Zakup wraz z dostawą paletopojemników w I półroczu 2026 roku.
Notice description
Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym przewidzianej w tej ustawie procedurze odwoławczej.
Zamawiający nie podlega pod przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAKŁADY CHEMICZNE "Siarkopol" TARNOBRZEG Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnobrzegu przy ulicy Chemiczna 3 zapraszają do złożenia oferty na:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
zakup wraz z dostawą paletopojemników a’ 1000 l oraz a’ 600 l w I półroczu 2026 roku ( nowych lub używanych)
zgodnie z załączonymi Specyfikacjami Technicznymi Opakowań
TG/ M/ 20/09/20 z dnia 09.09.2020 roku.
TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku.
Dopuszcza się składanie ofert na paletopojemniki używane ( informację należy umieścić w treści oferty)
1.1. Podpisane przez osoby upoważnione Specyfikacje Techniczne Opakowań TG/ M/ 20/09/20, TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku stanowią integralną cześć oferty.
2. Miejsce realizacji zamówienia: DAP Tarnobrzeg; ul Chemiczna 3 - wg Incoterms 2020. Magazyn.
3. Termin realizacji zgodnie z przesłanymi zamówieniami jednostkowymi po 20 sztuk
4. Do oferty prosimy dołączyć niżej wymienione aktualne dokumenty:
4.1. Wypis z KRS lub CEIDG , Regon i NIP,
4.2. Ofertę/oświadczenie do postępowania stanowiącą załącznik Nr 1.
4.3. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem do niniejszego postępowania i akceptuje jej treść – stanowiące załącznik Nr 2.
4.4. Podpisaną przez osoby upoważnione Klauzulę sankcyjną
4.5. Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonych w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/ M/ 20/09/20, TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku
Potwierdzone (przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacje Techniczna Opakowania stanowią integralną cześć oferty.
4.6. W przypadku oferowania paletopojemników używanych wymagane jest zaświadczenie o myciu paletopojemników.
5. Wymogi w stosunku do Wykonawcy (jeśli dotyczy):
- termin płatności : 30 dni od daty wystawienia faktury.
- miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego.
- koszt transportu: po stronie Dostawcy.
6. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny): np.:
Oferty będą oceniane wg poniższych kryteriów:
1) Cena netto za 1 sztukę - 100%
7. Termin składania ofert: do 22.12.2025 roku, do godz.09.00 .
7.1 Ofertę prosimy złożyć na Platformie Zakupowej pod adresem:
https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl zakładka: ZAMÓWIENIA.
7.2. Oferta i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z KRS/CEIDG lub osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo. W przypadku podpisu przez osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo prosimy o ich załączenie do oferty .
7.3. Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
7.4. W przypadku pytań prosimy o ich zadawanie na platformie zakupowej w terminie do 19.12.2025 roku do godz. 13.00.
7.5. O rozstrzygnięciu postępowania zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.
- Po weryfikacji ofert drugim etapem wyboru dostawcy może być aukcja elektroniczna lub negocjacje, o których zakwalifikowani oferenci zostaną poinformowani.
7.6. Z firmą/ firmami, które zaoferują najlepsze warunki handlowe zawarta zostanie Umowa na dostawę paletopojemników w okresie od 01.01.2026 do 30.06.2026 roku . Zamawiający uprzedza, że po złożeniu oferty z akceptacją projektu umowy załączonej do niniejszego zapytania ofertowego, wybrany oferent nie jest uprawniony do żądania zmian w umowie.
8. Osobami upoważnionymi do prowadzenia uzgodnień i wyjaśnień w zakresie niniejszej oferty są: Agnieszka Rojek e- mail arojek@zchsiarkopol.pl, Anna Polit Stępień e- mail apolitstepien@zchsiarkopol.pl
9. Uwagi końcowe:
Informujemy, iż nasza Spółka z dniem 2 stycznia 2023 r. wdrożyła platformę zakupową LOGINTRADE – wersja 2.0. w celu zapewnienia wygodnego i szybkiego odczytywania zapytań ofertowych, składania ofert handlowych, udziału w aukcjach elektronicznych, a także wszelkich innych dostępnych działań na platformie zakupowej LOGINTRADE dostępnej pod adresem: https://www.zchsiarkopol.pl/informacja-dotyczaca-wdrozenia-platformy-zakupowej-logintrade-2-0/ jak również stanowi bazę wiedzy o prowadzonych w naszej Spółce postępowaniach.
Uprzejmie zapraszamy do zarejestrowania się na naszej platformie https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html . Rejestracja możliwa jest bez zaproszenia do uczestnictwa w konkretnym postępowaniu.
W razie jakichkolwiek problemów związanych z rejestracją lub obsługą Platformy Zakupowej zapraszamy do kontaktu z infolinią Logintrade: nr tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; lub e-mail: helpdesk@logintrade.net
Prosimy o zachowanie szczególnej poufności dotyczącej przekazanej Państwu dokumentacji.
