieła będzie podzielone na etapy odpowiadające poszczególnym zadaniom opisanym w liście etapów poniżej. Za każdy etap Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne, proporcjonalne do stopnia realizacji dzieła w danym miesiącu. Postęp prac będzie potwierdzany protokołem odbioru częściowego, stanowiącym podstawę do wystawienia rachunku.
2. Lista przykładowych etapów dzieła (zadań Wykonawcy):
a) Implementacja podstawowych systemów gry (Vertical Slice) – stworzenie bazowych modułów kodu, w tym systemu misji i dialogów, minimalnej telemetrii edukacyjnej oraz prototypu wewnętrznego edytora treści w formie pluginu do Unreal Engine, umożliwiającego pracę zespołu projektowego nad trzema grami edukacyjnymi.
b) Rozwój kodu i integracja treści (Beta) – opracowanie systemu zapisu stanu gry (checkpointy, auto-save), integracja treści i zasobów (poziomy, NPC, dialogi) oraz przygotowanie narzędzi automatyzacji pipeline’u i materiałów publikacyjnych.
c) Finalizacja techniczna i testy (Gold) – optymalizacja kodu (streaming, garbage collection, zarządzanie tickami) oraz przygotowanie automatycznych testów funkcjonalnych, smoke i regresyjnych dla finalnych buildów gier.
d) Paczki dystrybucyjne i poprawki T+30 – stworzenie paczek instalacyjnych i dystrybucyjnych (ZPE, Steam), checklist publikacyjnych oraz jednorazowego pakietu poprawek T+30 zawierającego hot-fixy po premierze gier.
Pełna lista etapów dzieła zostanie określona w umowie o dzieło z wybranym Wykonawcą.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA i PŁATNOŚĆ
1. Osoba zostanie zatrudniona na umowę cywilnoprawną na 26 miesięcy.
2. Terminem początkowym jest termin podpisania umowy, a terminem kończącym jest termin dokonania odbioru, w którym przedmiot zamówienia będzie w pełni gotowy.
3. Płatności za wykonane dzieło będzie następować po podpisaniu protokołu odbioru. Zadania rozliczane będą w trybie miesięcznym.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: pomorskie, Powiat: Gdynia, Gmina: Gdynia, Miejscowość: Gdynia

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-12-29 22:59:59.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: pomorskie, Powiat: Gdynia, Gmina: Gdynia, Miejscowość: Gdynia

Category assortment

Software development

Buyer details

Chronospace Sp. z o.o.
Aleja Niepodległości 807A
81-810 Sopot
Województwo: pomorskie
Kraj: Polska
NIP: 5842788712

Contact details