Budowa hali produkcyjnej z zapleczem socjalno – biurowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj"
Notice description
1. Niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu wybór Wykonawcy zamówienia, którego przedmiotem jest budowa hali produkcyjnej z zapleczem socjalno-biurowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Portowa 18, Świnoujście; działka 213/70 obręb 10 Świnoujście.
3. Zamawiającym jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Open Sea Sp. z o.o z siedzibą w Świnoujściu przy ul. Portowej 16, NIP: 8551582597, REGON: 321221830. Open Sea Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i montażu konstrukcji stalowych oraz aluminiowych dla sektora offshore, morskiego oraz przemysłowego. Spółka realizuje kompleksowy proces wytwórczy – od przygotowania dokumentacji technicznej, przez zakupy i koordynację produkcji, po kontrolę jakości i logistykę.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.1. Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji administracyjnych:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (wielobranżowy – branża architektoniczna, konstrukcyjna, drogowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna, teletechniczna - projekt budowlany, niezbędne dla realizacji inwestycji projekty wykonawcze, informację BIOZ, charakterystykę energetyczną) zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami i uzgodnienie zawartych w niej rozwiązań z Zamawiającym,
b) opracowanie projektu geotechnicznego,
c) wszelkie formalności administracyjnie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę opatrzonego klauzulą ostateczności, w tym uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, sprawdzeń, uzgodnień (w tym z rzeczoznawcą p.poż, i hignieniczno - sanitarnym) i pozwoleń umożliwiających wykonanie Przedmiotu Zamówienia zgodnie z założeniami i warunkujących rozpoczęcie i prowadzenie prac budowlanych,
d) pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji,
e) opracowanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót
4.2. Realizacja robót budowlanych:
a) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i ostatecznym pozwoleniem na budowę,
b) wszelkie formalności administracyjnie niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji (w tym uzgodnienie z Sanepidem i Strażą Pożarną) oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanej inwestycji.
c) wszelkie inne roboty budowlane, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla uzyskania kompletności realizacji i poprawności funkcjonowania przedmiotowej inwestycji niezbędne do jego użytkowania.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 (Program Funkcjonalno-użytkowy).
6. Wykonawca przekaże dokumentację projektową, wykonawczą w formie elektronicznej. Rysunki i schematy w formacie *.dwg oraz *.pdf, natomiast opisy, zestawienia, i kosztorysy w formacie *.doc, *.xls, oraz *.pdf. Wszystkie dokumenty oraz dokumentacje należy wykonać w języku polskim.
7. Sugerowane lokalizacje obiektów zostały pokazane w Załączniku nr 4 do Programu Funkcjonalno-Użytkowego, załączonego do niniejszego ogłoszenia.
8. W przypadku wniesienia zmian w stosunku do propozycji Zamawiającego, Wykonawca na etapie projektowania musi wykazać, że zaproponowane zmiany są dla Zamawiającego korzystniejsze pod względem użytkowym (osiągnięcia korzystniejszych wskaźników, funkcjonalność, efektywność energetyczna, estetyka itp.). W przypadku stwierdzenia, że propozycja zmian nie poprawia cech użytkowych, o których mowa powyżej Zamawiającemu przysługuje prawo odrzucenia propozycji zmian. Wymaga się, aby Wykonawca przy projektowaniu osiągnął wskaźniki zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
9. Wszystkie ewentualne nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
10. Wymaga się, aby wszystkie zastosowane przy realizacji Zamówienia materiały, jak również urządzenia były fabrycznie nowe (chyba, że wyraźnie wskazano inaczej) i spełniały wymagania ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.) oraz postanowienia Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i rady z dnia 17 maja 2006 r. w sprawie maszyn.
11. Zamawiający wymaga udzielenia 60 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy.
12. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
13. Maksymalny termin zakończenia realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty podpisania Umowy. Za termin zakończenia realizacji zamówienia przyjmuje się datę dostarczenia przez Wykonawcę Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia.
14. Oferta musi być złożona do dnia 27.12.2025 r. drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja „utwórz ofertę” dostępna dla zalogowanych użytkowników).
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
16. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Okres gwarancji: minimum 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Cała polska
2. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Portowa 18, Świnoujście; działka 213/70 obręb 10 Świnoujście.