Dokumentacja Przetargowa jest przekazana Oferentowi wyłącznie w celu opracowania i przedłożenia oferty przetargowej zgodnie z zawartymi w niej wytycznymi. Oferent zachowa poufność i nie ujawni żadnej osobie trzeciej żadnej części Dokumentu Przetargowego w innym celu niż sporządzenie przez osoby trzecie i przesłanie oferentowi wyceny elementu robót. Oferent zapewni, że jego zewnętrzni konsultanci, podwykonawcy, dostawcy, itp. przestrzegać będą zasady zachowania poufności.
Ewentualne odstępstwa techniczne od naszego zapytania muszą być koniecznie w ofercie wyraźnie zaznaczone. Brak zaznaczonych odstępstw będzie traktowany jako potwierdzenie spełnienia wszystkich wyszczególnionych w zapytaniu wymagań technicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
zmiany terminu składania ofert;
wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
10. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy zamówień publicznych.
11. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
12. Oferty prosimy składać na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl zakładka: ZAMÓWIENIA.
13. Wszystkie płatności na rzecz dostawców krajowych i zagranicznych zarejestrowanych dla VAT w Polsce Zamawiający realizuje w formule podzielnej płatności – Split PAYment.
14. Sprzedający zobowiązany jest posiadać rachunek bankowy widniejący w elektronicznym wykazie podatników Vat na tzw. „białej liście podatników VAT”.
15. W związku z art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych firma Zakłady Chemiczne „Siarkopol” TARNOBRZEG Sp. z o. o. oświadcza, że jest dużym przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 pkt 6 ww. ustawy oraz załącznika 1 do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
Składając ofertę, Oferent potwierdza, iż zapoznał się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, dostępna pod adresem:
http://www.zchsiarkopol.pl/sites/default/files/portalFiles/rodo/klauzulaInformacyjnaDlaOferentow.pdf
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Oferta oświadczenie - stanowiąca załącznik Nr 1.
2. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem do niniejszego postępowania i akceptuje jej treść – stanowiące załącznik Nr 2.
3. Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/20/09/20 - stanowiąca załącznik Nr 3.
4. Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/21/09/20 - stanowiąca załącznik Nr 4.
5. Projekt Umowy na dostawę paletopojemników w okresie 01.01.2026 do 30.06.2026 roku - stanowiący Załącznik Nr 5.
6.Klauzula sankcyjna stanowiąca załącznik Nr 6.
Produkty
1. paletopojemnik 600 l - 60 szt.
2. paletopojemnik 1000 l - 300 szt.
Zamawiający nie podlega pod przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAKŁADY CHEMICZNE "Siarkopol" TARNOBRZEG Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnobrzegu przy ulicy Chemiczna 3 zapraszają do złożenia oferty na:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
zakup wraz z dostawą paletopojemników a’ 1000 l oraz a’ 600 l w I półroczu 2026 roku ( nowych lub używanych)
zgodnie z załączonymi Specyfikacjami Technicznymi Opakowań
TG/ M/ 20/09/20 z dnia 09.09.2020 roku.
TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku.
Dopuszcza się składanie ofert na paletopojemniki używane ( informację należy umieścić w treści oferty)
1.1. Podpisane przez osoby upoważnione Specyfikacje Techniczne Opakowań TG/ M/ 20/09/20, TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku stanowią integralną cześć oferty.
2. Miejsce realizacji zamówienia: DAP Tarnobrzeg; ul Chemiczna 3 - wg Incoterms 2020. Magazyn.
3. Termin realizacji zgodnie z przesłanymi zamówieniami jednostkowymi po 20 sztuk
4. Do oferty prosimy dołączyć niżej wymienione aktualne dokumenty:
4.1. Wypis z KRS lub CEIDG , Regon i NIP,
4.2. Ofertę/oświadczenie do postępowania stanowiącą załącznik Nr 1.
4.3. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem do niniejszego postępowania i akceptuje jej treść – stanowiące załącznik Nr 2.
4.4. Podpisaną przez osoby upoważnione Klauzulę sankcyjną
4.5. Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonych w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/ M/ 20/09/20, TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku
Potwierdzone (przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacje Techniczna Opakowania stanowią integralną cześć oferty.
4.6. W przypadku oferowania paletopojemników używanych wymagane jest zaświadczenie o myciu paletopojemników.
5. Wymogi w stosunku do Wykonawcy (jeśli dotyczy):
- termin płatności : 30 dni od daty wystawienia faktury.
- miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego.
- koszt transportu: po stronie Dostawcy.
6. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny): np.:
Oferty będą oceniane wg poniższych kryteriów:
1) Cena netto za 1 sztukę - 100%
7. Termin składania ofert: do 22.12.2025 roku, do godz.09.00 .
7.1 Ofertę prosimy złożyć na Platformie Zakupowej pod adresem:
https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl zakładka: ZAMÓWIENIA.
7.2. Oferta i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z KRS/CEIDG lub osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo. W przypadku podpisu przez osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo prosimy o ich załączenie do oferty .
7.3. Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
7.4. W przypadku pytań prosimy o ich zadawanie na platformie zakupowej w terminie do 19.12.2025 roku do godz. 13.00.
7.5. O rozstrzygnięciu postępowania zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.
- Po weryfikacji ofert drugim etapem wyboru dostawcy może być aukcja elektroniczna lub negocjacje, o których zakwalifikowani oferenci zostaną poinformowani.
