ZAPYTANIE OFERTOWE nr. Breeze/2/2025
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEWM.01.02-IP.02-0072/24 - System magazynowania energii słonecznej dołączany po stronie DC istniejącej instalacji umożliwiający rozwój systemu PV oraz magazynu energii bez konieczności rozbudowy przyłącza
I. TYTUŁ/NUMER ZAPYTANIA OFERTOWEGO
ZAPYTANIE OFERTOWE nr. Breeze/2/2025
II. INFORMACJA O ZAMÓWIENIU
W związku z realizacją projektu pn. „System magazynowania energii słonecznej dołączany po stronie DC istniejącej instalacji umożliwiający rozwój systemu PV oraz magazynu energii bez konieczności rozbudowy przyłącza”, w ramach w ramach Priorytetu 1 Gospodarka Działania 1.2 Działalność B+R+I przedsiębiorstw (typ 3 projektu: działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw w obszarach zielonej gospodarki, w tym gospodarki o obiegu zamkniętym programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 współfinansowanego ze środków UE, Breeze Energies Sp. z o. o., ogłasza postępowanie na wybór Wykonawcy, który dostarczy:
III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie udzielane będzie w trybie postępowania ofertowego (zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027).
IV. NAZWA ADRES I DANE ZAMAWIAJĄCEGO
Breeze Energies Sp. z o. o ul. Wielkanocna 6/39 19-300 Ełk. NIP 8481873644
V. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Zestaw komputerowy – 6 kompletów (dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje się w załączniku Zapytanie ofertowe, punkt V)
2. Oscyloskopy cyfrowe – 2 sztuki (dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje się w załączniku Zapytanie ofertowe, punkt V)
3. Falowniki on-grid – 7 sztuk (dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje się w załączniku Zapytanie ofertowe, punkt V)
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 14 dni od dnia zawarcia umowy
VII. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
1. Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczek. Płatność nastąpi po odbiorze, na podstawie podpisanego protokołu odbioru i prawidłowo wystawionej faktury, w terminie max 7 dni od jej otrzymania.
2. Dostawę przedmiotu zamówienia, wolnego od wad prawnych i fizycznych (nie będzie naruszać żadnych praw w szczególności praw własności intelektualnej osób trzecich oraz nie będzie obciążony żadnymi prawami osób trzecich) przedmiotu zamówienia zgodnie z specyfikacją techniczną, do miejsca realizacji projektu: Breeze Energies Sp. z o. o ul. Wielkanocna 6/39 19-300 Ełk. NIP 8481873644
3. Sprzedający zapewni minimum 12 miesięcy gwarancji.
4. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznoużytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. terminowego i starannego wykonania zamówienia
b. posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia
c. przekazania Zamawiającemu przedmiotów zamówienia wraz z protokołem odbioru, wskazującym na prawidłowe wykonanie zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia:
a. był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń
b. był bez śladów eksploatacji
c. nie był przedmiotem praw osób trzecich
d. był kompletny i gotowy do użytkowania
e. spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa lub/i certyfikaty lub/i atesty lub/i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim
7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
a. Zapewni rozładunek, wniesienie, podłączenie, instalację i pierwsze uruchomienie urządzenia w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po stronie zamawiającego.
VIII. NAZWA I KODY OKREŚLONE WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ (CPV)
o 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
o 38342000-4 Oscyloskopy
o 31155000-7 Falowniki
IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem Bazy konkurencyjności (BK2021) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/, w terminie do dnia 30.12.2025 r.
Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.12.2025 r.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Imię i nazwisko: Maciej Wieczorek
E-mail: maciej.wieczorek@breeze-energies.com
Telefon: 694 394 912
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: ełcki, Gmina: Ełk, Miejscowość: Ełk
FEWM.01.02-IP.02-0072/24 - System magazynowania energii słonecznej dołączany po stronie DC istniejącej instalacji umożliwiający rozwój systemu PV oraz magazynu energii bez konieczności rozbudowy przyłącza
I. TYTUŁ/NUMER ZAPYTANIA OFERTOWEGO
ZAPYTANIE OFERTOWE nr. Breeze/2/2025
II. INFORMACJA O ZAMÓWIENIU
W związku z realizacją projektu pn. „System magazynowania energii słonecznej dołączany po stronie DC istniejącej instalacji umożliwiający rozwój systemu PV oraz magazynu energii bez konieczności rozbudowy przyłącza”, w ramach w ramach Priorytetu 1 Gospodarka Działania 1.2 Działalność B+R+I przedsiębiorstw (typ 3 projektu: działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw w obszarach zielonej gospodarki, w tym gospodarki o obiegu zamkniętym programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 współfinansowanego ze środków UE, Breeze Energies Sp. z o. o., ogłasza postępowanie na wybór Wykonawcy, który dostarczy:
III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie udzielane będzie w trybie postępowania ofertowego (zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027).
IV. NAZWA ADRES I DANE ZAMAWIAJĄCEGO
Breeze Energies Sp. z o. o ul. Wielkanocna 6/39 19-300 Ełk. NIP 8481873644
V. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Zestaw komputerowy – 6 kompletów (dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje się w załączniku Zapytanie ofertowe, punkt V)
2. Oscyloskopy cyfrowe – 2 sztuki (dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje się w załączniku Zapytanie ofertowe, punkt V)
3. Falowniki on-grid – 7 sztuk (dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje się w załączniku Zapytanie ofertowe, punkt V)
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 14 dni od dnia zawarcia umowy
VII. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
1. Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczek. Płatność nastąpi po odbiorze, na podstawie podpisanego protokołu odbioru i prawidłowo wystawionej faktury, w terminie max 7 dni od jej otrzymania.
2. Dostawę przedmiotu zamówienia, wolnego od wad prawnych i fizycznych (nie będzie naruszać żadnych praw w szczególności praw własności intelektualnej osób trzecich oraz nie będzie obciążony żadnymi prawami osób trzecich) przedmiotu zamówienia zgodnie z specyfikacją techniczną, do miejsca realizacji projektu: Breeze Energies Sp. z o. o ul. Wielkanocna 6/39 19-300 Ełk. NIP 8481873644
3. Sprzedający zapewni minimum 12 miesięcy gwarancji.
4. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznoużytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. terminowego i starannego wykonania zamówienia
b. posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia
c. przekazania Zamawiającemu przedmiotów zamówienia wraz z protokołem odbioru, wskazującym na prawidłowe wykonanie zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia:
a. był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń
b. był bez śladów eksploatacji
c. nie był przedmiotem praw osób trzecich
d. był kompletny i gotowy do użytkowania
e. spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa lub/i certyfikaty lub/i atesty lub/i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim
7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
a. Zapewni rozładunek, wniesienie, podłączenie, instalację i pierwsze uruchomienie urządzenia w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po stronie zamawiającego.
VIII. NAZWA I KODY OKREŚLONE WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ (CPV)
o 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
o 38342000-4 Oscyloskopy
o 31155000-7 Falowniki
IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem Bazy konkurencyjności (BK2021) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/, w terminie do dnia 30.12.2025 r.
Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.12.2025 r.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Imię i nazwisko: Maciej Wieczorek
E-mail: maciej.wieczorek@breeze-energies.com
Telefon: 694 394 912
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: ełcki, Gmina: Ełk, Miejscowość: Ełk
Time limit for receipt of tenders
2025-12-30 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: ełcki, Gmina: Ełk, Miejscowość: Ełk
Category assortment
Electrical power equipment
Measuring equipment and monitoring systems
Hardware, parts and accessories
Measuring equipment and monitoring systems
Hardware, parts and accessories
Buyer details
Breeze Energies Sp. z o.o.
Wielkanocna 6/39
19-300 Ełk
Województwo: warmińsko-mazurskie
Kraj: Polska
NIP: 8481873644
Wielkanocna 6/39
19-300 Ełk
Województwo: warmińsko-mazurskie
Kraj: Polska
NIP: 8481873644