Zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni w podziale na 11 części: Część 1 – Zamrażarka – 3 szt. Część 2 – Lodówka - 1 szt. Część 3 – Zamrażarka - 1 szt. Część 4 – Zmywarka - 1 szt. Część 5 – Piekarnik – 1 szt. Część 6 – Ekspres do kawy 1 szt. kolbowy młynek do kawy w zestawie Część 7 – Blender 1 szt. Część 8 – Dozownik gorącej wody 2 szt. Część 9 – Kostkarka do lodu 1 szt. Część 10 – Maszyna do lodów 1 szt. Część 11 – Gofrownica 1 szt.

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FESL.10.03-IP.01-01G5/23 - „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.”

Część 1

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 1 – Zamrażarka – 3 szt.
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
zamrażarka – 3 szt. Dostawa, montaż, uruchomienie, szkolenie użytkownika – 3 osoby;
• zamrażarka z uszczelką magnetyczną do zastosowań gastronomicznych zakres temperatur mrożenia minimum do -26oC - zamrażarka półkowa (stojąca) – 2 szt. Parametry techniczne zamrażarki (dotyczą jednej szt.) (dopuszczalna tolerancja wymiarów ± 50 mm)
- drzwi pełne
- uszczelka magnetyczna
- wymiary: wys.1700-2000mm, szer. 550-750 mm, głębokość 550-800 mm
- zużycie energii w ciągu 365 dni – nie większe niż 976KWh
- alarm temperatury (wbudowany alarm temperatury informujący o odchyleniach powyżej lub poniżej progu alarmowego)
- poziom hałasu nie większy niż 54dB
- pojemność nie mniejsza niż 300l
- kolor biały (dopuszczalny inox)
- zakres temperatur -9 oC do -26 oC
- napięcie pracy 220-240V
- zamykana na klucz
- max. obciążenie półki minimum 45kg
- czynnik chłodniczy R290
- rozmrażanie ręczne

• zamrażarka do zastosowań gastronomicznych typu stół mroźniczy – 1 szt.
(dopuszczalna tolerancja wymiarów ± 50 mm)
- drzwi pełne, dwudrzwiowa
- wymiary: wys.800-900mm, szer. 1100-1400 mm, głębokość 600 mm
- klasa klimatyczna: 4
- pojemność komory nie mniejsza niż 200l, max pojemność 250 l
- kolor inox
- zakres temperatur -od-12 do-22
- napięcie pracy 220-240V
- max. obciążenie półki minimum 15 kg
- czynnik chłodniczy R234a
- rozmrażanie ręczne
- agregat wewnętrzny boczny
- Cyfrowy wyświetlacz, elektroniczny termostat
- Automatyczne odparowanie skroplin
- Bezproblemowa praca urządzenia do temp. Otoczenia +38°C
- Samozamykające się drzwi
- Min. 4 regulowane nóżki ze stali nierdzewnej
- W zestawie po 1 półce na drzwi wraz z zawiasami umożliwiającymi wysunięcie półki
- Obudowa wewnętrzna i zewnętrzna z wysokogatunkowej stali nierdzewnej ( tylna ściana dopuszczalna ze stali galwanizowanej)
- Grubość izolacji minimum 50 mm

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.
Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 2

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 2 – Lodówka - 1 szt.
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
- lodówka 1 szt zakres temperatur minimalny od 2 do 9 stopni do zastosowań gastronomicznych typu stół chłodniczy 2-drzwiowy przeznaczony do blach piekarniczych 600/400
- Podblatowa, piekarnicza 1400/800
- Bez blatu
- Do zabudowy
- 2 drzwiowa
- Z wbudowanym agregatem bocznym
- Wymiar tacek 600x400 mm
- Napięcie zasilania 230V
- automatyczne odszranianie i odparowanie kondensatu
- elektroniczny sterownik
- Czynnik chłodniczy: R290.
- Wykonana ze stali nierdzewnej.
- W komplecie: minimum 6 par prowadnic
- Pojemność brutto: minimum 360 litrów
- Głębokość: minimum 800 mm
- Urządzenie przeznaczone do pracy w temperaturze min +40 st C oraz wilgotności max 40%

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.
Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 3

