Zastępstwo Inwestorskie dla zadania: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ulicy Mickiewicza 13 w Olsztynie poprzez remont
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEWM.12.01-IZ.00-0000/26 - Zastępstwo Inwestorskie dla zadania: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ulicy Mickiewicza 13 w Olsztynie poprzez remont
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór firmy świadczącej usługę „Zastępstwa Inwestorskiego dla zadania: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ulicy Mickiewicza 13 w Olsztynie poprzez remont” w zakresie:
1. PRZED PODPISANIEM UMOWY O DOFINANSOWANIE Z IZ
1.1. Przygotowanie i obsługa wniosku o dofinansowanie
1.1.1. Analiza dokumentacji Zamawiającego pod kątem braków formalnych i technicznych uniemożliwiających uczestnictwo w konkursie realizowanym przez IZ o dotację celową na rewitalizację budynku,
1.1.2. Opracowanie treści uchwał wspólnoty mieszkaniowej wymaganych przez IZ , pełnomocnictw zgodnie z wytycznymi IŻ
1.1.3. Uzgadnianie opracowanej dokumentacji technicznej, ornitologicznej oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych, konserwatorskich oraz budowlanych niezbędnej do realizacji projektu z organami samorządu terytorialnego oraz organami rządowymi,
1.1.4. Sporządzenie, podpisywanie w imieniu Zamawiającego i składanie wniosków do organów administracji rządowej i samorządowej o zaświadczenia, pozwolenia, i inne uzgodnienia niezbędne do prowadzenia inwestycji
1.1.5. Sporządzenie, podpisanie oraz składanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych wniosku/ów, na podstawie dokumentacji projektowej, do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Urzędu Gminy i Miasta gdzie położona jest nieruchomość, Starostwa Powiatowego o: pozwolenie na budowę, Decyzji Konserwatora Zabytków , zgłoszenie prac budowlanych, zgłoszenia prowadzenie prac konserwatorskich na nieruchomości, innych wymaganych przez w/w jednostki,
1.1.6. Zebranie i zestawienie niezbędnych informacji , w porozumieniu z Zamawiającym, niezbędnych do przygotowania biznesplanu oraz wniosku o dotację,
1.1.7. Sporządzenie, podpisywanie w imieniu Zamawiającego i składanie wniosków do organów administracji rządowej i samorządowej o zaświadczenia, pozwolenia, i inne uzgodnienia niezbędne do poprawnego skompletowania wniosku o dotację,
1.1.8. Podpisanie w imieniu Zamawiającego wniosku oraz załączników, zgodnie z wymogiem IZ,
1.1.9. Na podstawie posiadanej oraz opracowanej dokumentacji złożenie wniosku o dotacje
1.1.10. Udzielanie niezbędnych wyjaśnień i uzupełnień formalnych w imieniu Zamawiającego do złożonego wniosku , jeśli IZ o nie wystąpi,
1.1.11. Podpisanie w imieniu Zamawiającego umowy o dofinansowanie z IZ wraz z wymaganymi załącznikami,
1.2. Opracowanie brakującej dokumentacji technicznej dla wymaganego zakresu remontu / prac konserwatorskich budynku w tym:
1.2.1. Program prac konserwatorskich remontu piwnic,
1.2.2. Program prac konserwatorskich remontu dachu,
1.2.3. Program prac konserwatorskich wymiany instalacje elektrycznej,
1.2.4. Program prac konserwatorskich wymiany instalacji wod-kan,
1.2.5. Program prac konserwatorskich przebudowy instalacji multimedialnej,
1.2.6. Program prac konserwatorskich wymiany instalacji domofonowej z kasetą kodem Brailla,
