Zastępstwo Inwestorskie dla zadania: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ulicy Mickiewicza 13 w Olsztynie poprzez remont

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FEWM.12.01-IZ.00-0000/26 - Zastępstwo Inwestorskie dla zadania: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ulicy Mickiewicza 13 w Olsztynie poprzez remont

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór firmy świadczącej usługę „Zastępstwa Inwestorskiego dla zadania: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ulicy Mickiewicza 13 w Olsztynie poprzez remont” w zakresie:

1. PRZED PODPISANIEM UMOWY O DOFINANSOWANIE Z IZ
1.1. Przygotowanie i obsługa wniosku o dofinansowanie
1.1.1. Analiza dokumentacji Zamawiającego pod kątem braków formalnych i technicznych uniemożliwiających uczestnictwo w konkursie realizowanym przez IZ o dotację celową na rewitalizację budynku,
1.1.2. Opracowanie treści uchwał wspólnoty mieszkaniowej wymaganych przez IZ , pełnomocnictw zgodnie z wytycznymi IŻ
1.1.3. Uzgadnianie opracowanej dokumentacji technicznej, ornitologicznej oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych, konserwatorskich oraz budowlanych niezbędnej do realizacji projektu z organami samorządu terytorialnego oraz organami rządowymi,
1.1.4. Sporządzenie, podpisywanie w imieniu Zamawiającego i składanie wniosków do organów administracji rządowej i samorządowej o zaświadczenia, pozwolenia, i inne uzgodnienia niezbędne do prowadzenia inwestycji
1.1.5. Sporządzenie, podpisanie oraz składanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych wniosku/ów, na podstawie dokumentacji projektowej, do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Urzędu Gminy i Miasta gdzie położona jest nieruchomość, Starostwa Powiatowego o: pozwolenie na budowę, Decyzji Konserwatora Zabytków , zgłoszenie prac budowlanych, zgłoszenia prowadzenie prac konserwatorskich na nieruchomości, innych wymaganych przez w/w jednostki,
1.1.6. Zebranie i zestawienie niezbędnych informacji , w porozumieniu z Zamawiającym, niezbędnych do przygotowania biznesplanu oraz wniosku o dotację,
1.1.7. Sporządzenie, podpisywanie w imieniu Zamawiającego i składanie wniosków do organów administracji rządowej i samorządowej o zaświadczenia, pozwolenia, i inne uzgodnienia niezbędne do poprawnego skompletowania wniosku o dotację,
1.1.8. Podpisanie w imieniu Zamawiającego wniosku oraz załączników, zgodnie z wymogiem IZ,
1.1.9. Na podstawie posiadanej oraz opracowanej dokumentacji złożenie wniosku o dotacje
1.1.10. Udzielanie niezbędnych wyjaśnień i uzupełnień formalnych w imieniu Zamawiającego do złożonego wniosku , jeśli IZ o nie wystąpi,
1.1.11. Podpisanie w imieniu Zamawiającego umowy o dofinansowanie z IZ wraz z wymaganymi załącznikami,
1.2. Opracowanie brakującej dokumentacji technicznej dla wymaganego zakresu remontu / prac konserwatorskich budynku w tym:
1.2.1. Program prac konserwatorskich remontu piwnic,
1.2.2. Program prac konserwatorskich remontu dachu,
1.2.3. Program prac konserwatorskich wymiany instalacje elektrycznej,
1.2.4. Program prac konserwatorskich wymiany instalacji wod-kan,
1.2.5. Program prac konserwatorskich przebudowy instalacji multimedialnej,
1.2.6. Program prac konserwatorskich wymiany instalacji domofonowej z kasetą kodem Brailla,
1.2.7. Program prac konserwatorskich stolarki okiennej elewacji,
1.2.8. Program prac konserwatorskich stolarki okiennej piwnicy,
1.2.9. Inwentaryzacja Kominiarska,
1.2.10. Projekt architektoniczno - budowlany remontu klatki schodowej, schodów zewnętrznych , elewacji , zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, piwnic, dachu, instalacji elektrycznej, instalacji wod-kan, instalacji domofonowej, przebudowy instalacji multimedialnej oraz remontu kominów i przebudowy podłączeń kominowych,
1.2.11. Kosztorys inwestorski dla całego zakresu rewitalizacji obiektu
1.3. Opracowanie biznesplanu oraz wniosek o dofinansowanie w dedykowanym systemie informatycznym IZ
1.3.1. Opracowanie biznesplanu
1.3.2. Wniosek o dofinansowanie w dedykowanym systemie informatycznym IZ