3. Zamawiającym jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Open Sea Sp. z o.o z siedzibą w Świnoujściu przy ul. Portowej 16, NIP: 8551582597, REGON: 321221830. Open Sea Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i montażu konstrukcji stalowych oraz aluminiowych dla sektora offshore, morskiego oraz przemysłowego. Spółka realizuje kompleksowy proces wytwórczy – od przygotowania dokumentacji technicznej, przez zakupy i koordynację produkcji, po kontrolę jakości i logistykę.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.1. Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji administracyjnych:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (wielobranżowy – branża architektoniczna, konstrukcyjna, drogowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna, teletechniczna - projekt budowlany, niezbędne dla realizacji inwestycji projekty wykonawcze, informację BIOZ, charakterystykę energetyczną) zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami i uzgodnienie zawartych w niej rozwiązań z Zamawiającym,
b) opracowanie projektu geotechnicznego,
c) wszelkie formalności administracyjnie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę opatrzonego klauzulą ostateczności, w tym uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, sprawdzeń, uzgodnień (w tym z rzeczoznawcą p.poż, i hignieniczno - sanitarnym) i pozwoleń umożliwiających wykonanie Przedmiotu Zamówienia zgodnie z założeniami i warunkujących rozpoczęcie i prowadzenie prac budowlanych,
d) pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji,
e) opracowanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót
4.2. Realizacja robót budowlanych:
a) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i ostatecznym pozwoleniem na budowę,
b) wszelkie formalności administracyjnie niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji (w tym uzgodnienie z Sanepidem i Strażą Pożarną) oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanej inwestycji.
c) wszelkie inne roboty budowlane, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla uzyskania kompletności realizacji i poprawności funkcjonowania przedmiotowej inwestycji niezbędne do jego użytkowania.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 (Program Funkcjonalno-użytkowy).
6. Wykonawca przekaże dokumentację projektową, wykonawczą w formie elektronicznej. Rysunki i schematy w formacie *.dwg oraz *.pdf, natomiast opisy, zestawienia, i kosztorysy w formacie *.doc, *.xls, oraz *.pdf. Wszystkie dokumenty oraz dokumentacje należy wykonać w języku polskim.
7. Sugerowane lokalizacje obiektów zostały pokazane w Załączniku nr 4 do Programu Funkcjonalno-Użytkowego, załączonego do niniejszego ogłoszenia.
8. W przypadku wniesienia zmian w stosunku do propozycji Zamawiającego, Wykonawca na etapie projektowania musi wykazać, że zaproponowane zmiany są dla Zamawiającego korzystniejsze pod względem użytkowym (osiągnięcia korzystniejszych wskaźników, funkcjonalność, efektywność energetyczna, estetyka itp.). W przypadku stwierdzenia, że propozycja zmian nie poprawia cech użytkowych, o których mowa powyżej Zamawiającemu przysługuje prawo odrzucenia propozycji zmian. Wymaga się, aby Wykonawca przy projektowaniu osiągnął wskaźniki zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
9. Wszystkie ewentualne nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
10. Wymaga się, aby wszystkie zastosowane przy realizacji Zamówienia materiały, jak również urządzenia były fabrycznie nowe (chyba, że wyraźnie wskazano inaczej) i spełniały wymagania ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.) oraz postanowienia Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i rady z dnia 17 maja 2006 r. w sprawie maszyn.
11. Zamawiający wymaga udzielenia 60 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy.
12. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
13. Maksymalny termin zakończenia realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty podpisania Umowy. Za termin zakończenia realizacji zamówienia przyjmuje się datę dostarczenia przez Wykonawcę Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia.
14. Oferta musi być złożona do dnia 27.12.2025 r. drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja „utwórz ofertę” dostępna dla zalogowanych użytkowników).
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
16. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Okres gwarancji: minimum 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Cała polska
Time limit for receipt of tenders
Sat Dec 27 22:59:59 GMT 2025
Location
Kraj: Polska
Category assortment
Other
Measurements, tests and technical acceptance
Construction machinery and parts
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Measurements, tests and technical acceptance
Construction machinery and parts
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Buyer details
Open Sea Sp. z o.o.
Portowa 16
72-600 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Kraj: Polska
NIP: 8551582597
Portowa 16
72-600 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Kraj: Polska
NIP: 8551582597