1.2.7. Program prac konserwatorskich stolarki okiennej elewacji,
1.2.8. Program prac konserwatorskich stolarki okiennej piwnicy,
1.2.9. Inwentaryzacja Kominiarska,
1.2.10. Projekt architektoniczno - budowlany remontu klatki schodowej, schodów zewnętrznych , elewacji , zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, piwnic, dachu, instalacji elektrycznej, instalacji wod-kan, instalacji domofonowej, przebudowy instalacji multimedialnej oraz remontu kominów i przebudowy podłączeń kominowych,
1.2.11. Kosztorys inwestorski dla całego zakresu rewitalizacji obiektu
1.3. Opracowanie biznesplanu oraz wniosek o dofinansowanie w dedykowanym systemie informatycznym IZ
1.3.1. Opracowanie biznesplanu
1.3.2. Wniosek o dofinansowanie w dedykowanym systemie informatycznym IZ
2. PO PODPISANIU UMOWY O DOFINANSOWANIE Z IZ
2.1. Nadzór nad rzeczową realizacją umowy
2.1.1. Zamieszczenie ogłoszenia na realizację robót budowlanych / konserwatorskich w odpowiedniej bazie zapytań konkursowych zgodnie z zasadą konkurencyjności,
2.1.2. Wyboru wykonawcy/ów prac budowlanych / konserwatorskich poprzez podpisanie protokołu z wyboru wykonawcy/ów w imieniu, na rzecz i ze skutkiem na Zamawiającego,
2.1.3. Podpisanie w imieniu na rzecz i ze skutkiem na Zamawiającego umowy z wykonawcą/mi na prowadzenie prac budowlanych / konserwatorskich,
2.1.4. Nadzorowanie realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją konserwatorską / projektową,
2.1.5. Prowadzenie procesu inwestycyjnego oraz odbiór poszczególnych etapów prac budowlanych / konserwatorskich realizowanych w ramach projektu,
2.1.6. Prowadzenie nadzoru ornitologicznego w trakcie prowadzenia prac remontowych / konserwatorskich,
2.1.7. Odbiór etapowy i końcowy wykonania innych usług opisanych w umowie na dofinansowanie,
2.1.8. Sporządzenie, podpisywanie w imieniu, na koszt i ryzyko Zamawiającego oraz składanie oświadczeń woli, wniosków i podań do organów administracji rządowej i samorządowej o zaświadczenia, pozwolenia, i inne uzgodnienia niezbędne do realizacji i zakończenia inwestycji,
2.2. Promocja projektu
2.2.1. Realizację działań promocyjnych projektu w zakresie:
2.2.1.1. Założenie profilu na portalu facebook.com
2.2.1.2. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych beneficjenta dla realizowanego projektu
2.2.1.3. Umieszczenia opisu Projektu na profilu w mediach społecznościowych zgodnie z wytycznymi oraz umową z IZ
2.2.1.4. Prowadzenie relacji z postępów prac inwestycyjnych w trakcie ich realizacji oraz postów informujących o postępach prac i trudnościach napotkanych podczas ich realizacji na profilu mediów społecznościowych beneficjenta,
2.2.1.5. Umieszczenie w widocznym miejscu logotypów zgodnie z umową z IZ we wszystkich prowadzonych działaniach informacyjnych i promocyjnych dotyczących Projektu, wszystkich dokumentach i materiałach (m.in. produktach drukowanych lub cyfrowych) podawanych do wiadomości publicznej, wszystkich dokumentach i materiałach dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie,
2.2.1.6. Umieszczenie w widocznym miejscu realizacji Projektu trwałego plakatu , baneru, tablicy informacyjnej /pamiątkowej o minimalnym formacie A3 lub większej , podkreślającego fakt otrzymania dofinansowania z UE na każdym etapie inwestycji,
2.2.1.7. Zamieszczenie artykułu w lokalnej gazecie opisującej fakt uzyskania dotacji na rewitalizację budynku beneficjenta