2. PO PODPISANIU UMOWY O DOFINANSOWANIE Z IZ
2.1. Nadzór nad rzeczową realizacją umowy
2.1.1. Zamieszczenie ogłoszenia na realizację robót budowlanych / konserwatorskich w odpowiedniej bazie zapytań konkursowych zgodnie z zasadą konkurencyjności,
2.1.2. Wyboru wykonawcy/ów prac budowlanych / konserwatorskich poprzez podpisanie protokołu z wyboru wykonawcy/ów w imieniu, na rzecz i ze skutkiem na Zamawiającego,
2.1.3. Podpisanie w imieniu na rzecz i ze skutkiem na Zamawiającego umowy z wykonawcą/mi na prowadzenie prac budowlanych / konserwatorskich,
2.1.4. Nadzorowanie realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją konserwatorską / projektową,
2.1.5. Prowadzenie procesu inwestycyjnego oraz odbiór poszczególnych etapów prac budowlanych / konserwatorskich realizowanych w ramach projektu,
2.1.6. Prowadzenie nadzoru ornitologicznego w trakcie prowadzenia prac remontowych / konserwatorskich,
2.1.7. Odbiór etapowy i końcowy wykonania innych usług opisanych w umowie na dofinansowanie,
2.1.8. Sporządzenie, podpisywanie w imieniu, na koszt i ryzyko Zamawiającego oraz składanie oświadczeń woli, wniosków i podań do organów administracji rządowej i samorządowej o zaświadczenia, pozwolenia, i inne uzgodnienia niezbędne do realizacji i zakończenia inwestycji,
2.2. Promocja projektu
2.2.1. Realizację działań promocyjnych projektu w zakresie:
2.2.1.1. Założenie profilu na portalu facebook.com
2.2.1.2. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych beneficjenta dla realizowanego projektu
2.2.1.3. Umieszczenia opisu Projektu na profilu w mediach społecznościowych zgodnie z wytycznymi oraz umową z IZ
2.2.1.4. Prowadzenie relacji z postępów prac inwestycyjnych w trakcie ich realizacji oraz postów informujących o postępach prac i trudnościach napotkanych podczas ich realizacji na profilu mediów społecznościowych beneficjenta,
2.2.1.5. Umieszczenie w widocznym miejscu logotypów zgodnie z umową z IZ we wszystkich prowadzonych działaniach informacyjnych i promocyjnych dotyczących Projektu, wszystkich dokumentach i materiałach (m.in. produktach drukowanych lub cyfrowych) podawanych do wiadomości publicznej, wszystkich dokumentach i materiałach dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie,
2.2.1.6. Umieszczenie w widocznym miejscu realizacji Projektu trwałego plakatu , baneru, tablicy informacyjnej /pamiątkowej o minimalnym formacie A3 lub większej , podkreślającego fakt otrzymania dofinansowania z UE na każdym etapie inwestycji,
2.2.1.7. Zamieszczenie artykułu w lokalnej gazecie opisującej fakt uzyskania dotacji na rewitalizację budynku beneficjenta
2.3. Finansowe nadzorowanie realizacji umowy
2.3.1. Opracowanie dokumentu “Zasady prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej związanej z realizacją projektu”
2.3.2. Opracowanie dokumentu “ sposób przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją projektu”
2.3.3. Opracowanie dokumentu: “Wzory podpisów osób upoważnionych do kontroli dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym”
2.3.4. Opracowanie oraz aktualizowanie dokumentu: “Zestawienie wszystkich operacji księgowych dotyczących realizowanego projektu (faktury i inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej)”
2.3.5. Prowadzenie księgowości projektu w oparciu o politykę rachunkowości zgodna z wytycznymi kwalifikowalności wydatków w ramach zadań finansowanych ze środków Europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. poz. 1079 z późn. zm.),
2.3.6. Prowadzenie rozliczenia finansowego realizacji inwestycji,
2.3.7. Weryfikowanie zgodności wartości faktur z rzeczywistym wykonaniem robót / usług
2.3.8. Weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem formalnym, merytorycznym, i rachunkowym
2.3.9. Zlecanie i realizowanie dyspozycji przelewów płatności zgodnie z zawarta umową z wykonawcami oraz warunkami realizacji projektu,
2.3.10. Opisywanie faktur / lub innych dowodów księgowych zgodnie z wytycznymi IŻ,
2.3.11. Podział kosztów faktury na źródło finansowania : koszty kwalifikowalne, niekwalifikowalne, oraz kategorię kosztu
2.4. Wnioski o płatność
2.4.1. Zgromadzenie wymaganych załączników do złożenia wniosku o płatność
2.4.2. Składanie wniosku/ów o płatność: o zaliczkę, o refundację, wniosku rozliczającego zaliczkę, wniosku sprawozdawczego, wniosek o płatność końcową wraz z wymaganymi załącznikami do IZ zgodnie z wytycznymi donatora na potrzeby rozliczenia projektu
2.4.3. Udzielanie niezbędnych wyjaśnień i uzupełnień do wniosku/ów o płatność, jeśli IZ o nie wystąpi,
2.4.4. Końcowe rozliczenie dotacji unijnej uzyskanej z IZ
gdzie:
IZ – instytucja zarządzająca projektem

