Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów.

Notice description

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 – Zużyte opony (opony rolnicze, ciężarowe, przemysłowe, przemysłowe z domieszką kauczuku, opony pocięte, opony rowerowe i dętki) w ilości minimum 10 Mg do maksimum 25 Mg poprzez ich odzysk.

Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po wykonaniu usługi (w skali danego miesiąca rozliczeniowego) do dostarczenia Zamawiającemu, bez wezwania, dokumentów potwierdzających odzysk zagospodarowanego odpadu . Dokument ten wystawiany powinien być zbiorczo dla danego rodzaju odpadu za dany miesiąc w danym roku sprawozdawczym w terminie 7 dni od ostatniego dnia miesiąca.

Dostarczone Zamawiającemu dokumenty potwierdzające odzysk z zagospodarowanego odpadu oraz potwierdzenie zakończenia usługi transportu w bazie BDO stanowić będą podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:
17 03 80 – Odpadowa papa w ilości minimum 70 Mg do maksimum 120 Mg;
17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (wełna mineralna, styropian czysty i zabrudzony) w ilości minimum 70 Mg do maksimum 120 Mg; poprzez ich odzysk i/lub unieszkodliwienie.

Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po wykonaniu usługi (w skali danego miesiąca rozliczeniowego) do dostarczenia Zamawiającemu, bez wezwania, dokumentów potwierdzających odzysk i/lub unieszkodliwianie zagospodarowanego odpadu. Dokument ten wystawiany powinien być zbiorczo dla danego rodzaju odpadu za dany miesiąc w danym roku sprawozdawczym w terminie 7 dni od ostatniego dnia miesiąca.

Dostarczone Zamawiającemu dokumenty potwierdzające odzysk i/lub unieszkodliwianie z zagospodarowanego odpadu oraz potwierdzenie zakończenia usługi transportu w bazie BDO stanowić będą podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:
16 02 13* – zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (świetlówki) w ilości minimum 0,2 Mg do maksimum 0,8 Mg;
16 02 16 – Elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 (tonery) w ilości minimum 0,2 Mg do maksimum 0,8 Mg;
20 01 19* - Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności w ilości minimum 0,002 Mg do maksimum 0,1 Mg (w tym środki owadobójcze i gryzoniobójcze o działaniu gazowym przeznaczone do fumigacji/dezynsekcji);
20 01 28 – Farby tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 w ilości minimum 40 Mg do maksimum 80 Mg;
poprzez ich odzysk i/lub unieszkodliwienie.

Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po wykonaniu usługi (w skali danego miesiąca rozliczeniowego) do dostarczenia Zamawiającemu, bez wezwania, dokumentów potwierdzających odzysk i/lub unieszkodliwianie zagospodarowanego odpadu. Dokument ten wystawiany powinien być zbiorczo dla danego rodzaju odpadu za dany miesiąc w danym roku sprawozdawczym w terminie 7 dni od ostatniego dnia miesiąca.

Dostarczone Zamawiającemu dokumenty potwierdzające odzysk i/lub unieszkodliwianie z zagospodarowanego odpadu oraz potwierdzenie zakończenia usługi transportu w bazie BDO stanowić będą podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 20 01 32 - Leki inne niż wymienione w 20 01 31 w ilości minimum 1,5 Mg do maksimum 4 Mg poprzez ich odzysk w procesie R1.

Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po wykonaniu usługi (w skali danego miesiąca rozliczeniowego) do dostarczenia Zamawiającemu, bez wezwania, dokumentów potwierdzających odzysk zagospodarowanego odpadu. Dokument ten wystawiany powinien być zbiorczo dla danego rodzaju odpadu za dany miesiąc w danym roku sprawozdawczym w terminie 7 dni od ostatniego dnia miesiąca.

Dostarczone Zamawiającemu dokumenty potwierdzające odzysk z zagospodarowanego odpadu oraz potwierdzenie zakończenia usługi transportu w bazie BDO stanowić będą podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2026-01-16 07:00:00.0

Location

69
11-500 Spytkowo
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska

Category assortment

Other utilities and environmental services
Waste management

Buyer details

ZAKŁAD UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SPYTKOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
69
11-500 Spytkowo
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska

Contact details