2.3. Finansowe nadzorowanie realizacji umowy
2.3.1. Opracowanie dokumentu “Zasady prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej związanej z realizacją projektu”
2.3.2. Opracowanie dokumentu “ sposób przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją projektu”
2.3.3. Opracowanie dokumentu: “Wzory podpisów osób upoważnionych do kontroli dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym”
2.3.4. Opracowanie oraz aktualizowanie dokumentu: “Zestawienie wszystkich operacji księgowych dotyczących realizowanego projektu (faktury i inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej)”
2.3.5. Prowadzenie księgowości projektu w oparciu o politykę rachunkowości zgodna z wytycznymi kwalifikowalności wydatków w ramach zadań finansowanych ze środków Europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. poz. 1079 z późn. zm.),
2.3.6. Prowadzenie rozliczenia finansowego realizacji inwestycji,
2.3.7. Weryfikowanie zgodności wartości faktur z rzeczywistym wykonaniem robót / usług
2.3.8. Weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem formalnym, merytorycznym, i rachunkowym
2.3.9. Zlecanie i realizowanie dyspozycji przelewów płatności zgodnie z zawarta umową z wykonawcami oraz warunkami realizacji projektu,
2.3.10. Opisywanie faktur / lub innych dowodów księgowych zgodnie z wytycznymi IŻ,
2.3.11. Podział kosztów faktury na źródło finansowania : koszty kwalifikowalne, niekwalifikowalne, oraz kategorię kosztu
2.4. Wnioski o płatność
2.4.1. Zgromadzenie wymaganych załączników do złożenia wniosku o płatność
2.4.2. Składanie wniosku/ów o płatność: o zaliczkę, o refundację, wniosku rozliczającego zaliczkę, wniosku sprawozdawczego, wniosek o płatność końcową wraz z wymaganymi załącznikami do IZ zgodnie z wytycznymi donatora na potrzeby rozliczenia projektu
2.4.3. Udzielanie niezbędnych wyjaśnień i uzupełnień do wniosku/ów o płatność, jeśli IZ o nie wystąpi,
2.4.4. Końcowe rozliczenie dotacji unijnej uzyskanej z IZ
gdzie:
IZ – instytucja zarządzająca projektem
Powyższe czynności realizowane będą na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, bez ograniczania odpowiedzialności Zamawiającego wynikającej z przepisów prawa i umowy o dofinansowanie.
Czynności wykonywane przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego realizowane będą na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przy czym Zamawiający zachowuje pełną kontrolę nad realizacją projektu oraz prawo cofnięcia pełnomocnictwa na każdym etapie realizacji zamówienia.
Czynności związane z obsługą rozliczeń finansowych i płatności mają charakter techniczny i pomocniczy, natomiast ostateczna akceptacja dokumentów finansowych oraz dyspozycji płatniczych każdorazowo należy do Zamawiającego.
Realizacja czynności określonych w części 2 niniejszego zamówienia (Po podpisaniu umowy o dofinansowanie z IZ) uzależniona jest od podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu z właściwą Instytucją Zarządzającą.
W przypadku niepodpisania umowy o dofinansowanie, Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji ani zlecenia czynności określonych w części 2, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia, w szczególności roszczenia o wynagrodzenie, zwrot kosztów lub odszkodowanie.