7.6. Z firmą/ firmami, które zaoferują najlepsze warunki handlowe zawarta zostanie Umowa na dostawę paletopojemników w okresie od 01.01.2026 do 30.06.2026 roku . Zamawiający uprzedza, że po złożeniu oferty z akceptacją projektu umowy załączonej do niniejszego zapytania ofertowego, wybrany oferent nie jest uprawniony do żądania zmian w umowie.
8. Osobami upoważnionymi do prowadzenia uzgodnień i wyjaśnień w zakresie niniejszej oferty są: Agnieszka Rojek e- mail arojek@zchsiarkopol.pl, Anna Polit Stępień e- mail apolitstepien@zchsiarkopol.pl
9. Uwagi końcowe:
Informujemy, iż nasza Spółka z dniem 2 stycznia 2023 r. wdrożyła platformę zakupową LOGINTRADE – wersja 2.0. w celu zapewnienia wygodnego i szybkiego odczytywania zapytań ofertowych, składania ofert handlowych, udziału w aukcjach elektronicznych, a także wszelkich innych dostępnych działań na platformie zakupowej LOGINTRADE dostępnej pod adresem: https://www.zchsiarkopol.pl/informacja-dotyczaca-wdrozenia-platformy-zakupowej-logintrade-2-0/ jak również stanowi bazę wiedzy o prowadzonych w naszej Spółce postępowaniach.
Uprzejmie zapraszamy do zarejestrowania się na naszej platformie https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html . Rejestracja możliwa jest bez zaproszenia do uczestnictwa w konkretnym postępowaniu.
W razie jakichkolwiek problemów związanych z rejestracją lub obsługą Platformy Zakupowej zapraszamy do kontaktu z infolinią Logintrade: nr tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; lub e-mail: helpdesk@logintrade.net
Prosimy o zachowanie szczególnej poufności dotyczącej przekazanej Państwu dokumentacji.
Dokumentacja Przetargowa jest przekazana Oferentowi wyłącznie w celu opracowania i przedłożenia oferty przetargowej zgodnie z zawartymi w niej wytycznymi. Oferent zachowa poufność i nie ujawni żadnej osobie trzeciej żadnej części Dokumentu Przetargowego w innym celu niż sporządzenie przez osoby trzecie i przesłanie oferentowi wyceny elementu robót. Oferent zapewni, że jego zewnętrzni konsultanci, podwykonawcy, dostawcy, itp. przestrzegać będą zasady zachowania poufności.
Ewentualne odstępstwa techniczne od naszego zapytania muszą być koniecznie w ofercie wyraźnie zaznaczone. Brak zaznaczonych odstępstw będzie traktowany jako potwierdzenie spełnienia wszystkich wyszczególnionych w zapytaniu wymagań technicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
zmiany terminu składania ofert;
wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
10. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy zamówień publicznych.
11. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
12. Oferty prosimy składać na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl zakładka: ZAMÓWIENIA.
13. Wszystkie płatności na rzecz dostawców krajowych i zagranicznych zarejestrowanych dla VAT w Polsce Zamawiający realizuje w formule podzielnej płatności – Split PAYment.
14. Sprzedający zobowiązany jest posiadać rachunek bankowy widniejący w elektronicznym wykazie podatników Vat na tzw. „białej liście podatników VAT”.
15. W związku z art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych firma Zakłady Chemiczne „Siarkopol” TARNOBRZEG Sp. z o. o. oświadcza, że jest dużym przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 pkt 6 ww. ustawy oraz załącznika 1 do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
Składając ofertę, Oferent potwierdza, iż zapoznał się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, dostępna pod adresem:
http://www.zchsiarkopol.pl/sites/default/files/portalFiles/rodo/klauzulaInformacyjnaDlaOferentow.pdf
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Oferta oświadczenie - stanowiąca załącznik Nr 1.
2. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem do niniejszego postępowania i akceptuje jej treść – stanowiące załącznik Nr 2.
3. Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/20/09/20 - stanowiąca załącznik Nr 3.
4. Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/21/09/20 - stanowiąca załącznik Nr 4.
5. Projekt Umowy na dostawę paletopojemników w okresie 01.01.2026 do 30.06.2026 roku - stanowiący Załącznik Nr 5.
6.Klauzula sankcyjna stanowiąca załącznik Nr 6.
Produkty
1. paletopojemnik 600 l - 60 szt.
2. paletopojemnik 1000 l - 300 szt.
Time limit for receipt of tenders
2025-12-22 08:00:00.0
Location
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
39-400 Tarnobrzeg
Category assortment
Construction materials
Packaging
Chemicals
Office accessories
Stationery (paper)
Organisation of documents and office supplies
Construction and transmission elements
Plastic
Packaging
Chemicals
Office accessories
Stationery (paper)
Organisation of documents and office supplies
Construction and transmission elements
Plastic
Buyer details
Zakłady Chemiczne „Siarkopol” Tarnobrzeg Sp. z o. o.
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 8671993417
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 8671993417