ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/FELD.01.05 Automatyczna maszyna do produkcji opakowań - składarko-sklejarka z możliwością połączenia z posiadanym oprogramowaniem wspierającym kompleksowe zarządzanie procesami projektowymi, serwisowymi oraz analitycznymi (1 sztuka)
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FELD.01.05-IP.02-0467/24 - Wdrożenie zintegrowanego systemu do produkcji opakowań z oprogramowaniem analitycznym i modułem zdalnej komunikacji 5G w firmie KARTON POLSKA jako transformacja w kierunku Przemysłu 4.0
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie i przeszkolenie z obsługi Automatycznej maszyny do produkcji opakowań - składarko-sklejarka z możliwością połączenia z posiadanym oprogramowaniem wspierającym kompleksowe zarządzanie procesami projektowymi, serwisowymi oraz analitycznymi (1 sztuka)
Kody CPV Przedmiotu zamówienia:
42000000-6 Maszyny przemysłowe
42800000-4 Maszyny do produkcji papieru i tektury
Stan: fabrycznie nowe
Specyfikacja techniczna – minimalne wymagania/parametry/funkcjonalności:
1/ Automatyczna maszyna do produkcji opakowań - składarko-sklejarka:
- Rodzaj stosowanego materiału: Tektura falista N, E, B, C, A, B , BC, BE, mikrofala, tektura li-ta (min. 200 g/m2)
- Typy opakowań: Opakowania z 1, 2, 3, 4 punktami klejowymi w zależności od wybranej opcji
- Napęd podajnika - Niezależny, indywidualny napęd elektryczny sterowany elektroniczne, zsynchronizowany.
- Moduł wyrównywania wykrojów za podajnikiem- mechaniczny
- Moduły opakowań min. 4
- Moduły do klejenia opakowań min. 4 oparte na technologii serwo – wg konfiguracji maszyny
- Możliwość składania i klejenia kartonów z automatycznym dnem, stożkowym i prostym, opakowaniami dwuściennymi
- Sekcja składania i sklejania
- Sekcja przekazująca- moduł transferu- z niezależnym napędem i systemem prostowania opakowań
- Wyrównania liniowości wzdłużnej opakowania w sekcji transferu
- System klejowy - System komputerowy wysokociśnieniowy
- Typ kleju - Klej na zimno
- Moduł wykrywania kleju
- Kamery w maszynie (do kontroli przebiegu opakowań)
- Serwonapęd dla układarki opakowań „stacker maszyny”
- Kurtyny świetlne po obu stronach maszyny
- Automatyka maszyny z pamięcią ustawień
- Drukarka kodująca zamontowana na linii maszyny
- Max. prędkość mechaniczna maszyny - min. 250 m/min
- Gwarancja – minimum 12 miesięcy
2/ Możliwość podłączenia maszyny do oprogramowania klienta wspierającego kompleksowe zarządzanie procesami projektowymi,
3/ Oprogramowanie maszyny posiada narzędzie do obliczania idealnych pozycji ustawień maszyny i prowadnic składania, w tym wskazówek dotyczących punktów klejenia w oparciu o wymiary produktu. Po wprowadzeniu wymiarów produktu i wywołaniu ustawień, nośniki ustawień i prowadnice powinny automatycznie przesunąć się do obliczonych pozycji, biorąc pod uwagę ograniczenia między nośnikami ustawień, aby uniknąć kolizji i uszkodzeń.
Przedmiot zamówienia musi zawierać aspekty zielonych zamówień:
- energooszczędność rozwiązania
- wsparcie dla obsługi zdalnej
- serwis części zamiennych
INFORMACJE DODATKOWE/ WYMAGANIA:
- Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy „lub równoważne”.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe.
- Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy do miejsca realizacji zamówienia oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia/ustawienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności transport do siedziby (Orchów), instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników z obsługi Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
- Zamawiający wskazuje, iż po jego stronie pozostają kwestie w związane rozładunkiem przedmiotu zamówienia i wprowadzeniem na halę produkcyjną oraz wszelkie kwestie związane z przygotowaniem mediów niezbędnych do instalacji przedmiotu zamówienia, tj. szczególności przyłącze instalacji elektrycznej, instalacji sprzężonego powietrza, przyłącze internetowe i inne niezbędne do tego media.
- Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 12 – miesięcznej gwarancji na Przedmiot Zamówienia. Gwarancja udzielona zostaje na okres wskazany w ofercie wyrażony w miesiącach kalendarzowych.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części gdyż stanowi jedną integralną całość – 1 sztukę / środek trwały/
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 11 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż 20.12.2026 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 98-100 Łask, Orchów 38A
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawcy samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.
V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
IX.TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.12.2025 r. do godziny 9:00.