Prace remontowe/ konserwatorskie przy rewitalizacji budynku wielorodzinnego zlokalizowanego w Olsztynie przy ulicy Mickiewicza 13 polegające na:
Remont/ Prace konserwatorskiej: elewacji, klatek schodowych, dachu, schodów zewnętrznych, stolarki okiennej i drzwiowej klatek schodowych, piwnic, instalacji elektrycznej oraz domofonowej, wod-kan, kominów i przebudowa podłączeń kominowych, Wymiana/ prace konserwatorskie stolarki okiennej piwnicy, przebudowa instalacji multimedialnej
Opis nieruchomości Zamawiające:
Ilość klatek schod.: 2
Ilość kondyg. nadziem.: <5
Ilość lokali: <15
Pow. użytk. <1000
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: Olsztyn, Gmina: Olsztyn, Miejscowość: Olsztyn
FEWM.12.01-IZ.00-0000/26 - Zastępstwo Inwestorskie dla zadania: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ulicy Mickiewicza 13 w Olsztynie poprzez remont
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór firmy świadczącej usługę „Zastępstwa Inwestorskiego dla zadania: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ulicy Mickiewicza 13 w Olsztynie poprzez remont” w zakresie:
1. PRZED PODPISANIEM UMOWY O DOFINANSOWANIE Z IZ
1.1. Przygotowanie i obsługa wniosku o dofinansowanie
1.1.1. Analiza dokumentacji Zamawiającego pod kątem braków formalnych i technicznych uniemożliwiających uczestnictwo w konkursie realizowanym przez IZ o dotację celową na rewitalizację budynku,
1.1.2. Opracowanie treści uchwał wspólnoty mieszkaniowej wymaganych przez IZ , pełnomocnictw zgodnie z wytycznymi IŻ
1.1.3. Uzgadnianie opracowanej dokumentacji technicznej, ornitologicznej oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych, konserwatorskich oraz budowlanych niezbędnej do realizacji projektu z organami samorządu terytorialnego oraz organami rządowymi,
1.1.4. Sporządzenie, podpisywanie w imieniu Zamawiającego i składanie wniosków do organów administracji rządowej i samorządowej o zaświadczenia, pozwolenia, i inne uzgodnienia niezbędne do prowadzenia inwestycji
1.1.5. Sporządzenie, podpisanie oraz składanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych wniosku/ów, na podstawie dokumentacji projektowej, do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Urzędu Gminy i Miasta gdzie położona jest nieruchomość, Starostwa Powiatowego o: pozwolenie na budowę, Decyzji Konserwatora Zabytków , zgłoszenie prac budowlanych, zgłoszenia prowadzenie prac konserwatorskich na nieruchomości, innych wymaganych przez w/w jednostki,
1.1.6. Zebranie i zestawienie niezbędnych informacji , w porozumieniu z Zamawiającym, niezbędnych do przygotowania biznesplanu oraz wniosku o dotację,
1.1.7. Sporządzenie, podpisywanie w imieniu Zamawiającego i składanie wniosków do organów administracji rządowej i samorządowej o zaświadczenia, pozwolenia, i inne uzgodnienia niezbędne do poprawnego skompletowania wniosku o dotację,
1.1.8. Podpisanie w imieniu Zamawiającego wniosku oraz załączników, zgodnie z wymogiem IZ,
1.1.9. Na podstawie posiadanej oraz opracowanej dokumentacji złożenie wniosku o dotacje
1.1.10. Udzielanie niezbędnych wyjaśnień i uzupełnień formalnych w imieniu Zamawiającego do złożonego wniosku , jeśli IZ o nie wystąpi,
1.1.11. Podpisanie w imieniu Zamawiającego umowy o dofinansowanie z IZ wraz z wymaganymi załącznikami,
1.2. Opracowanie brakującej dokumentacji technicznej dla wymaganego zakresu remontu / prac konserwatorskich budynku w tym:
1.2.1. Program prac konserwatorskich remontu piwnic,
1.2.2. Program prac konserwatorskich remontu dachu,
1.2.3. Program prac konserwatorskich wymiany instalacje elektrycznej,
1.2.4. Program prac konserwatorskich wymiany instalacji wod-kan,
1.2.5. Program prac konserwatorskich przebudowy instalacji multimedialnej,
1.2.6. Program prac konserwatorskich wymiany instalacji domofonowej z kasetą kodem Brailla,
1.2.7. Program prac konserwatorskich stolarki okiennej elewacji,
1.2.8. Program prac konserwatorskich stolarki okiennej piwnicy,
