„Przebudowa/ remont nawierzchni bitumicznej drogi na działce nr 147, 186 w miejscowości Wipsowo"
Notice description
Nazwa: „Przebudowa/ remont nawierzchni bitumicznej drogi na działce nr 147, 186 w miejscowości Wipsowo"
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2
Ilość: 1 [robota budowlana]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.316.2025.MK
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 27
Adres e – mail: mariusz.kozera@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 8:00 – 16:00 , Wtorek – Piątek 7:00
– 15:00
2. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót
budowlanych polegających na przebudowie/ remoncie nawierzchni bitumicznej na działce nr 147, 186 w miejscowości
Wipsowo obręb 0029 – Wipsowo, gm. Barczewo.
2.
Zakres
umowy obejmuje zakup, dostawę niezbędnych materiałów oraz przebudowę/ remont drogi
gminnej w miejscowości Wipsowo na działce nr 147, 186.
3. Zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie
konstrukcji nawierzchni drogi gminnej, zjazdów zwykłych o następujących
warstwach:
- warstwa ścieralna – beton
asfaltowy AC 11S gr. po zagęszczeniu 4 cm, KR3/4,
- skropienie emulsją istniejące3j warstwy asfaltowej w ilości 0,3 kg/ m2
- wyrównanie masą asfaltową AC-16w w ilości około 50 ton
- skropienie warstwy istniejącej emulsją asfaltowa w ilości 0,8 kg/m2,
- frezowanie nawierzchni około 4 cm na odcinku około 400 m. x 5 m = 2000 m2
- regulacja istniejącej infrastruktury (studzienek kanalizacyjnych, kanalizacji deszczowej oraz skrzynek zasuw wodociągowych sztuk około 20)
2) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego KŁSM 031,5 C50/30 szerokości ok 50 cm stabilizowanej mechanicznie gr. po zagęszczeniu 10 cm.
4. Szczegółowy OPZ zawarty jest w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR)
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 30.12.2025 r.
4. KRYTERIA OCENY
OFERT I ICH ZNACZENIE:
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1)
Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania
przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego
wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ
NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1)
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
2)
oświadczenie
– załącznik nr 4;
3)
pełnomocnictwo
do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez
Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte
pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 23.12.2025 r. godz. 11:00
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1)
Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2)Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3)
Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4)
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
5) Oferty
należy sporządzić w języku polskim.
6)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych
z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści
zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
10.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania
przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym
Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022
z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Od dnia zawarcia umowy do dnia 30.12.2025r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Warunki zawarte w projekcie umowy (Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)
Warunki stawiane Wykonawcom (Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4)
Warunki udziału w postępowaniu (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3)
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2
Ilość: 1 [robota budowlana]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.316.2025.MK
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 27
Adres e – mail: mariusz.kozera@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 8:00 – 16:00 , Wtorek – Piątek 7:00
– 15:00
2. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót
budowlanych polegających na przebudowie/ remoncie nawierzchni bitumicznej na działce nr 147, 186 w miejscowości
Wipsowo obręb 0029 – Wipsowo, gm. Barczewo.
2.
Zakres
umowy obejmuje zakup, dostawę niezbędnych materiałów oraz przebudowę/ remont drogi
gminnej w miejscowości Wipsowo na działce nr 147, 186.
3. Zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie
konstrukcji nawierzchni drogi gminnej, zjazdów zwykłych o następujących
warstwach:
- warstwa ścieralna – beton
asfaltowy AC 11S gr. po zagęszczeniu 4 cm, KR3/4,
- skropienie emulsją istniejące3j warstwy asfaltowej w ilości 0,3 kg/ m2
- wyrównanie masą asfaltową AC-16w w ilości około 50 ton
- skropienie warstwy istniejącej emulsją asfaltowa w ilości 0,8 kg/m2,
- frezowanie nawierzchni około 4 cm na odcinku około 400 m. x 5 m = 2000 m2
- regulacja istniejącej infrastruktury (studzienek kanalizacyjnych, kanalizacji deszczowej oraz skrzynek zasuw wodociągowych sztuk około 20)
2) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego KŁSM 031,5 C50/30 szerokości ok 50 cm stabilizowanej mechanicznie gr. po zagęszczeniu 10 cm.
4. Szczegółowy OPZ zawarty jest w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR)
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 30.12.2025 r.
4. KRYTERIA OCENY
OFERT I ICH ZNACZENIE:
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1)
Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania
przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego
wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ
NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1)
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
2)
oświadczenie
– załącznik nr 4;
3)
pełnomocnictwo
do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez
Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte
pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 23.12.2025 r. godz. 11:00
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1)
Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2)Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3)
Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4)
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
5) Oferty
należy sporządzić w języku polskim.
6)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych
z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści
zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
10.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania
przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym
Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022
z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Od dnia zawarcia umowy do dnia 30.12.2025r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Warunki zawarte w projekcie umowy (Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)
Warunki stawiane Wykonawcom (Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4)
Warunki udziału w postępowaniu (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3)
Time limit for receipt of tenders
Tue Dec 23 10:00:00 GMT 2025
Category assortment
No category
Buyer details
Urząd Miejski w Barczewie