Powyższe czynności realizowane będą na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, bez ograniczania odpowiedzialności Zamawiającego wynikającej z przepisów prawa i umowy o dofinansowanie.
Czynności wykonywane przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego realizowane będą na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przy czym Zamawiający zachowuje pełną kontrolę nad realizacją projektu oraz prawo cofnięcia pełnomocnictwa na każdym etapie realizacji zamówienia.
Czynności związane z obsługą rozliczeń finansowych i płatności mają charakter techniczny i pomocniczy, natomiast ostateczna akceptacja dokumentów finansowych oraz dyspozycji płatniczych każdorazowo należy do Zamawiającego.
Realizacja czynności określonych w części 2 niniejszego zamówienia (Po podpisaniu umowy o dofinansowanie z IZ) uzależniona jest od podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu z właściwą Instytucją Zarządzającą.
W przypadku niepodpisania umowy o dofinansowanie, Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji ani zlecenia czynności określonych w części 2, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia, w szczególności roszczenia o wynagrodzenie, zwrot kosztów lub odszkodowanie.

Prace remontowe/ konserwatorskie przy rewitalizacji budynku wielorodzinnego zlokalizowanego w Olsztynie przy ulicy Mickiewicza 13 polegające na:
Remont/ Prace konserwatorskiej: elewacji, klatek schodowych, dachu, schodów zewnętrznych, stolarki okiennej i drzwiowej klatek schodowych, piwnic, instalacji elektrycznej oraz domofonowej, wod-kan, kominów i przebudowa podłączeń kominowych, Wymiana/ prace konserwatorskie stolarki okiennej piwnicy, przebudowa instalacji multimedialnej
Opis nieruchomości Zamawiające:
Ilość klatek schod.: 2
Ilość kondyg. nadziem.: <5
Ilość lokali: <15
Pow. użytk. <1000

Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: Olsztyn, Gmina: Olsztyn, Miejscowość: Olsztyn

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-12-28 22:59:59.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: Olsztyn, Gmina: Olsztyn, Miejscowość: Olsztyn

Category assortment

Construction supervision and other construction services
Design services
Audit and controlling
Accounting
Consultancy

Buyer details

Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości przy ul. Mickiewicza 13 w Olsztynie
Kościuszki 13/15
10-501 Olsztyn
Województwo: warmińsko-mazurskie
Kraj: Polska
NIP: 7393195279

Contact details