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 3 – Zamrażarka - 1 szt.
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
zamrażarka 1 szt uszczelka magnetyczna do zastosowań gastronomicznych zakres temp mrożenia min do -22 stopni – typu Stół mroźniczy wyposażony w agregat boczny
- Zakres temp mrożenia minimalny od -12 do -22 stopni
- Wbudowany agregat
- 2 drzwiowa
- Blat ze stali nierdzewnej
- Wymiar długość minimum 1200 maximum 1400
- Szerokość od 600-700
- Grubość izolacji minimum 50 mm
- Cyfrowy wyświetlacz,
- elektroniczny termostat
- Automatyczne odparowanie skroplin
- Czynnik chłodzący: R134a
- klasa klimatyczna: 4
- Bezproblemowa praca urządzenia do temp. otoczenia +38°C
- Samozamykające się drzwi
- Wygodny uchwyt do otwierania drzwi
- 4 regulowane nóżki ze stali nierdzewnej
- W zestawie po 1 półce na drzwi o maks. nośności ok. 15 kg
- Pojemność komory: minimum 200 l

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.
Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 4

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 4 – Zmywarka - 1 szt.
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
zmywarka 1 szt wykonana ze stali nierdzewnej funkcja wyparzania dozownik płynu myjącego i nabłyszczającego
- zmywarka podblatowa
- Zmywarka gastronomiczna do naczyń z funkcją wyparzania przeznaczona do mycia szkła, talerzy i sztućców.
- Wymagania minimalne: elektroniczny wyświetlacz pokazujący etap pracy,
- minimum 4 programy mycia z możliwością edycji,
- zasilanie 400V
- moc minimum 6kW
- dwupłaszczowa obudowa w całości tłoczona,
- dozownik płynu myjącego i nabłyszczającego elektroniczny
- Prześwit umożliwiający mycie talerzy o maksymalnej średnicy 35 cm.
- Przy zastosowaniu odpowiedniego kosza możliwość mycia pojemników GN.
- Mycie naczyń w temperaturze około 60ºC (maksymalna temperatura 65oC), natomiast wyparzanie – w temperaturze do 92ºC.
- Panel sterowania daje możliwość ustawienia funkcji:
• Wybór języka komunikatów na wyświetlaczu.
• Wyświetlanie temperatury pracy zmywarki.
- Możliwość aktywacji sygnału dźwiękowego po zakończeniu cyklu mycia. Możliwość ustawienia automatycznego zmywania po zamknięciu drzwi. Wyświetlanie sumy wszystkich cykli mycia zmywarki.
- Minimalne czasy cykli (+/- 60 s):
• 1. czas cyklu: 60-540 s
• 2. czas cyklu: 0-540 s
• 3. czas cyklu: 60-540 s
• 4. czas cyklu: 60-720 s (intensywny)
- ustawienia wymuszenia częstotliwości wymiany wody po określonej liczbie cykli
- Funkcja komory mycia i bojlera - gwarantuje mycie w ustawionej temperaturze (cykl nie rozpocznie się, jeśli temperatura wody w zbiorniku/bojlerze jest poniżej ustawionej wartości).
- Funkcja samoczyszczenia - automatyczne czyszczenie komory mycia na koniec dnia po całkowitym opróżnieniu za pomocą gorącej wody z bojlera.
- SoftStart - łagodny start dysz myjących, które nie rotują od razu z maksymalną prędkością, zabezpiecza szkło przed uszkodzeniem. Pompa odpływu zamontowana w zmywarce umożliwiająca jej użytkowanie w zmywalni, gdzie odpływ wody umieszczony jest powyżej podłogi.

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.

Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 5

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 5 – Piekarnik – 1 szt.
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
piekarnik 1 szt obudowa ze stali nierdzewnej funkcją naparowania typu piec konwekcyjno-parowy piekarniczy
- moc całkowita minimum 8kW
- napięcie 380-415V
- pojemność minimum 5 tac 600x400mm
- minimalna odległość między tacami 8cm
- minimalny zakres temperatur :
• Konwekcja 50-265°C
• Para 50-120°C
• Cykl mieszany 50-250°C
- Timer minimum 0-540 minut
- ekran dotykowy
- dostęp do zapisanych przepisów
- minimum 300 przepisów w 8 korkach
- sonda rdzeniowa
- system automatycznego mycia z minimum 3 poziomami intensywności
- bezpośrednie parowanie
- niezbędne środki do rozruchu
- piec wraz z dedykowaną podstawą
- minimum ipx 4
- sterowanie za pomocą wyświetlacza o przekątnej minimum 7
- minimum 300 programów każdy minimum 8 kroków
- minimum 4 programy mycia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.
Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 6