1.2.9. Inwentaryzacja Kominiarska,
1.2.10. Projekt architektoniczno - budowlany remontu klatki schodowej, schodów zewnętrznych , elewacji , zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, piwnic, dachu, instalacji elektrycznej, instalacji wod-kan, instalacji domofonowej, przebudowy instalacji multimedialnej oraz remontu kominów i przebudowy podłączeń kominowych,
1.2.11. Kosztorys inwestorski dla całego zakresu rewitalizacji obiektu
1.3. Opracowanie biznesplanu oraz wniosek o dofinansowanie w dedykowanym systemie informatycznym IZ
1.3.1. Opracowanie biznesplanu
1.3.2. Wniosek o dofinansowanie w dedykowanym systemie informatycznym IZ
2. PO PODPISANIU UMOWY O DOFINANSOWANIE Z IZ
2.1. Nadzór nad rzeczową realizacją umowy
2.1.1. Zamieszczenie ogłoszenia na realizację robót budowlanych / konserwatorskich w odpowiedniej bazie zapytań konkursowych zgodnie z zasadą konkurencyjności,
2.1.2. Wyboru wykonawcy/ów prac budowlanych / konserwatorskich poprzez podpisanie protokołu z wyboru wykonawcy/ów w imieniu, na rzecz i ze skutkiem na Zamawiającego,
2.1.3. Podpisanie w imieniu na rzecz i ze skutkiem na Zamawiającego umowy z wykonawcą/mi na prowadzenie prac budowlanych / konserwatorskich,
2.1.4. Nadzorowanie realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją konserwatorską / projektową,
2.1.5. Prowadzenie procesu inwestycyjnego oraz odbiór poszczególnych etapów prac budowlanych / konserwatorskich realizowanych w ramach projektu,
2.1.6. Prowadzenie nadzoru ornitologicznego w trakcie prowadzenia prac remontowych / konserwatorskich,
2.1.7. Odbiór etapowy i końcowy wykonania innych usług opisanych w umowie na dofinansowanie,
2.1.8. Sporządzenie, podpisywanie w imieniu, na koszt i ryzyko Zamawiającego oraz składanie oświadczeń woli, wniosków i podań do organów administracji rządowej i samorządowej o zaświadczenia, pozwolenia, i inne uzgodnienia niezbędne do realizacji i zakończenia inwestycji,
2.2. Promocja projektu
2.2.1. Realizację działań promocyjnych projektu w zakresie:
2.2.1.1. Założenie profilu na portalu facebook.com
2.2.1.2. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych beneficjenta dla realizowanego projektu
2.2.1.3. Umieszczenia opisu Projektu na profilu w mediach społecznościowych zgodnie z wytycznymi oraz umową z IZ
2.2.1.4. Prowadzenie relacji z postępów prac inwestycyjnych w trakcie ich realizacji oraz postów informujących o postępach prac i trudnościach napotkanych podczas ich realizacji na profilu mediów społecznościowych beneficjenta,
2.2.1.5. Umieszczenie w widocznym miejscu logotypów zgodnie z umową z IZ we wszystkich prowadzonych działaniach informacyjnych i promocyjnych dotyczących Projektu, wszystkich dokumentach i materiałach (m.in. produktach drukowanych lub cyfrowych) podawanych do wiadomości publicznej, wszystkich dokumentach i materiałach dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie,
2.2.1.6. Umieszczenie w widocznym miejscu realizacji Projektu trwałego plakatu , baneru, tablicy informacyjnej /pamiątkowej o minimalnym formacie A3 lub większej , podkreślającego fakt otrzymania dofinansowania z UE na każdym etapie inwestycji,
2.2.1.7. Zamieszczenie artykułu w lokalnej gazecie opisującej fakt uzyskania dotacji na rewitalizację budynku beneficjenta
2.3. Finansowe nadzorowanie realizacji umowy
2.3.1. Opracowanie dokumentu “Zasady prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej związanej z realizacją projektu”
2.3.2. Opracowanie dokumentu “ sposób przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją projektu”
2.3.3. Opracowanie dokumentu: “Wzory podpisów osób upoważnionych do kontroli dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym”
2.3.4. Opracowanie oraz aktualizowanie dokumentu: “Zestawienie wszystkich operacji księgowych dotyczących realizowanego projektu (faktury i inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej)”
