Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Dziennego Domu Pomocy
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FELU.08.07-IZ.00-0001/25 - Dzienny Dom Pomocy w Dylach
Część 1
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
20. Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów wspólnego słownika zamówień- kod CPV:
• 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
• 03130000-1 - Rośliny wykorzystywane do produkcji napojów i przypraw
• 03142100-9 - Miód naturalny
• 03142500-3 - Jaja
• 03143000-5 - Produkty mieszanej gospodarki rolnej
• 03144000-2 - Produkty rolne
• 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
• 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
• 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
• 15110000-2 - Mięso
• 15130000-8 - Produkty mięsne
• 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane 4
• 15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra
• 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
• 15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone
• 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
• 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
• 15310000-4 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków
• 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
• 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
• 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
• 15500000-3 - Produkty mleczarskie
• 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
• 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
• 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Część 2
Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Część 3
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Część 4
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Część 5
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
FELU.08.07-IZ.00-0001/25 - Dzienny Dom Pomocy w Dylach
Część 1
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
20. Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów wspólnego słownika zamówień- kod CPV:
• 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
• 03130000-1 - Rośliny wykorzystywane do produkcji napojów i przypraw
• 03142100-9 - Miód naturalny
• 03142500-3 - Jaja
• 03143000-5 - Produkty mieszanej gospodarki rolnej
• 03144000-2 - Produkty rolne
• 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
• 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
• 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
• 15110000-2 - Mięso
• 15130000-8 - Produkty mięsne
• 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane 4
• 15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra
• 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
• 15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone
• 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
• 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
• 15310000-4 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków
• 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
• 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
• 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
• 15500000-3 - Produkty mleczarskie
• 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
• 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
• 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Część 2
Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Część 3
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Część 4
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Część 5
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.
4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.
7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Time limit for receipt of tenders
2025-12-23 11:00:00.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle
Category assortment
Other
Fish and other fishing products
Crops
Plants
Alcohol and tobacco products
Ready meals and special nutritional products
Mushrooms
Coffee, tea, infusions
Meat, poultry, fish and seafood
Dairy products
Beverages
Bread
Starch products
Animal feed
Processed fruit and vegetable products
Fat dairy products
Seasoning and dressing
Sweets and snacks
Fish and other fishing products
Crops
Plants
Alcohol and tobacco products
Ready meals and special nutritional products
Mushrooms
Coffee, tea, infusions
Meat, poultry, fish and seafood
Dairy products
Beverages
Bread
Starch products
Animal feed
Processed fruit and vegetable products
Fat dairy products
Seasoning and dressing
Sweets and snacks
Buyer details
Gmina Biłgoraj
Tadeusza Kościuszki 88
23-400 Biłgoraj
Województwo: lubelskie
Kraj: Polska
NIP: 9182029131
Tadeusza Kościuszki 88
23-400 Biłgoraj
Województwo: lubelskie
Kraj: Polska
NIP: 9182029131