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 6 – Ekspres do kawy 1 szt. kolbowy młynek do kawy w zestawie
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
ekspres do kawy 1 szt kolbowy młynek w zestawie
- dwukolbowy , dwugrupowy półautomatyczny ze stali nierdzewnej
- pojemność miedzianego bojlera minimum 9l
- dysza pary
- możliwość dozowania gorącej wody ( ujęcie gorącej wody z elektroniczną kontrolą i minimum dwoma programowalnymi dawkami np. do przygotowania herbaty
- funkcja preinfuzji dla porcji pojedynczej i podwójnej umożliwiająca wstępne nawilżenie zmielonej kawy przed właściwym parzeniem
- mikroprocesor z minimum pięcioma programowalnymi ustawieniami dla każdej grupy
- pneumatyczny tamper w grupie zaparzającej
- automatyczny system spieniania mleka
- przyłącze prądu 400V
- możliwość spieniania mleka automatycznie lub manualnie, automatyczny system spieniania mleka powinien posiadać dwa oddzielne przyciski do przygotowania spienionego mleka w różnych konsystencjach.
- konfiguracja ekspresu wraz z szkoleniem
Młynek do kawy przeznaczony do profesjonalnego użytku w gastronomii.
- Zasilany prądem jednofazowym o napięciu 230 V i częstotliwości 50 Hz.
- Całkowita moc urządzenia minimum 0,30 kW.
- Wyposażony w żarna płaskie o średnicy 64 mm, charakteryzujące się żywotnością wynoszącą do 33 godzin lub około 400 kg zmielonej kawy.
- Młynek musi posiadać mikrometryczną, bezstopniową regulację stopnia zmielenia, co pozwala na precyzyjne dostosowanie grubości mielenia do różnych metod parzenia kawy.
- Obroty silnika 1350 obr./min przy częstotliwości 50 Hz oraz 1550 obr./min przy 60 Hz.
- Młynek musi posiadać zbiornik na kawę ziarnistą o pojemności minimum 1,4 kg.
- Obudowa młynka w kolorze czarnym.

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.

Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 7

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 7 – Blender 1 szt.

Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
blender 1 szt.
- wyświetlacz led
- pojemność minimum 2l
- możliwość regulacji obrotów automatyczne zapamiętywanie ostatniego programu
- nóż ze stali nierdzewnej

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.
Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 8

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 8 – Dozownik gorącej wody 2 szt.
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
dozownik gorącej wody 2 szt temperatura wody 70-100 stopni obudowa metalowa przyłącze wody pitnej wydajność minimum 30l/h
- dozownik do gorącej wody typu warnik
- przyłącze wody lub wlew wody od góry
- wydajność minimum 30l/h
- materiał stal nierdzewna
- napięcie 230V
- termostat
- zabezpieczenie przed przegrzaniem
- wskaźnik poziomu wody

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.
Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 9

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 9 – Kostkarka do lodu 1 szt.
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
kostkarka do lodu -1 szt. obudowa metalowa wydajność 24kg/24h
- wydajność od 15 do 24kg w 24 godziny
- kostkarka do lodu chłodzona powietrzem
- obudowa ze stali nierdzewnej.
- produkcja kostek lodu odbywa się metodą natryskową, co pozwala tworzyć krystalicznie czyste kostki lodu
- kostkarka może pracować w temperaturze do +43oC

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.

Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 10

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 10 – Maszyna do lodów 1 szt.
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
maszyna do lodów 1 szt typ lodów: włoskie minimalna wydajność 22l/h
- zasilanie 230 V
- obudowa ze stali nierdzewnej
- minimum 2 smaki + mix
- moc minimum 1500W
- minimalna wydajność 22l/h

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.

Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Część 11

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest zakup wyposażenia Sali sprzedaży oraz zakup wyposażenia kawiarni.
Część 11 – Gofrownica 1 szt.
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
gofrownica - 1 szt.
- płynna regulacja temperatury do 500 stopni, do zastosowania przemysłowego
- płynna regulacja temperatury do 300 stopni
- forma na minimum 2 gofry
- timer do 5min
- wymiary gofra minimum 100 x 165 mm
- moc minimum 1450W

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe urządzeń oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne;
- certyfikaty wymagane dla wszystkich urządzeń;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika;
- deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich urządzeń składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy (dwanaście miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
e) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
f) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń oraz dokumenty na ich potwierdzenie (np. karty katalogowe). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 3/12/2025.

Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2026-01-12 22:59:59.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Category assortment

Small household appliances
Large household appliances
Kitchen accessories
Cooling and heating devices
Furniture
Other furnishings

Buyer details

Karpińska i Wspólnicy Spółka Jawna
Nowozachęty 10
41-407 Imielin
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
NIP: 2220042527

Contact details