2.3.5. Prowadzenie księgowości projektu w oparciu o politykę rachunkowości zgodna z wytycznymi kwalifikowalności wydatków w ramach zadań finansowanych ze środków Europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. poz. 1079 z późn. zm.),
2.3.6. Prowadzenie rozliczenia finansowego realizacji inwestycji,
2.3.7. Weryfikowanie zgodności wartości faktur z rzeczywistym wykonaniem robót / usług
2.3.8. Weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem formalnym, merytorycznym, i rachunkowym
2.3.9. Zlecanie i realizowanie dyspozycji przelewów płatności zgodnie z zawarta umową z wykonawcami oraz warunkami realizacji projektu,
2.3.10. Opisywanie faktur / lub innych dowodów księgowych zgodnie z wytycznymi IŻ,
2.3.11. Podział kosztów faktury na źródło finansowania : koszty kwalifikowalne, niekwalifikowalne, oraz kategorię kosztu
2.4. Wnioski o płatność
2.4.1. Zgromadzenie wymaganych załączników do złożenia wniosku o płatność
2.4.2. Składanie wniosku/ów o płatność: o zaliczkę, o refundację, wniosku rozliczającego zaliczkę, wniosku sprawozdawczego, wniosek o płatność końcową wraz z wymaganymi załącznikami do IZ zgodnie z wytycznymi donatora na potrzeby rozliczenia projektu
2.4.3. Udzielanie niezbędnych wyjaśnień i uzupełnień do wniosku/ów o płatność, jeśli IZ o nie wystąpi,
2.4.4. Końcowe rozliczenie dotacji unijnej uzyskanej z IZ
gdzie:
IZ – instytucja zarządzająca projektem
Powyższe czynności realizowane będą na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, bez ograniczania odpowiedzialności Zamawiającego wynikającej z przepisów prawa i umowy o dofinansowanie.
Czynności wykonywane przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego realizowane będą na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przy czym Zamawiający zachowuje pełną kontrolę nad realizacją projektu oraz prawo cofnięcia pełnomocnictwa na każdym etapie realizacji zamówienia.
Czynności związane z obsługą rozliczeń finansowych i płatności mają charakter techniczny i pomocniczy, natomiast ostateczna akceptacja dokumentów finansowych oraz dyspozycji płatniczych każdorazowo należy do Zamawiającego.
Realizacja czynności określonych w części 2 niniejszego zamówienia (Po podpisaniu umowy o dofinansowanie z IZ) uzależniona jest od podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu z właściwą Instytucją Zarządzającą.
W przypadku niepodpisania umowy o dofinansowanie, Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji ani zlecenia czynności określonych w części 2, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia, w szczególności roszczenia o wynagrodzenie, zwrot kosztów lub odszkodowanie.
Prace remontowe/ konserwatorskie przy rewitalizacji budynku wielorodzinnego zlokalizowanego w Olsztynie przy ulicy Mickiewicza 13 polegające na:
Remont/ Prace konserwatorskiej: elewacji, klatek schodowych, dachu, schodów zewnętrznych, stolarki okiennej i drzwiowej klatek schodowych, piwnic, instalacji elektrycznej oraz domofonowej, wod-kan, kominów i przebudowa podłączeń kominowych, Wymiana/ prace konserwatorskie stolarki okiennej piwnicy, przebudowa instalacji multimedialnej
Opis nieruchomości Zamawiające:
Ilość klatek schod.: 2
Ilość kondyg. nadziem.: <5
Ilość lokali: <15
Pow. użytk. <1000
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: Olsztyn, Gmina: Olsztyn, Miejscowość: Olsztyn
Time limit for receipt of tenders
2025-12-28 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: warmińsko-mazurskie, Powiat: Olsztyn, Gmina: Olsztyn, Miejscowość: Olsztyn
Category assortment
Construction supervision and other construction services
Design services
Audit and controlling
Accounting
Consultancy
Design services
Audit and controlling
Accounting
Consultancy
Buyer details
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości przy ul. Mickiewicza 13 w Olsztynie
Kościuszki 13/15
10-501 Olsztyn
Województwo: warmińsko-mazurskie
Kraj: Polska
NIP: 7393195279
Kościuszki 13/15
10-501 Olsztyn
Województwo: warmińsko-mazurskie
Kraj: Polska
NIP: 7393195279