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: łódzkie, Powiat: łaski, Gmina: Łask, Miejscowość: Orchów
FELD.01.05-IP.02-0467/24 - Wdrożenie zintegrowanego systemu do produkcji opakowań z oprogramowaniem analitycznym i modułem zdalnej komunikacji 5G w firmie KARTON POLSKA jako transformacja w kierunku Przemysłu 4.0
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie i przeszkolenie z obsługi Automatycznej maszyny do produkcji opakowań - składarko-sklejarka z możliwością połączenia z posiadanym oprogramowaniem wspierającym kompleksowe zarządzanie procesami projektowymi, serwisowymi oraz analitycznymi (1 sztuka)
Kody CPV Przedmiotu zamówienia:
42000000-6 Maszyny przemysłowe
42800000-4 Maszyny do produkcji papieru i tektury
Stan: fabrycznie nowe
Specyfikacja techniczna – minimalne wymagania/parametry/funkcjonalności:
1/ Automatyczna maszyna do produkcji opakowań - składarko-sklejarka:
- Rodzaj stosowanego materiału: Tektura falista N, E, B, C, A, B , BC, BE, mikrofala, tektura li-ta (min. 200 g/m2)
- Typy opakowań: Opakowania z 1, 2, 3, 4 punktami klejowymi w zależności od wybranej opcji
- Napęd podajnika - Niezależny, indywidualny napęd elektryczny sterowany elektroniczne, zsynchronizowany.
- Moduł wyrównywania wykrojów za podajnikiem- mechaniczny
- Moduły opakowań min. 4
- Moduły do klejenia opakowań min. 4 oparte na technologii serwo – wg konfiguracji maszyny
- Możliwość składania i klejenia kartonów z automatycznym dnem, stożkowym i prostym, opakowaniami dwuściennymi
- Sekcja składania i sklejania
- Sekcja przekazująca- moduł transferu- z niezależnym napędem i systemem prostowania opakowań
- Wyrównania liniowości wzdłużnej opakowania w sekcji transferu
- System klejowy - System komputerowy wysokociśnieniowy
- Typ kleju - Klej na zimno
- Moduł wykrywania kleju
- Kamery w maszynie (do kontroli przebiegu opakowań)
- Serwonapęd dla układarki opakowań „stacker maszyny”
- Kurtyny świetlne po obu stronach maszyny
- Automatyka maszyny z pamięcią ustawień
- Drukarka kodująca zamontowana na linii maszyny
- Max. prędkość mechaniczna maszyny - min. 250 m/min
- Gwarancja – minimum 12 miesięcy
2/ Możliwość podłączenia maszyny do oprogramowania klienta wspierającego kompleksowe zarządzanie procesami projektowymi,
3/ Oprogramowanie maszyny posiada narzędzie do obliczania idealnych pozycji ustawień maszyny i prowadnic składania, w tym wskazówek dotyczących punktów klejenia w oparciu o wymiary produktu. Po wprowadzeniu wymiarów produktu i wywołaniu ustawień, nośniki ustawień i prowadnice powinny automatycznie przesunąć się do obliczonych pozycji, biorąc pod uwagę ograniczenia między nośnikami ustawień, aby uniknąć kolizji i uszkodzeń.
Przedmiot zamówienia musi zawierać aspekty zielonych zamówień:
- energooszczędność rozwiązania
- wsparcie dla obsługi zdalnej
- serwis części zamiennych
INFORMACJE DODATKOWE/ WYMAGANIA:
- Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy „lub równoważne”.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe.
- Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy do miejsca realizacji zamówienia oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia/ustawienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności transport do siedziby (Orchów), instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników z obsługi Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
- Zamawiający wskazuje, iż po jego stronie pozostają kwestie w związane rozładunkiem przedmiotu zamówienia i wprowadzeniem na halę produkcyjną oraz wszelkie kwestie związane z przygotowaniem mediów niezbędnych do instalacji przedmiotu zamówienia, tj. szczególności przyłącze instalacji elektrycznej, instalacji sprzężonego powietrza, przyłącze internetowe i inne niezbędne do tego media.
- Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 12 – miesięcznej gwarancji na Przedmiot Zamówienia. Gwarancja udzielona zostaje na okres wskazany w ofercie wyrażony w miesiącach kalendarzowych.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części gdyż stanowi jedną integralną całość – 1 sztukę / środek trwały/
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 11 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż 20.12.2026 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 98-100 Łask, Orchów 38A
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawcy samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.
V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
IX.TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.12.2025 r. do godziny 9:00.
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: łódzkie, Powiat: łaski, Gmina: Łask, Miejscowość: Orchów
Time limit for receipt of tenders
2025-12-18 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: łódzkie, Powiat: łaski, Gmina: Łask, Miejscowość: Orchów
Category assortment
Production machinery and parts
Buyer details
KARTON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- 20
98-220 Wymysłów
Województwo: łódzkie
Kraj: Polska
NIP: 8291742531
- 20
98-220 Wymysłów
Województwo: łódzkie
Kraj: Polska
NIP: 8291742531